.
Ok, minte meg ikke mye om country det der, altså...men, men...lars_erik skrev:Sjangeren er litt vanskelig å bestemme, men han beveger seg i områder mellom blues og country.dag1234 skrev:Jeg kan være villig til å gi han en sjanse og to til. Og det kan jo endre seg noe. Men det er nok en sjanger som jeg ikke er så knyttet til,lars_erik skrev:Rimelig rett på sak i slakten der ;D
Jeg syns den var veldig bra. Den har også fått brukbare kritikker, uten at det behøver å ha så mye å si. Likte dette bedre enn gamle-bandet hans, som til tider kunne vær litt monotont.
og mye av forklaringen ligger der. Trur eg.![]()
Knall liveband, husker jeg så de på Chateau Neuf, var det i 1990?ErosLoveking skrev:
Det er ingen platetittel, det er en beskrivelse av sentralens aktive medlemmer.Townes skrev:Ymse artistar - Desperate rock&roll vol 3
Rettelse: End Of The World er fra Blackfield II.atonal skrev:Knall liveband, husker jeg så de på Chateau Neuf, var det i 1990?ErosLoveking skrev:
Lytter til Blackfield, End of the World, fra den nye plata som snart kommer ut
![]()
http://www.reverbnation.com/blackfieldband
Begynte selv å lure når jeg gikk inn på siden, de la det jo frem som om det var låter fra kommende skive.atonal skrev:Takk for rettelse, vargen, syntes låta hørtes veldig kjent ut, ja :![]()