![](http://www.musictimes.com.au/images/tom-waits-brawlers-bawlers-orphans1.jpg)
Å steike hvor godt det spiller!!
|
Visste i allefall av èn solid fan.lars_erik skrev:Pendler mellom Imagine på SVT2- etter tips fra BanjoArne![]()
Ja, den plata er en av de storeBanjoArrne skrev:Visste i allefall av èn solid fan.lars_erik skrev:Pendler mellom Imagine på SVT2- etter tips fra BanjoArne![]()
Fint program må jeg si. Storkoser meg selv, jeg.![]()
pahf skrev:Å steike hvor godt det spiller!!
Just ferdig med Metanoia nå, og nå skal kveldsmat inntas, så jeg avventer med Ultima til i morgen. Da har jeg noe å glede meg til i morgen og.JanR skrev:Vargen -->![]()
;D
Her snurrer:
![]()
Vinyl.
/jan
Kjempeplate. Nydelig stemme på Siri Beate Gelein.65finger skrev:denne
enig, fin skivelars_erik skrev:Kjempeplate. Nydelig stemme på Siri Beate Gelein.65finger skrev:denne
Er det på den skiva at Tilgivelsens kunst er :lars_erik skrev:Mens vi venter på dommens Dag;
CC Cowboys; Morgen og kveld
Nei.dag1234 skrev:Er det på den skiva at Tilgivelsens kunst er :lars_erik skrev:Mens vi venter på dommens Dag;
CC Cowboys; Morgen og kveld?
Ja, se det. Passer ikke så dårlig de hellerlars_erik skrev:Nei.dag1234 skrev:Er det på den skiva at Tilgivelsens kunst er :lars_erik skrev:Mens vi venter på dommens Dag;
CC Cowboys; Morgen og kveld?
Derimot "Ugress & villniss" og "Krig og fred." 8)
Jeg kan være villig til å gi han en sjanse og to til. Og det kan jo endre seg noe. Men det er nok en sjanger som jeg ikke er så knyttet til,lars_erik skrev:Rimelig rett på sak i slakten der ;D
Jeg syns den var veldig bra. Den har også fått brukbare kritikker, uten at det behøver å ha så mye å si. Likte dette bedre enn gamle-bandet hans, som til tider kunne vær litt monotont.
Kult bilde og låtErosLoveking skrev:
Sjangeren er litt vanskelig å bestemme, men han beveger seg i områder mellom blues og country.dag1234 skrev:Jeg kan være villig til å gi han en sjanse og to til. Og det kan jo endre seg noe. Men det er nok en sjanger som jeg ikke er så knyttet til,lars_erik skrev:Rimelig rett på sak i slakten der ;D
Jeg syns den var veldig bra. Den har også fått brukbare kritikker, uten at det behøver å ha så mye å si. Likte dette bedre enn gamle-bandet hans, som til tider kunne vær litt monotont.
og mye av forklaringen ligger der. Trur eg.![]()