ErosLoveking
Æresmedlem
The Morlocks - "Play Chess"
Du må tro. : ;DTownes skrev:Den der må jo sjekkes ut. Regner med det er chicagoblues over en lav sko?
Eg mente eg antok at låtene de spilte her er gamle blueslåter, gitt tittelen. Vet jo at bandet er av "nyere" dato...ErosLoveking skrev:Du må tro. : ;DTownes skrev:Den der må jo sjekkes ut. Regner med det er chicagoblues over en lav sko?
Bandet er fra San Diego, og beskrives vel enklest som 80s neo-garage. Opprinnelig var de aktive på midten av 80-tallet, med et lite knippe skiver og singler bak seg. Gjennoppsto for et par år siden, og kom med denne plata som jeg mener faktisk er den beste av deres utgivelser. Den gang ble de bl.a produsert av Jordan Tarlow (Fuzztones), så da vet du hvor landet ligger.
Trist at de spilte i Oslo for hele 14 betalende i høst. Så lett er det å turnere lissom.
(var der ikke selv )
som sagt du må tro.Townes skrev:Eg mente eg antok at låtene de spilte her er gamle blueslåter, gitt tittelen. Vet jo at bandet er av "nyere" dato...ErosLoveking skrev:Du må tro. : ;DTownes skrev:Den der må jo sjekkes ut. Regner med det er chicagoblues over en lav sko?
Bandet er fra San Diego, og beskrives vel enklest som 80s neo-garage. Opprinnelig var de aktive på midten av 80-tallet, med et lite knippe skiver og singler bak seg. Gjennoppsto for et par år siden, og kom med denne plata som jeg mener faktisk er den beste av deres utgivelser. Den gang ble de bl.a produsert av Jordan Tarlow (Fuzztones), så da vet du hvor landet ligger.
Trist at de spilte i Oslo for hele 14 betalende i høst. Så lett er det å turnere lissom.
(var der ikke selv )
Hva syns du om denne?dag1234 skrev:
Iron and wine - kiss each other clean Blodfersk fra Kompaniet, klarte ikke vente til stappa var ferdig med å sette den på.
Stappa eller plata?lars_erik skrev:Hva syns du om denne?dag1234 skrev:
Iron and wine - kiss each other clean Blodfersk fra Kompaniet, klarte ikke vente til stappa var ferdig med å sette den på.
Da er den satt på listendag1234 skrev:
Iron and wine - kiss each other clean. Denne likte jeg veldig alt før jeg var halvveis inn i første lytt. Den beste plata så langt, tror jeg. Liker den nye sounden, som er Iron and wine og samtidig noe annet. Mer komplekse arrangement, men samme flotte vokal. Veldig, veldig bra. Denne kommer til å bli spilt en del utover seinvinteren, vil jeg tro.
Å faen, Last Train så tidlig ?ErosLoveking skrev:En siste før barnehagen
My Midnight Creeps - "My Midnight Creeps"
moroklumpen. ;DRoberten skrev:Å faen, Last Train så tidlig ?ErosLoveking skrev:En siste før barnehagen
;DErosLoveking skrev:moroklumpen. ;DRoberten skrev:Å faen, Last Train så tidlig ?ErosLoveking skrev:En siste før barnehagen
hjemme-alene-pappa-i-kveld så den går nok ikke.
siden arveprinsen er sønn av sin far, hopper vi opp og ned til matlaging.
The Stooges - "Raw Power"
og merkelig er det hvor kort siden kl 0200 virker 0700 når kroppen ikke er i overdrive men heller underdrive ;DRoberten skrev:;DErosLoveking skrev:moroklumpen. ;DRoberten skrev:Å faen, Last Train så tidlig ?ErosLoveking skrev:En siste før barnehagen
Selv sover jeg bort sumarnatta på kontoret, så ikke mye Last Train her heller.
Hadde nok vært for trøtt uansett etter nattens strabaser, merkelig hvor langt unna morgendagen virker 02.00 på natten når kroppen er i overdrive etter en knallkonsert og et par bøtter Sam Adams.
Jau. For ikke å snakke om 04.00 som er klokkeslettet jeg møtte Jon Blund. Sovnet i dusjen, drosjebil til bnp. Livet smiler.65finger skrev:og merkelig er det hvor kort siden kl 0200 virker 0700 når kroppen ikke er i overdrive men heller underdrive ;DRoberten skrev:;DErosLoveking skrev:moroklumpen. ;DRoberten skrev:Å faen, Last Train så tidlig ?ErosLoveking skrev:En siste før barnehagen
Selv sover jeg bort sumarnatta på kontoret, så ikke mye Last Train her heller.
Hadde nok vært for trøtt uansett etter nattens strabaser, merkelig hvor langt unna morgendagen virker 02.00 på natten når kroppen er i overdrive etter en knallkonsert og et par bøtter Sam Adams.
Et meget bra album, kun hørt bruddstykker, men ble betattcybervision_ skrev:
Over the Rhine - The Long Surrender
Hva er dette da?gismo skrev:Et meget bra album, kun hørt bruddstykker, men ble betattcybervision_ skrev:
Over the Rhine - The Long Surrender
gismo