room
Hi-Fi freak
Tool... 10000 Days...
Vedlegg
-
10.8 KB Visninger: 224
Denne blir ikke feil, neirolfozzy skrev:Ny plate i dag. Dbl. vinyl, med 2 bonuslåter i forhold til cdutgaven.
Etter første lytteøkt høres dette jævli bra ut. Med T-Bone Burnette som produsent blir det sjelden feil.
Herlighet, her sitter du og hører på skrålinga til Lennon i tide og utide og så vet du ikke hva Over the Rhine er.... herlighet...lars_erik skrev:Hva er dette da?gismo skrev:Et meget bra album, kun hørt bruddstykker, men ble betattcybervision_ skrev:
Over the Rhine - The Long Surrender
gismo
Nå 8)cybervision_ skrev:Herlighet, her sitter du og hører på skrålinga til Lennon i tide og utide og så vet du ikke hva Over the Rhine er.... herlighet...lars_erik skrev:Hva er dette da?gismo skrev:Et meget bra album, kun hørt bruddstykker, men ble betattcybervision_ skrev:
Over the Rhine - The Long Surrender
gismo
;D
Lytter også til denne. Noen sier den er litt kjedelig. Synes bare den er fin jeg - og låter bra.dag1234 skrev:Iron and wine - kiss each other clean
Ser man det! Den er på topp 10-lista mi over tidenes album.dag1234 skrev:Santana - Abraxas
Tipp hvem jeg har den fra.lars_erik skrev:Ser man det! Den er på topp 10-lista mi over tidenes album.dag1234 skrev:Santana - Abraxas
Den vokser .Todd skrev:Lytter også til denne. Noen sier den er litt kjedelig. Synes bare den er fin jeg - og låter bra.dag1234 skrev:Iron and wine - kiss each other clean
Jeg fant den på 32. plass. Det er veldig, veldig bra det .dag1234 skrev:Tipp hvem jeg har den fra.lars_erik skrev:Ser man det! Den er på topp 10-lista mi over tidenes album.dag1234 skrev:Santana - Abraxas
Fikk du hørt Charlie Haden?DoMentor skrev:Liquid Tension Experiment 2, dvs Tony Levin på bass, John Petrucci på gitar, Jordan Rudess på keyboard & Mike Portnoy på trommer, snadderfetfantastisk skive
Mvh
Ok, da kan jeg høre litt på denne før jeg tar kveldensvingen68 skrev:Norah Jones - The Fall