Soundtrack
Vedlegg
-
41.8 KB Visninger: 132
En av mine absolutte favourittplater. Elsker den!65finger skrev:Eric Burdon - eric Burdon declares War
Det er med stor interesse jeg leser dine anbefalinger.. ;DSidane skrev:Soundtrack
Vet jeg har sagt det til det kjedsommelige, men den skiva der har noen skjulte perler.Townes skrev:Einar Stenseng - Stenseng II
Den her kjøpte jeg på SAS hotellet i Bodø, det herrens år 1985.rolfozzy skrev:
Du er vel så ung at du ikke engang husker kasettspillere i bil.JanR skrev:Den her kjøpte jeg på SAS hotellet i Bodø, det herrens år 1985.rolfozzy skrev:
Aldri brukt i bil
/jan
Ikkerolfozzy skrev:Du er vel så ung at du ikke engang husker kasettspillere i bil.JanR skrev:Den her kjøpte jeg på SAS hotellet i Bodø, det herrens år 1985.rolfozzy skrev:
Aldri brukt i bil
/jan
Kjenner den igjen nå. Satt i den forrige bilen din.JanR skrev:Ikkerolfozzy skrev:Du er vel så ung at du ikke engang husker kasettspillere i bil.JanR skrev:Den her kjøpte jeg på SAS hotellet i Bodø, det herrens år 1985.rolfozzy skrev:
Aldri brukt i bil
/janden nei.
Etterkommeren hadde jeg
/jan
;D ;Drolfozzy skrev:Kjenner den igjen nå. Satt i den forrige bilen din.JanR skrev:Ikkerolfozzy skrev:Du er vel så ung at du ikke engang husker kasettspillere i bil.JanR skrev:Den her kjøpte jeg på SAS hotellet i Bodø, det herrens år 1985.rolfozzy skrev:
Aldri brukt i bil
/janden nei.
Etterkommeren hadde jeg
/jan
Nei den dritten der har jeg aldri eid på noe format.JanR skrev:
Kassett
/jan
Så så, sånt sier man ikke her i tråden.rolfozzy skrev:Nei den dritten der har jeg aldri eid på noe format.JanR skrev:
Kassett
/jan