Antony and the Johnsons - The Crying light
Vedlegg
-
11.9 KB Visninger: 148
Jeg følger med. Jeg følger godt med.dag1234 skrev:Nå følger du dårlig med. lars_erik har spilt en god del (for ham) nytt i det siste.rolfozzy skrev:Hvis du overfører noen kroner til kontoen min, lars-erik, kan jeg fylle opp ei Norgespakke med musikk og sende deg. Du trenger noe mer musikk og velge blandt. Jeg har bl.a. noe Lyngenanbefalt musikk stående her som jeg vil ha ut.lars_erik skrev:Charlie Haden; The Land Of The Sun
Nå må du nok følge bedre med, min gode mann.dag1234 skrev:Nå følger du dårlig med. lars_erik har spilt en god del (for ham) nytt i det siste.rolfozzy skrev:Hvis du overfører noen kroner til kontoen min, lars-erik, kan jeg fylle opp ei Norgespakke med musikk og sende deg. Du trenger noe mer musikk og velge blandt. Jeg har bl.a. noe Lyngenanbefalt musikk stående her som jeg vil ha ut.lars_erik skrev:Charlie Haden; The Land Of The Sun
Siden du skriver min gode mann, så regner jeg med at det ikke er meg du sikter til.lars_erik skrev:Nå må du nok følge bedre med, min gode mann.dag1234 skrev:Nå følger du dårlig med. lars_erik har spilt en god del (for ham) nytt i det siste.rolfozzy skrev:Hvis du overfører noen kroner til kontoen min, lars-erik, kan jeg fylle opp ei Norgespakke med musikk og sende deg. Du trenger noe mer musikk og velge blandt. Jeg har bl.a. noe Lyngenanbefalt musikk stående her som jeg vil ha ut.lars_erik skrev:Charlie Haden; The Land Of The Sun
Charlie Haden må uansett spilles jevnlig
Hva synes du?Todd skrev:Joan As Policewoman - Deep field
Ja, hva skal man si...Litt som med forrige plate; fint og tidvis interessent - en del bra låtmateriale. Har kun spilt den et par ganger, så det er unfair å avgi noen dom enda.Lyngen skrev:Hva synes du?Todd skrev:Joan As Policewoman - Deep field
Tror mengden mariekjeks du snart må skaffe gjør at produksjonsavdelinga til sætre eller kem det enn er som lager disse må utvides med nokså mange %.Roberten skrev:jeg må sannsynligvis ta lastebillappen for å få kjørt berget av mariekjeks til fozzy.
Dwarves - Blood Guts & Pussy
Har ikke hørt mye på den, men likte den godt. Hun synger bra og har en flott stemme. Musikken hennes er som du sier tidvis interesssant, men stor begeistring vekker hun ikke så ofte. Gir ut plater som er flotte å høre på av og til men som ikke gir impuls til repeatknappen så ofte. men verd å eie noen synes jeg. De er vel ganske jevne? Usikker på hvilken som er best. Den første?Todd skrev:Ja, hva skal man si...Litt som med forrige plate; fint og tidvis interessent - en del bra låtmateriale. Har kun spilt den et par ganger, så det er unfair å avgi noen dom enda.Lyngen skrev:Hva synes du?Todd skrev:Joan As Policewoman - Deep field
Og du?
Fortsetter det slik er det nok like greit at produksjonen flyttes til Østfold, ja.Townes skrev:Tror mengden mariekjeks du snart må skaffe gjør at produksjonsavdelinga til sætre eller kem det enn er som lager disse må utvides med nokså mange %.Roberten skrev:jeg må sannsynligvis ta lastebillappen for å få kjørt berget av mariekjeks til fozzy.
Dwarves - Blood Guts & Pussy
Tiltalende cover (og tittel) på den Dwarves plata. Må vel sjekkes ut...
minner meg på om å sette på Spider Babies etter skånsk råponkRoberten skrev:Mer avslappende søndagsmusikk
The Spider Babies - Adventures In Sex! And Violence
"A" er vel blodfan.Roberten skrev:Artig band, ikke hørt på Spider Babies på årevis før jeg var på flippervorspiel hos A&T forrige helg.
Blodfan de lux. Han har vel kjørt 170 mil tur retur for én Spider Babies konsert.ErosLoveking skrev:"A" er vel blodfan.Roberten skrev:Artig band, ikke hørt på Spider Babies på årevis før jeg var på flippervorspiel hos A&T forrige helg.
Spider Babies -"All Fucked Up"
Så primitivt enkelt. Hifimenigheten ville vel fått karamotjokk på første riff.