Jeg likte den. Men når jeg har sunket så langt ned at jeg kommenterer artistenes stømper og hva disse matcher med, så håper jeg du forstår at jeg er hinsides mening og smak, og at jeg for i kveld får være fritatt for å mene for mye om musikken.lars_erik skrev:Hva synes du om musikken til mannen med sokker som kommenterer skjorta, Dag?
Mr. Lucky er en plate jeg liker godt, som det meste med John Lee Hooker.
Godt å høre det falt i smak. Skal få en ny runde her også, etter at dagen startet med denne:mikefish skrev:Tusen takk for tipset om Destroyer Todd !
Destroyer - kaputt
Dette er luksuriøs pop !
mvh. s,
Knallskiveslowmotion skrev:
Setter på Up The Downstair på vinyl selv jeg.JanR skrev:Men først den her.
Vinyl.
/jan
Hvis du overfører noen kroner til kontoen min, lars-erik, kan jeg fylle opp ei Norgespakke med musikk og sende deg. Du trenger noe mer musikk og velge blandt. Jeg har bl.a. noe Lyngenanbefalt musikk stående her som jeg vil ha ut.lars_erik skrev:Charlie Haden; The Land Of The Sun
Nå følger du dårlig med. lars_erik har spilt en god del (for ham) nytt i det siste.rolfozzy skrev:Hvis du overfører noen kroner til kontoen min, lars-erik, kan jeg fylle opp ei Norgespakke med musikk og sende deg. Du trenger noe mer musikk og velge blandt. Jeg har bl.a. noe Lyngenanbefalt musikk stående her som jeg vil ha ut.lars_erik skrev:Charlie Haden; The Land Of The Sun