Slabbedask
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 25.12.2003
- Antall liker
- 34
[No message]
Vedlegg
-
37.8 KB Visninger: 225
Den er sikkert fin. Men hva er det?Lyngen skrev:
Å ja, det glemte jeg :-\.ottone skrev:Den er sikkert fin. Men hva er det?Lyngen skrev:
Synes det var et ganske kjedelig album men ser det har fått god omtale ute i verden.Lyngen skrev:Å ja, det glemte jeg :-\.ottone skrev:Den er sikkert fin. Men hva er det?Lyngen skrev:
Fra albumstafetten - dagens plate - Small Black - New Chain
Ok, men ser frem til utdypning i din anmeldele i kveld .Anonym skrev:Synes det var et ganske kjedelig album men ser det har fått god omtale ute i verden.Lyngen skrev:Å ja, det glemte jeg :-\.ottone skrev:Den er sikkert fin. Men hva er det?Lyngen skrev:
Fra albumstafetten - dagens plate - Small Black - New Chain
Han har tydeligvis eksistensielle problemer, den mannen :gismo skrev:
Herr Bjelke liker Winnerbäck, skal jeg si Dem.lars_erik skrev:Han har tydeligvis eksistensielle problemer, den mannen :gismo skrev:
"Tenk om jag angrar mig, og sen angrar mig igjen"....
Noe for Finn Bjelke og Herreavdelingen 8)
ottone skrev:Takker for tips fra tråden her, veldig nyttig for oss gamle som alltid henger etter.
Jeg sjekket ut Winnerbäck på Spotify og diverse idag, han er faktisk knallgod. Bare å merke seg.
ottone skrev:Takker for tips fra tråden her, veldig nyttig for oss gamle som alltid henger etter.
Jeg sjekket ut Winnerbäck på Spotify og diverse idag, han er faktisk knallgod. Bare å merke seg.
To måneder er lenge å vente. Måtte ha noe i mellomtiden.lars_erik skrev:ottone skrev:Takker for tips fra tråden her, veldig nyttig for oss gamle som alltid henger etter.
Ventedac, Dag ???
Jeg har hørt noen nevne at Bel Canto og Stello 220 er brukbare dacer...dag1234 skrev:To måneder er lenge å vente. Måtte ha noe i mellomtiden.lars_erik skrev:ottone skrev:Takker for tips fra tråden her, veldig nyttig for oss gamle som alltid henger etter.
Ventedac, Dag ???
I know, men jeg har for lengst sluttet å kjøpe hifi uhørt, og når ingen forhandler i Lillefilleby vil ta den inn, da er det lite å gjøre med den saken.lars_erik skrev:Jeg har hørt noen nevne at Bel Canto og Stello 220 er brukbare dacer...dag1234 skrev:To måneder er lenge å vente. Måtte ha noe i mellomtiden.lars_erik skrev:ottone skrev:Takker for tips fra tråden her, veldig nyttig for oss gamle som alltid henger etter.
Ventedac, Dag ???
Ser man det.dag1234 skrev:John Lee Hooker - Mr Lucky
En klassisk Homburg hatt.lars_erik skrev:Ser man det.dag1234 skrev:John Lee Hooker - Mr Lucky
Med HATT!!
"Tenk om jag angrar mig, og sen angrar mig igjen"....dag1234 skrev:Herr Bjelke liker Winnerbäck, skal jeg si Dem.lars_erik skrev:Han har tydeligvis eksistensielle problemer, den mannen :gismo skrev:
"Tenk om jag angrar mig, og sen angrar mig igjen"....
Noe for Finn Bjelke og Herreavdelingen 8)
Denne svensken er en flink og talentfull artist, som gjennom sin musikk forsøker å gi oss noen svar på hva det er å være menneske i vår tid, når alt hviler på den enkeltes skuldre. Flere har sammenliknet ham med Cornelis Vreeswijk. En sammelikning jeg kan slutte meg til.
Her er det
Lars Winnerbäck - Singel