Motörhead
Vedlegg
-
192.2 KB Visninger: 126
Det var det jammen meg, og et helt nytt band for min del. Stor takk til utposten mellom de syv fjell !Townes skrev:Catchy plate ja.Roberten skrev:Det er en knallplate, Fingern. Fra spor 4 og ut er det en oppvisning i hoderystende bra garagerock.
Det er dette også:
Jack-O is the flip side kid
Spotify
Superkul!!!!Roberten skrev:Det var det jammen meg, og et helt nytt band for min del. Stor takk til utposten mellom de syv fjell !Townes skrev:Catchy plate ja.Roberten skrev:Det er en knallplate, Fingern. Fra spor 4 og ut er det en oppvisning i hoderystende bra garagerock.
Det er dette også:
Jack-O is the flip side kid
Spotify
Du skulle vært på The Bamboo Kids konserten i hovedstaden for noen år siden. Søkke ta.Townes skrev:Gode de Jack-O platene der ja. Alle som en.
Siste før man pakker sakene og tasser hemover.
The bamboo kids - This ain't no revolution
Spotify
Hører på den nå, vet ikke helt hva jeg synes enda.65finger skrev:kul plate Roberten!!
Har du kommet til sang 4 ? Som sagt er det derfra og ut det gjøres.Anonym skrev:Hører på den nå, vet ikke helt hva jeg synes enda.65finger skrev:kul plate Roberten!!
Er det garagerock fra Iran?Roberten skrev:Har du kommet til sang 4 ? Som sagt er det derfra og ut det gjøres.Anonym skrev:Hører på den nå, vet ikke helt hva jeg synes enda.65finger skrev:kul plate Roberten!!
Iransk rock fra en garage ?rolfozzy skrev:Er det garagerock fra Iran?Roberten skrev:Har du kommet til sang 4 ? Som sagt er det derfra og ut det gjøres.Anonym skrev:Hører på den nå, vet ikke helt hva jeg synes enda.65finger skrev:kul plate Roberten!!
Eller tvertimot kanskje?
Har hørt rykter om en serie med garasjerock fra Iran. Stoned Classics. Men ingen av de gruppene eksisterer visst mer.Roberten skrev:Iransk rock fra en garage ?rolfozzy skrev:Er det garagerock fra Iran?Roberten skrev:Har du kommet til sang 4 ? Som sagt er det derfra og ut det gjøres.Anonym skrev:Hører på den nå, vet ikke helt hva jeg synes enda.65finger skrev:kul plate Roberten!!
Eller tvertimot kanskje?
Tematene er nok litt for vovede til å komme fra Iran. Selv om jeg har sett en dokumentar om svartmetallmiljøet i Iran, så det er helt klart at det rører seg noe der i gården også.
Jøssenavn, det hadde vært artig å få tak på Jau, vil vel tro at de gruppene sannsynligvis holdt på før Khomeini kom på banen.rolfozzy skrev:Har hørt rykter om en serie med garasjerock fra Iran. Stoned Classics. Men ingen av de gruppene eksisterer visst mer.Roberten skrev:Iransk rock fra en garage ?rolfozzy skrev:Er det garagerock fra Iran?Roberten skrev:Har du kommet til sang 4 ? Som sagt er det derfra og ut det gjøres.Anonym skrev:Hører på den nå, vet ikke helt hva jeg synes enda.65finger skrev:kul plate Roberten!!
Eller tvertimot kanskje?
Tematene er nok litt for vovede til å komme fra Iran. Selv om jeg har sett en dokumentar om svartmetallmiljøet i Iran, så det er helt klart at det rører seg noe der i gården også.
Er godt ute i spor 6 nå, ganske fengende musikk egentlig men ikke jeg foretrekker artister som var populære for 40-50 år siden fremfor nye som har samme sound.Roberten skrev:Har du kommet til sang 4 ? Som sagt er det derfra og ut det gjøres.Anonym skrev:Hører på den nå, vet ikke helt hva jeg synes enda.65finger skrev:kul plate Roberten!!
Nå må dere gjøre leksa deres da, Iransk 60s er en realitet. Sjekk ut samleren Raks Raks Raks.Roberten skrev:Jøssenavn, det hadde vært artig å få tak på Jau, vil vel tro at de gruppene sannsynligvis holdt på før Khomeini kom på banen.rolfozzy skrev:Har hørt rykter om en serie med garasjerock fra Iran. Stoned Classics. Men ingen av de gruppene eksisterer visst mer.Roberten skrev:Iransk rock fra en garage ?rolfozzy skrev:Er det garagerock fra Iran?Roberten skrev:Har du kommet til sang 4 ? Som sagt er det derfra og ut det gjøres.Anonym skrev:Hører på den nå, vet ikke helt hva jeg synes enda.65finger skrev:kul plate Roberten!!
Eller tvertimot kanskje?
Takk, Eros, selvfølgelig kom du på banen med en eller annen samler ;DErosLoveking skrev:Nå må dere gjøre leksa deres da, Iransk 60s er en realitet. Sjekk ut samleren Raks Raks Raks.Roberten skrev:Jøssenavn, det hadde vært artig å få tak på Jau, vil vel tro at de gruppene sannsynligvis holdt på før Khomeini kom på banen.rolfozzy skrev:Har hørt rykter om en serie med garasjerock fra Iran. Stoned Classics. Men ingen av de gruppene eksisterer visst mer.Roberten skrev:Iransk rock fra en garage ?rolfozzy skrev:Er det garagerock fra Iran?Roberten skrev:Har du kommet til sang 4 ? Som sagt er det derfra og ut det gjøres.Anonym skrev:Hører på den nå, vet ikke helt hva jeg synes enda.65finger skrev:kul plate Roberten!!
Eller tvertimot kanskje?
Jøss. Har den endelig kommet på kassett nå.JanR skrev:
Kassett.
/jan
JanR ->rolfozzy skrev:Jøss. Har den endelig kommet på kassett nå.JanR skrev:
Kassett.
/jan
JanR skrev:JanR ->rolfozzy skrev:Jøss. Har den endelig kommet på kassett nå.JanR skrev:
Kassett.
/jan<- rolfozzy
/jan