Oi. Første gjennomlytting ? Hvordan er den opp mot forrige skive ? Mener å huske at den hadde en del fine øyeblikk, om enn noe ugjevnt fordelt.Todd skrev:The Lionheart Brothers - Matters Of Love And Nature
Første runde nå, spor 2. Noe mørkere kanskje, ikke ulikt det Serena Maneesh har drevet med på sine to siste album. Joda, jeg er svak for sliktRoberten skrev:Oi. Første gjennomlytting ? Hvordan er den opp mot forrige skive ? Mener å huske at den hadde en del fine øyeblikk, om enn noe ugjevnt fordelt.Todd skrev:The Lionheart Brothers - Matters Of Love And Nature
Dette var dritbra!!! skal kjøpes65finger skrev:
Hø, det er liksom ikke stillingen i seg selv som blir bedre, men man får mer behov for den. Derfor føles den deiligere, og det er ikke nødvendigvis noe å glede seg til. Mht Sputnik kan - kan det hende at han ikke er skikkelig kul. Jeg har jo ikke noe i samlingen, så spesielt bra kan det ikke være. Men han er adskillig kulere enn Ronald med sine sanger for de godt voksne.Roberten skrev:Kalas, dersom liggesitting bare blir bedre med årene ser jeg virkelig frem til jeg treffer førti -og femtiårene.65finger skrev:liggesitting er noget man setter stadig større pris på etter som håret grånerRoberten skrev:Nja...lykken er nok ikke digital. Men digital er veldig hendig, særlig slik som nå hvor jeg liggesitter i stolen og ikke kan være brydd med å reise meg og finne frem lp'er.65finger skrev:Du er på gli mot digital lykke. Endelig!!Roberten skrev:baluba, jeg er faktisk usikker på om Sputnik er kul. Svært usikker. Han kjører sin greie til fulle, og skal ha cred for det, men kul ? Muligens ikke.
We The People - Too Much Noise
Snasent ! Og endatil på spotify http://open.spotify.com/album/3oUj5OB5YScvkOnRAoOytu Fortsetter det slik kan jeg snart få bygget en mac mini inn i en Beogram 4000 og sette lp'ene mine på stabbursloftet.
Cartwright er bra mann. Tror jeg har til gode å bli skuffet over musikk fra den kanten.65finger skrev:Dette var dritbra!!! skal kjøpes65finger skrev:
Legger ikke opp musikksamlinga mi etter hva som er på nett.baluba skrev:Fant den ikke i farten på Spotify. Link til et sted den kan skaffes fra? Har du den selv?ErosLoveking skrev:Nå må dere gjøre leksa deres da, Iransk 60s er en realitet. Sjekk ut samleren Raks Raks Raks.
Må berømme deg for en nokså stødig og god smak, lars_eriklars_erik skrev:Charlie Haden; Beyond The Missouri Sky
Den har blitt spilt en del her og. En liten lytt før leggetid rekker jeg vel.lars_erik skrev:Charlie Haden; Beyond The Missouri Sky
Akkurat kommet hjem fra nattevakt, og spiller denne og fyrer litt i ovnen før jeg legger meg. Må dra nytte av denne Puccinien jeg har på besøk så mye jeg kan før den skal returneres til eier :'(lars_erik skrev:Charlie Haden; Beyond The Missouri Sky
Det er jo for fanden den som teller!Roberten skrev:Har han hatt suksess ? Ikke noe ville vært mer fortjent, men jeg sitter vel ikke med inntrykk av at fyren er omfavnet i særlig stor grad. Utenfor musikkavdelingen på hfs selvsagt, her er han supastar. Og godt er det.
Fin låt, så er det bare å krysse fingrene for at resten holder vanlig nivå, og at det ikke er så lenge til vi blir servert resten.
Finnes sikkert omtrent like mange helsorte punkeband som helsorte countryartister 8)ErosLoveking skrev:Detroit, Michigan tidlig 70-tall
Death - "Spiritual, Mental, Physical"
Sannelig er det funnet frem noe materiale med kultbandet "Death". Utgitt i forrige uke, ikke all verden av hifilyd, men helsike heller, bedre enn nada.
Ingen som tror at det er punk de skal få høre når slike bilder vises.
rekk opp hånda de som kjenner til mange helsorte punkband.