lars_erik
Rubinmedlem
Greg Allman; Low Country Blues
Vedlegg
-
68.5 KB Visninger: 262
Flott plate, som også rollfozzy burde lytte til, stedet for religiøs ekstrem-glam fra prestestyret i Iran :gismo skrev:
Se der, ja.lars_erik skrev:Lars Winnerback; Vatten under broarna
Fant den ikke i farten på Spotify. Link til et sted den kan skaffes fra? Har du den selv? Her går det i det essensielle fra the man in black.ErosLoveking skrev:Nå må dere gjøre leksa deres da, Iransk 60s er en realitet. Sjekk ut samleren Raks Raks Raks.
baluba skrev:Fant den ikke i farten på Spotify. Link til et sted den kan skaffes fra? Har du den selv? Her går det i det essensielle fra the man in black.ErosLoveking skrev:Nå må dere gjøre leksa deres da, Iransk 60s er en realitet. Sjekk ut samleren Raks Raks Raks.
Nok en gang, stilig metallboks den her kom i.
Du synger med, med honningrøsten. Dette er bra! seriøstrolfozzy skrev:Sidane er slik en inspiratør.
180g. vinyl.
;D ;D65finger skrev:Du synger med, med honningrøsten. Dette er bra! seriøstrolfozzy skrev:Sidane er slik en inspiratør.
180g. vinyl.
Nå bør det snart gå opp for folk at Sputnik er kul, og at Terje Welle Busk er en viktig produsent. Han er forresten den eneste teknikeren jeg vet om som har brukt Jamo Power som studiomonitorer.JanR skrev:;D ;D65finger skrev:Du synger med, med honningrøsten. Dette er bra! seriøstrolfozzy skrev:Sidane er slik en inspiratør.
180g. vinyl.
/jan
Og som har fått huset sitt tegnet av Sverre Fehn; Villa Busk!baluba skrev:Nå bør det snart gå opp for folk at Sputnik er kul, og at Terje Welle Busk er en viktig produsent. Han er forresten den eneste teknikeren jeg vet om som har brukt Jamo Power som studiomonitorer.JanR skrev:;D ;D65finger skrev:Du synger med, med honningrøsten. Dette er bra! seriøstrolfozzy skrev:Sidane er slik en inspiratør.
180g. vinyl.
/jan
Du er på gli mot digital lykke. Endelig!!Roberten skrev:baluba, jeg er faktisk usikker på om Sputnik er kul. Svært usikker. Han kjører sin greie til fulle, og skal ha cred for det, men kul ? Muligens ikke.
We The People - Too Much Noise
Snasent ! Og endatil på spotify http://open.spotify.com/album/3oUj5OB5YScvkOnRAoOytu Fortsetter det slik kan jeg snart få bygget en mac mini inn i en Beogram 4000 og sette lp'ene mine på stabbursloftet.
Nja...lykken er nok ikke digital. Men digital er veldig hendig, særlig slik som nå hvor jeg liggesitter i stolen og ikke kan være brydd med å reise meg og finne frem lp'er.65finger skrev:Du er på gli mot digital lykke. Endelig!!Roberten skrev:baluba, jeg er faktisk usikker på om Sputnik er kul. Svært usikker. Han kjører sin greie til fulle, og skal ha cred for det, men kul ? Muligens ikke.
Snasent ! Og endatil på spotify http://open.spotify.com/album/3oUj5OB5YScvkOnRAoOytu Fortsetter det slik kan jeg snart få bygget en mac mini inn i en Beogram 4000 og sette lp'ene mine på stabbursloftet.
liggesitting er noget man setter stadig større pris på etter som håret grånerRoberten skrev:Nja...lykken er nok ikke digital. Men digital er veldig hendig, særlig slik som nå hvor jeg liggesitter i stolen og ikke kan være brydd med å reise meg og finne frem lp'er.65finger skrev:Du er på gli mot digital lykke. Endelig!!Roberten skrev:baluba, jeg er faktisk usikker på om Sputnik er kul. Svært usikker. Han kjører sin greie til fulle, og skal ha cred for det, men kul ? Muligens ikke.
Kalas, dersom liggesitting bare blir bedre med årene ser jeg virkelig frem til jeg treffer førti -og femtiårene.65finger skrev:liggesitting er noget man setter stadig større pris på etter som håret grånerRoberten skrev:Nja...lykken er nok ikke digital. Men digital er veldig hendig, særlig slik som nå hvor jeg liggesitter i stolen og ikke kan være brydd med å reise meg og finne frem lp'er.65finger skrev:Du er på gli mot digital lykke. Endelig!!Roberten skrev:baluba, jeg er faktisk usikker på om Sputnik er kul. Svært usikker. Han kjører sin greie til fulle, og skal ha cred for det, men kul ? Muligens ikke.