Vetiver ja. Hørt litt på det. Ok greie.rolfozzy skrev:Først ut i dag.
28 låter på 41 minutter! 41:15 hvis autisthjernen står meg bi for øyeblikket.Roberten skrev:Guided By Voices - Alien Lanes
Cause I'm a supernova, erect and white hot
Flere av de 500 beste låtene i verden er på denne skiva, her er en av de http://open.spotify.com/track/5VnEY2Txn82WbrqGNTYPRA
Ja den er hysterisk bra. Det er selvfølgelig her Eros skulle startet på GbV ekspedisjonen sin. Hook, line and sink.Townes skrev:28 låter på 41 minutter! 41:15 hvis autisthjernen står meg bi for øyeblikket.Roberten skrev:Guided By Voices - Alien Lanes
Cause I'm a supernova, erect and white hot
Flere av de 500 beste låtene i verden er på denne skiva, her er en av de http://open.spotify.com/track/5VnEY2Txn82WbrqGNTYPRA
Sånn skal det gjøres! En vidunderlig plate.
Å faen, skal du på Revolver i kveld også ? Jeg som hadde håpet å holde meg edru i kveld...ErosLoveking skrev:Siste før barnehage, familiemiddag, og hva som senere blir en konsertaften. På bæsjebrun vinyl.
Kaizers Orchestra - "Violeta Violeta"
sorry, velger nok bort indipop til fordel for kommerssted i kveld.Roberten skrev:Å faen, skal du på Revolver i kveld også ? Jeg som hadde håpet å holde meg edru i kveld...ErosLoveking skrev:Siste før barnehage, familiemiddag, og hva som senere blir en konsertaften. På bæsjebrun vinyl.
Takk og lov Da går jeg klar av en skikkelig smell i kveld. Jeg håper Imperial State Electric er fette fett live, har kommet frem til at jeg er skikkelig skuffet over den skiva, men satser på at Nicke reiser kjerringa på konsert.ErosLoveking skrev:sorry, velger nok bort indipop til fordel for kommerssted i kveld.Roberten skrev:Å faen, skal du på Revolver i kveld også ? Jeg som hadde håpet å holde meg edru i kveld...ErosLoveking skrev:Siste før barnehage, familiemiddag, og hva som senere blir en konsertaften. På bæsjebrun vinyl.
Imperial State Electric, og et par liter sprit på innerlomma.
john dee........
konserten er en ting. Last T. for gamle dagers skyld er noe helt annet. 8)Roberten skrev:Takk og lov Da går jeg klar av en skikkelig smell i kveld. Jeg håper Imperial State Electric er fette fett live, har kommet frem til at jeg er skikkelig skuffet over den skiva, men satser på at Nicke reiser kjerringa på konsert.ErosLoveking skrev:sorry, velger nok bort indipop til fordel for kommerssted i kveld.Roberten skrev:Å faen, skal du på Revolver i kveld også ? Jeg som hadde håpet å holde meg edru i kveld...ErosLoveking skrev:Siste før barnehage, familiemiddag, og hva som senere blir en konsertaften. På bæsjebrun vinyl.
john dee........
Gleder meg til konsertrapport.
Ah, vorspielet på last train lokker mer enn konsertenErosLoveking skrev:konserten er en ting. Last T. for gamle dagers skyld er noe helt annet. 8)Roberten skrev:Takk og lov Da går jeg klar av en skikkelig smell i kveld. Jeg håper Imperial State Electric er fette fett live, har kommet frem til at jeg er skikkelig skuffet over den skiva, men satser på at Nicke reiser kjerringa på konsert.ErosLoveking skrev:sorry, velger nok bort indipop til fordel for kommerssted i kveld.Roberten skrev:Å faen, skal du på Revolver i kveld også ? Jeg som hadde håpet å holde meg edru i kveld...ErosLoveking skrev:Siste før barnehage, familiemiddag, og hva som senere blir en konsertaften. På bæsjebrun vinyl.
john dee........
Har du hørt om Nachspiel?Roberten skrev:Ah, vorspielet på last train lokker mer enn konsertenErosLoveking skrev:konserten er en ting. Last T. for gamle dagers skyld er noe helt annet. 8)Roberten skrev:Takk og lov Da går jeg klar av en skikkelig smell i kveld. Jeg håper Imperial State Electric er fette fett live, har kommet frem til at jeg er skikkelig skuffet over den skiva, men satser på at Nicke reiser kjerringa på konsert.ErosLoveking skrev:Roberten skrev:Å faen, skal du på Revolver i kveld også ? Jeg som hadde håpet å holde meg edru i kveld...ErosLoveking skrev:Siste før barnehage, familiemiddag, og hva som senere blir en konsertaften. På bæsjebrun vinyl.
sorry, velger nok bort indipop til fordel for kommerssted i kveld.
john dee........
Hvilken plate er det? Ser "Black Album" sånn ut på vinyl?JanR skrev:
Vinyl.
/jan
Det er 4 lp versjonen (45rpm) av the black album. Den ser sånn ut, sånn caDazed skrev:Hvilken plate er det? Ser "Black Album" sånn ut på vinyl?JanR skrev:
Vinyl.
/jan