S.O.D
Vedlegg
-
42.3 KB Visninger: 211
Nei, gudskjelov ikke. I dag startet BNP omtrent akkurat nå, og et nachspiel innabords ville vært ensbetydende med harakiri på slottsplassen.ErosLoveking skrev:Har du hørt om Nachspiel?
Faèn, du er snart på fozzynivå. 06:43??? Aspirerer du til et sete i fozzys' regjering når han har blitt president?Roberten skrev:Nei, gudskjelov ikke. I dag startet BNP omtrent akkurat nå, og et nachspiel innabords ville vært ensbetydende med harakiri på slottsplassen.ErosLoveking skrev:Har du hørt om Nachspiel?
Men det var go'knall med Lover! på Revolver i går. Terrorpønkgalskapen fra Reatards, Knaughty Knights, Lost Sounds og American Death Ray var tonet noe ned til fordel for litt Chocolate Watch Band, forførende fuzz og melodier. Finfint.
Rocket From The Tomb - The Day The Earth Met The Rocket From The Tomb
Fozzy er min ledestjerne, så jeg prøver å strekke meg etter ham i alt og ett.Townes skrev:Faèn, du er snart på fozzynivå. 06:43??? Aspirerer du til et sete i fozzys' regjering når han har blitt president?
Vi trenger alle en ledestjerne.Roberten skrev:Fozzy er min ledestjerne, så jeg prøver å strekke meg etter ham i alt og ett.Townes skrev:Faèn, du er snart på fozzynivå. 06:43??? Aspirerer du til et sete i fozzys' regjering når han har blitt president?
Etter påtrykk fra vesterled
Imperial State Electric
Jeg sjekker ut det albumet nå, liker virkelig det jeg hører.Townes skrev:Av og til må man bare høre på det beste:
The Sadies - New seasons
Spotify
Harmoniene på Sunset to Dawn gruser alt!
Ja, det er ei bortimot fantastisk skive det derAnonym skrev:Jeg sjekker ut det albumet nå, liker virkelig det jeg hører.Townes skrev:Av og til må man bare høre på det beste:
The Sadies - New seasons
Spotify
Harmoniene på Sunset to Dawn gruser alt!
Sist eg brukte den var den på trynet, kanskje den har blitt bedre?Anonym skrev:Drive by truckers, related artists funksjonen i Spotify er genial: