Cd ?65finger skrev:denne boksen
Fantastisk! lydkvalitet av en annen verden. CD-boksen 599 på platekompanietJanR skrev:Cd ?65finger skrev:denne boksen
Den er jævlig bra, iaf det jeg fikk høre hos rozzy.
/jan
499,- på Big Dipper om ikkje augene mine gikk i kryss der i dag og det egentlig stod 949,-65finger skrev:Fantastisk! lydkvalitet av en annen verden. CD-boksen 599 på platekompanietJanR skrev:Cd ?65finger skrev:denne boksen
/jan
faen! foretrekker å handle på BD men det var for fristende å plukke den med på CC vest.Brasse skrev:499,- på Big Dipper om ikkje augene mine gikk i kryss der i dag og det egentlig stod 949,-65finger skrev:Fantastisk! lydkvalitet av en annen verden. CD-boksen 599 på platekompanietJanR skrev:Cd ?65finger skrev:denne boksen
/jan
Kjøper ikke cd's, ikke hvis jeg kan unngå detBrasse skrev:Selg den til JanR og kjøp den på BD!
i dette tilfelle sparer man 1500 spennJanR skrev:Kjøper ikke cd's, ikke hvis jeg kan unngå detBrasse skrev:Selg den til JanR og kjøp den på BD!
/jan
Jeg tror Jan helst vil ha de på kasett. Kasettboks.65finger skrev:i dette tilfelle sparer man 1500 spennJanR skrev:Kjøper ikke cd's, ikke hvis jeg kan unngå detBrasse skrev:Selg den til JanR og kjøp den på BD!
/jan
For en ære, streken.lars_erik skrev:Til ære for fozzy
Kari Bremnes; Ly
På Cd, selvsagt
Et tu, brute.JanR skrev:Jaggu spille litt KB sjøl
/jan
Er i det gavmilde hjørnet i dagrolfozzy skrev:For en ære, streken.lars_erik skrev:Til ære for fozzy
Kari Bremnes; Ly
På Cd, selvsagt
Et tu, brute.JanR skrev:Jaggu spille litt KB sjøl
/jan
Det er da han er skummel, så pass pålars_erik skrev:Er i det gavmilde hjørnet i dag