Mark Knopfler
Vedlegg
-
48.6 KB Visninger: 160
Baluba kommer seg ikke til Hovedbanegården hvis han henger seg på meg. Det var aldri mitt sted. Men om baluba trenger det, skal vi vel alltids kunne skaffe han en eller annen adspredelse.Roberten skrev:Nå tror jeg sannelig det er på tide at du blir med Dag ned til Hovedbanegården og skaffer deg litt adspredelse, baluba.baluba skrev:Hvem bryr seg om tekstene? De er jo bare et nødvendig onde...
Jeg regner deg som altfor god for slike feilslutninger.
Passende antrekk for baluba og en uindentifisert møring frekventerende på Oslo S det der :dag1234 skrev:Drive-By Truckers - Go-Go Boots
Har du den singelen, Sidane?Sidane skrev:Jannicke
Beklager, Dag, burde skjønt at en mann av ditt kaliber, i din posisjon, ikke tar til takke med hva som helst. Kjempeflott om du kan ta med deg baluba og sørge for at han blir godt tatt hånd om.dag1234 skrev:Baluba kommer seg ikke til Hovedbanegården hvis han henger seg på meg. Det var aldri mitt sted. Men om baluba trenger det, skal vi vel alltids kunne skaffe han en eller annen adspredelse.Roberten skrev:Nå tror jeg sannelig det er på tide at du blir med Dag ned til Hovedbanegården og skaffer deg litt adspredelse, baluba.baluba skrev:Hvem bryr seg om tekstene? De er jo bare et nødvendig onde...
Baluba ønsker nok å klare seg uten min omsorg og viser heller ikke tilstrekkelig vilje til å la seg føre dit jeg vil ha ham.Roberten skrev:Beklager, Dag, burde skjønt at en mann av ditt kaliber, i din posisjon, ikke tar til takke med hva som helst. Kjempeflott om du kan ta med deg baluba og sørge for at han blir godt tatt hånd om.dag1234 skrev:Baluba kommer seg ikke til Hovedbanegården hvis han henger seg på meg. Det var aldri mitt sted. Men om baluba trenger det, skal vi vel alltids kunne skaffe han en eller annen adspredelse.Roberten skrev:Nå tror jeg sannelig det er på tide at du blir med Dag ned til Hovedbanegården og skaffer deg litt adspredelse, baluba.baluba skrev:Hvem bryr seg om tekstene? De er jo bare et nødvendig onde...
Det ser ut som et spennende album, hva heter det?lars_erik skrev:Sannelig. I dag også.
Jeg er vanskelig på den måten, i likhet med de fleste andre måter. I dag har jeg hørt på Peps Persson, og har kommet fram til at tekstene har betydning likevel. Pennen er mitt sverd, så noen ganger må jeg opponere litt mot meg selv også. Tror det betyr at folk har vært litt servile etter mine egne infantile angrep. :dag1234 skrev:Baluba ønsker nok å klare seg uten min omsorg og viser heller ikke tilstrekkelig vilje til å la seg føre dit jeg vil ha ham.Roberten skrev:Beklager, Dag, burde skjønt at en mann av ditt kaliber, i din posisjon, ikke tar til takke med hva som helst. Kjempeflott om du kan ta med deg baluba og sørge for at han blir godt tatt hånd om.dag1234 skrev:Baluba kommer seg ikke til Hovedbanegården hvis han henger seg på meg. Det var aldri mitt sted. Men om baluba trenger det, skal vi vel alltids kunne skaffe han en eller annen adspredelse.Roberten skrev:Nå tror jeg sannelig det er på tide at du blir med Dag ned til Hovedbanegården og skaffer deg litt adspredelse, baluba.baluba skrev:Hvem bryr seg om tekstene? De er jo bare et nødvendig onde...