slowmotion
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 02.05.2009
- Antall liker
- 3.651
Det er dagen for det i dag!
Ja, det var virkelig en knallsamling, fozzy. Mange år siden jeg har hørt på den, men har vært innom flere av sidene opptil flere ganger i løpet av dagen og kvelden, og den sitter rett og slett som et skudd.rolfozzy skrev:Knallsamling det der, Roberten. Den mangler jeg desverre på vinyl.Roberten skrev:Søkke ta, i dag våknet jeg faktisk et par minutter før fozzy. Det feires med Up To Me fra Biograph.
Men den dukker nok opp en eller annen gang vil jeg tro.
Girl From the North Country er en bra låt. Sikkert derfor Dylan har spilt den inn i to versjoner.Roberten skrev:Ja, det var virkelig en knallsamling, fozzy. Mange år siden jeg har hørt på den, men har vært innom flere av sidene opptil flere ganger i løpet av dagen og kvelden, og den sitter rett og slett som et skudd.rolfozzy skrev:Knallsamling det der, Roberten. Den mangler jeg desverre på vinyl.Roberten skrev:Søkke ta, i dag våknet jeg faktisk et par minutter før fozzy. Det feires med Up To Me fra Biograph.
Eneste minuset er at den ikke har med Girl From The North Country.
Freewheelin og Nashville skyline er det vel?rolfozzy skrev:Girl From the North Country er en bra låt. Sikkert derfor Dylan har spilt den inn i to versjoner.Roberten skrev:Ja, det var virkelig en knallsamling, fozzy. Mange år siden jeg har hørt på den, men har vært innom flere av sidene opptil flere ganger i løpet av dagen og kvelden, og den sitter rett og slett som et skudd.rolfozzy skrev:Knallsamling det der, Roberten. Den mangler jeg desverre på vinyl.Roberten skrev:Søkke ta, i dag våknet jeg faktisk et par minutter før fozzy. Det feires med Up To Me fra Biograph.
Dagen quis, på hvilke album?
Helt riktig.Townes skrev:Freewheelin og Nashville skyline er det vel?rolfozzy skrev:Girl From the North Country er en bra låt. Sikkert derfor Dylan har spilt den inn i to versjoner.Roberten skrev:Ja, det var virkelig en knallsamling, fozzy. Mange år siden jeg har hørt på den, men har vært innom flere av sidene opptil flere ganger i løpet av dagen og kvelden, og den sitter rett og slett som et skudd.rolfozzy skrev:Knallsamling det der, Roberten. Den mangler jeg desverre på vinyl.Roberten skrev:Søkke ta, i dag våknet jeg faktisk et par minutter før fozzy. Det feires med Up To Me fra Biograph.
Dagen quis, på hvilke album?
Og ja, hørt en del på Steve Young...
Syns førstelåta også funker, men de beste er 2-4 og 8. Jevnt over virker det veldig lovende dette.Roberten skrev:PJ Harvey - Let England Shake
Umiddelbart synes jeg at førstelåten var unødvendig men at det tar seg sterkt opp derfra og utover.
Førstelåta funker, bevares. MEN, med en tittel som Let England Shake nytter det ikke med en småhappy humpty dumpty barneregle sak, nei gutten min, svovel og aske ! Den er ikke grim nok i sitt musikalske uttrykk til å henge med teksten.Townes skrev:Syns førstelåta også funker, men de beste er 2-4 og 8. Jevnt over virker det veldig lovende dette.Roberten skrev:PJ Harvey - Let England Shake
Umiddelbart synes jeg at førstelåten var unødvendig men at det tar seg sterkt opp derfra og utover.
Nå tror jeg sannelig det er på tide at du blir med Dag ned til Hovedbanegården og skaffer deg litt adspredelse, baluba.baluba skrev:Hvem bryr seg om tekstene? De er jo bare et nødvendig onde...