[No message]
Vedlegg
-
57.2 KB Visninger: 193
|
Fin plate, men jeg skjønte ikke helt hva det var du skulle finne i byen. Bøker? Er det et av disse gamle analoge greiene som skal ta knekken på den moderne og ufyselige digitalteknologien? Litt sånn vinyl, liksom.rolfozzy skrev:Siste før jeg tar en bytur. De har bøker på biblioteket, og jeg har tenkt og låne et par.
![]()
Veldig bra plate, men akkurat den låta syns eg faktisk Eric Andersen har gjort en bedre versjon avbaluba skrev:Fin plate, men jeg skjønte ikke helt hva det var du skulle finne i byen. Bøker? Er det et av disse gamle analoge greiene som skal ta knekken på den moderne og ufyselige digitalteknologien? Litt sånn vinyl, liksom.rolfozzy skrev:Siste før jeg tar en bytur. De har bøker på biblioteket, og jeg har tenkt og låne et par.
![]()
Costellos Almost Blue er også en fin plate. Hoppet over det første sporet i dag, unnskyld Hank In The Sky.
![]()
Ja, det er på tide vi tar situasjonen rundt denne villfarne mannen? alvorlig. Intervensjon iverksettes onsdag kveld, om det ikke allerede er for sent da.baluba skrev:Jeg tror sannelig det er på tide at jeg tar kontakt med den onde doktoren som vår felles venn har en form for kontorfellesskap med, lars_erik. Stadig mer irrasjonell oppførsel og tendenser til substansmissbruk (eller hvilke andre behov som tilfredsstilles av suspekte personer på en hovedbanegård) gjør at jeg føler for en profesjonell vurdering. Du er vel med på en intervensjon hvis det blir nødvendig? Alt for å berge vår venn, som muligens lider av skjærsildangst? Et stadig tilbakevendende musikalsk omen kan tyde på det.lars_erik skrev::dag1234 skrev:Nja, det kommer helt an på hvem som spør og hva personen vil det, baluba.baluba skrev:Akkurat som når du møter en suspekt person på hovedbanegården skal du si Nei Takk!dag1234 skrev:Porcupine Tree - The Incident Blir jo helt knadden i knollen av alt gnålet her i tråden. Får spille litt PT sjøl.![]()
Hmmm, hva skal jeg spille nå som jeg er alene. Mark Knopfler og Emmilou Harris, All The Roadrunning.
At baluba som kunne finne på å gå på jernbanestasjonen for å kjøpe dop. Uforståelig. Han som vet så mye og så mange ting. Det er nok noe helt annet man kan ta med hjem derfra.Roberten skrev:Better living through chemistry, det er da mange år siden det ble slått ettertrykkelig fast. Makan.
Dessuten har Dag suveren anledning til å bedrive selvmedisinering, mannen er jo en vandrende reseptblokk, så dere trenger ikke bekymre dere for at han er nødt til å ty til andresortering kjøpt ved hjelp av hemmelige tegn og kodeord.
Nick Lowe - Impossible Bird
For eksempel ? Jeg spør utelukkende av nysgjerrighet nå, jeg har aldri vært der før.dag1234 skrev:At baluba som kunne finne på å gå på jernbanestasjonen for å kjøpe dop. Uforståelig. Han som vet så mye og så mange ting. Det er nok noe helt annet man kan ta med hjem derfra.Roberten skrev:Better living through chemistry, det er da mange år siden det ble slått ettertrykkelig fast. Makan.
Dessuten har Dag suveren anledning til å bedrive selvmedisinering, mannen er jo en vandrende reseptblokk, så dere trenger ikke bekymre dere for at han er nødt til å ty til andresortering kjøpt ved hjelp av hemmelige tegn og kodeord.
Mer Elvis Costello - Goodbye Cruel World
Visse menn skaffer seg sex med andre menn der, for penger eller just for kicks, og tar med seg hjem gleden ved det og andre tar med seg sykdommer som kan være vanskelig å snakke vekk. For eksempel.Roberten skrev:For eksempel ? Jeg spør utelukkende av nysgjerrighet nå, jeg har aldri vært der før.dag1234 skrev:At baluba som kunne finne på å gå på jernbanestasjonen for å kjøpe dop. Uforståelig. Han som vet så mye og så mange ting. Det er nok noe helt annet man kan ta med hjem derfra.Roberten skrev:Better living through chemistry, det er da mange år siden det ble slått ettertrykkelig fast. Makan.
Merkelig. Jeg velger alltid å ta med meg gleden, det har faktisk ikke slått meg at det kan være aktuelt og givende å ta med seg en sykdom. Men i Bergen kan vel alt gå an.dag1234 skrev:Visse menn skaffer seg sex med andre menn der, for penger eller just for kicks, og tar med seg hjem gleden ved det og andre tar med seg sykdommer som kan være vanskelig å snakke vekk. For eksempel.Roberten skrev:For eksempel ? Jeg spør utelukkende av nysgjerrighet nå, jeg har aldri vært der før.dag1234 skrev:At baluba som kunne finne på å gå på jernbanestasjonen for å kjøpe dop. Uforståelig. Han som vet så mye og så mange ting. Det er nok noe helt annet man kan ta med hjem derfra.Roberten skrev:Better living through chemistry, det er da mange år siden det ble slått ettertrykkelig fast. Makan.