K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Jethro Tull - aqualung
Vedlegg
-
51.5 KB Visninger: 166
hvorfor synes jeg synd på deg nå?dag1234 skrev:Hunx and his Punx - Gay singles
Fordi du vet at jeg liker glatte mannekropper mye bedre enn hårete?H.R skrev:hvorfor synes jeg synd på deg nå?dag1234 skrev:Hunx and his Punx - Gay singles
Synes selv denne er kul da.
Blir du fornøyd nå da? :dag1234 skrev:Fordi du vet at jeg liker glatte mannekropper mye bedre enn hårete?H.R skrev:hvorfor synes jeg synd på deg nå?dag1234 skrev:Hunx and his Punx - Gay singles
Ta en heftig runde med disse, så tenker jeg du melder overgang, lars_erik.lars_erik skrev:Blir du fornøyd nå da? :dag1234 skrev:Fordi du vet at jeg liker glatte mannekropper mye bedre enn hårete?H.R skrev:hvorfor synes jeg synd på deg nå?dag1234 skrev:Hunx and his Punx - Gay singles
Jeg får rent drillpike-abstinenser i disse vinterferie-tider.
dag1234 skrev:Ta en heftig runde med disse, så tenker jeg du melder overgang, lars_erik.lars_erik skrev:Blir du fornøyd nå da? :dag1234 skrev:Fordi du vet at jeg liker glatte mannekropper mye bedre enn hårete?H.R skrev:hvorfor synes jeg synd på deg nå?dag1234 skrev:Hunx and his Punx - Gay singles
Jeg får rent drillpike-abstinenser i disse vinterferie-tider.
WTF!!? Hatt deg for mye med de kosegrisene dine? Hører ikke ferdig albumene??? Phju. Skal du ha deg en i pungen - hvis du har den slags??lars_erik skrev:Ser du har fått dac-syka, Dag.
Den syka som gjør at man ikke hører ferdig albumene, men lar stresset bestemme. Akkurat som å lese bare slutten av romaner.
Meget alvorlig og svært smittsom sykdom det der.
Traff en nerve der 8)dag1234 skrev:WTF!!? Hatt deg for mye med de kosegrisene dine? Hører ikke ferdig albumene??? Phju. Skal du ha deg en i pungen - hvis du har den slags??lars_erik skrev:Ser du har fått dac-syka, Dag.
Den syka som gjør at man ikke hører ferdig albumene, men lar stresset bestemme. Akkurat som å lese bare slutten av romaner.
Meget alvorlig og svært smittsom sykdom det der.
Og, ja, jeg har bestilt ny dac i dag, riktig det. Må følge med i tiden, vettu. Den gamle var jo alt litt slitt og fjasen i kantene blitt. Ellers er det no stress, just chill.
;Ddag1234 skrev:Etter å ha blitt kjent med deg, har jeg ikke nerver igjen skal jeg si deg.
Gram Parson - Grievous Angel Og hele med!
Må sjekkesAnfield skrev:Akkurat nå går det mye på en av mine definitive favorittgrupper, nemlig Beady Belle. Akkurat nå nytes platen "At Welding Bridge". Et ord holder. Fantastisk!
![]()
Kan også anbefale platen "Closer". Makeløst.....
![]()
Sugen på mer info om Beady Belle? Here you go:
Beady Belle - Wikipedia
[ b e a d y b e l l e ]
Ok den der...65finger skrev:Townes van Zandt - our mother the mountain
Townes er sjefen. Det er vel du enig i ;DTownes skrev:Ok den der...65finger skrev:Townes van Zandt - our mother the mountain
Ha ha. Ingen fare. Vil bare ikkje bli "beskyldt" for å ha røpet karakteren på forhånd...dag1234 skrev:Nå blir jeg bekymret, Townes. Du er jo ikke av dem som tuller så mye...hm... Hvordan har vi det i dag, du? Alt i orden der vest? Du snakket noe om Sandviken her for noe siden... hm... har Drolten fått deg til å bikke, eller er du sid på flaska igjen?Townes skrev:Eg er bare full i tull. Tenkte å si alt mulig rart om platene mine i forkant denne gangen.dag1234 skrev:Jeg likte denne helt fra første stund, så da passet ikke bildet så godt...Townes skrev:Fjorårets Lazarus!dag1234 skrev:Kanye West - My beatiful dark twisted fantasy