Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.014
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Brasse skrev:

Først blei eg litt frastøtt av P. Diddy produksjonen, men etter kvart har plata vokst seg ganske stor for min del.
    Så mange fine referanser og ein boblende kreativitet, uten at det blir for mykje av det gode. Eit knakandes godt konseptalbum. Skulle berre ønske lyden var råere og meir live, sjekk videoen. For ei dame!

http://open.spotify.com/track/1ljzHUgt2SU2ADkhfa9eBC
    Er det ikke hun som krydrer intervjuer med uttalelser om samtidsmusikk og slike høyverdigheter?
    Har i alle fall enorm kred i f.eks. Mojo ifølge min råtne hukommelse. Får sjekke opp den skiva på Spotify.

Hvorfor ikke gjøre det med en gang?

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.079
    Torget vurderinger
    2
    Ikke stafett i dag. Sprint derimot.

Jeg har iført meg Ulvangsokker, Marit Bjørgentruser og skal lytte og se på SKI VM. På TV.

Ståltermos med appelsiner og kvikklunsj er også obligatorisk.

Dazed

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Antall liker
    7.290
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    rolfozzy skrev:
    Blir det ikke et jævlig klin når du stapper appelsinene og sjokoladen oppi termosen?

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.079
    Torget vurderinger
    2
    Dazed skrev:
    rolfozzy skrev:
    Blir det ikke et jævlig klin når du stapper appelsinene og sjokoladen oppi termosen?
    Neida. Ikke om man tenker positivt, og har mange års erfaring med dette.

Ikke verre enn og lage ørretvin.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.539
    rolfozzy skrev:
    Jeg har iført meg Ulvangsokker, Marit Bjørgentruser og skal lytte og se på SKI VM. På TV.[/b]
    Lekkert ! Og jeg føler meg brått litt tafatt siden jeg ikke var klar over at Marit Bjørgentruser er å få tak på.
    Men det var kanskje en personlig gave fra Marit ?

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.014
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Roberten skrev:
    rolfozzy skrev:
    Jeg har iført meg Ulvangsokker, Marit Bjørgentruser og skal lytte og se på SKI VM. På TV.[/b]
    Lekkert ! Og jeg føler meg brått litt tafatt siden jeg ikke var klar over at Marit Bjørgentruser er å få tak på.
    Eller kanskje han har vært på klessnor-slang og snappet med seg Marits truser? :-\

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Roberten skrev:
    rolfozzy skrev:
    Er det Marit Bjørgen som er på coveret til hunx&and his punx kanskje? En litt utrent Marit.

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.079
    Torget vurderinger
    2
    Roberten skrev:
    rolfozzy skrev:
    Det blir en utrolig sittekomfort med disse foran fjernsynsapparatet. Jeg vil ikke gå inn på hvor jeg har fått tak i de.

Jeg vil tro de er et mye bedre alternativ enn homopunktruser.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.922
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Roberten skrev:
    rolfozzy skrev:
    Slik "Hva lytter du til i dag" fremstår i dag, er at det er blitt en mye mer levende og engasjerende tråd med en stor grad av humor og vennlig småkrangling.

Det er en stor glede og følge med på hva streken, dag123456, roberten, townes og baluba kommer med av innspill her. Sikkert fler også, men det er de jeg kommer på i farta.

Det gir mye mer enn at det bare legges ut et coverbilde uten kommentar.
    Ledestjernen har talt.
    Og jeg er hjertens enig, fozzy.
    Takker for den, og sier meg enig. Det er med stor glede jeg er aktiv på denne tråden. Og så mye fantastisk musikk man oppdager her, som man ellers ikke ville lånt øre til.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.922
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    rolfozzy skrev:
    Ikke stafett i dag. Sprint derimot.

Jeg har iført meg Ulvangsokker, Marit Bjørgentruser og skal lytte og se på SKI VM. På TV.

Dette er et eksempel til etterfølgelse!
    Må ut og kjøpe kvikklunsj.

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.079
    Torget vurderinger
    2
    Jeg logger ut og gjør meg klar til årets vintereventyr. Måtte den beste vinne.

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.258
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    rolfozzy skrev:

Der har vi rett innstilling i dag. Se og lytte på TV og selvfølgelig riktig antrekk ;D

gismo

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.539
    rolfozzy skrev:
    Roberten skrev:
    rolfozzy skrev:
    Det blir en utrolig sittekomfort med disse foran fjernsynsapparatet. Jeg vil ikke gå inn på hvor jeg har fått tak i de.

Jeg vil tro de er et mye bedre alternativ enn homopunktruser.
    Hahahaha, kos deg med sprinten, fozzy !

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    Roberten skrev:
    rolfozzy skrev:
    Slik "Hva lytter du til i dag" fremstår i dag, er at det er blitt en mye mer levende og engasjerende tråd med en stor grad av humor og vennlig småkrangling.

Det er en stor glede og følge med på hva streken, dag123456, roberten, townes og baluba kommer med av innspill her. Sikkert fler også, men det er de jeg kommer på i farta.

Det gir mye mer enn at det bare legges ut et coverbilde uten kommentar.
    Ledestjernen har talt.
    Og jeg er hjertens enig, fozzy.
    Takker for den, og sier meg enig. Det er med stor glede jeg er aktiv på denne tråden. Og så mye fantastisk musikk man oppdager her, som man ellers ikke ville lånt øre til.
    Dette skriver jeg ikke for å få sympati eller noe, men jeg er sånn som blir oppriktig lei meg når andre opplever at jeg tråkker over deres grenser. Noe jeg dessverre fra tid til annen gjør. Da trenger jeg å gå litt i tenkeboksen, for det er ikke slik jeg vil være overfor andre.

I høst sklei det ut og jeg fikk tilsnakk av moderator, da var det for mye bilder og OT - og jeg forsøkte å skjerpe meg. Noe jeg tror jeg har klart. Stort sett prøver jeg å kommentere musikk og ikke dra inn så mye uvesentlig. Men noe OT og mye fjas har det jo blitt. Spesielt den siste tiden. Ser det.

Ser også at det bringer liv og humor i en tråd med et visst kjedsomhetspotensiale. Jeg bestrever meg på godlynt spøk med egne og andres svakheter. Jeg ønsker å være personlig, men ikke privat. Også der er det en grense som ikke skal overskrides.

Jeg prøver å skrive med et skråblikk og en uhøytidelighet som jeg selv opplever jeg har mye av. Jeg forsøker å ikke være ondskapsfull, men har nok kommet til å krenke noen. Det er jeg lei meg for.

Jeg setter pris på tråden og har blitt kjent med mange hyggelige mennesker og har fått tips til musikk som jeg aldri har ville kommet på å lytte til. Det er jeg veldig glad for.

mikefish

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Antall liker
    517
    Syns også det er blitt mye "chatting" til tider.Selv har jeg ikke ork til å poste samtlige plater jeg lytter til.Det blir endel i løpet av døgnet.Selv etter 6 år og 2600 innlegg her på sentralen har jeg ikke den fjerneste anelse om hvordan man setter inn et sitat og da blir det litt vanskelig å henge med.

Nå lyttes det forøvrig på denne :

Julian Cope - fried

mvh. s,

Todd

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.06.2009
    Antall liker
    46
    Jenny Hval - Viscera

Første runde med denne plata fra dama som også er kjent som fantastiske Rockettothesky

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.079
    Torget vurderinger
    2
    Mens trusene til Marit Bjørgen går til topps i flaggstanga spilles Silver and Gold-Neil Young.

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn