lars_erik skrev:
Roberten skrev:
rolfozzy skrev:
Slik "Hva lytter du til i dag" fremstår i dag, er at det er blitt en mye mer levende og engasjerende tråd med en stor grad av humor og vennlig småkrangling.
Det er en stor glede og følge med på hva streken, dag123456, roberten, townes og baluba kommer med av innspill her. Sikkert fler også, men det er de jeg kommer på i farta.
Det gir mye mer enn at det bare legges ut et coverbilde uten kommentar.
Ledestjernen har talt.
Og jeg er hjertens enig, fozzy.
Takker for den, og sier meg enig. Det er med stor glede jeg er aktiv på denne tråden. Og så mye fantastisk musikk man oppdager her, som man ellers ikke ville lånt øre til.
Dette skriver jeg ikke for å få sympati eller noe, men jeg er sånn som blir oppriktig lei meg når andre opplever at jeg tråkker over deres grenser. Noe jeg dessverre fra tid til annen gjør. Da trenger jeg å gå litt i tenkeboksen, for det er ikke slik jeg vil være overfor andre.
I høst sklei det ut og jeg fikk tilsnakk av moderator, da var det for mye bilder og OT - og jeg forsøkte å skjerpe meg. Noe jeg tror jeg har klart. Stort sett prøver jeg å kommentere musikk og ikke dra inn så mye uvesentlig. Men noe OT og mye fjas har det jo blitt. Spesielt den siste tiden. Ser det.
Ser også at det bringer liv og humor i en tråd med et visst kjedsomhetspotensiale. Jeg bestrever meg på godlynt spøk med egne og andres svakheter. Jeg ønsker å være personlig, men ikke privat. Også der er det en grense som ikke skal overskrides.
Jeg prøver å skrive med et skråblikk og en uhøytidelighet som jeg selv opplever jeg har mye av. Jeg forsøker å ikke være ondskapsfull, men har nok kommet til å krenke noen. Det er jeg lei meg for.
Jeg setter pris på tråden og har blitt kjent med mange hyggelige mennesker og har fått tips til musikk som jeg aldri har ville kommet på å lytte til. Det er jeg veldig glad for.