K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Band of Horses - infinite arms
Vedlegg
-
155 KB Visninger: 141
Ikke bare grenser jeg kunne tenkt å bryte med hun der, altså...65finger skrev:bryter grenser med ny musikkSlett ikke verst
Hvafornoe? Var du ikke ferdig med gymnaset enda da den kom ut? Ungsau... En knall plate er det i alle fall. En poprock-perle med et kraftig horn i siden til det etablerte. De fremstod vel som en slags kristensosialister i media, men på plate var den kristne delen betraktelig tonet ned. Det var kanskje ikke 100 prosent enighet i bandet om den saken. For de som ikke kjenner bandet så godt så er det mulig at de har et sterkere forhold til et av medlemmene i bandet, Norman Cook aka Fatboy Slim. Ganske langt fra den originale sounden han stod for i 1986 kan man trygt si. Også The Beautiful South sprang også ut av Housemartins.mikefish skrev:Litt mimring fra gymnasdagene :
![]()
The Housemartins - London 0 - Hull 4
mvh. s,
Det har du selvfølgelig helt rett i. Og en god ting kan da ikke sies for ofte. Mon tro hva soppen vil si når dandyen kommer drassende med en halvtam trønderbaluba skrev:@ Robert: Hvor mange måneder siden var det jeg foreslo det samme? Det begynner å bli en tid siden, og da var det enkelt som fant outingen min upassende. Men nå er det så opp i dagen at jeg tror alle skjønner hva jeg mente den gangen, og at jeg ikke var helt på jordet.![]()
Herregud, jeg flirer på meg brokk ;DRoberten skrev:Det har du selvfølgelig helt rett i. Og en god ting kan da ikke sies for ofte. Mon tro hva soppen vil si når dandyen kommer drassende med en halvtam trønderbaluba skrev:@ Robert: Hvor mange måneder siden var det jeg foreslo det samme? Det begynner å bli en tid siden, og da var det enkelt som fant outingen min upassende. Men nå er det så opp i dagen at jeg tror alle skjønner hva jeg mente den gangen, og at jeg ikke var helt på jordet.![]()
![]()
Nei, på tide med whisky nå vel.
Det skal du være forsiktig med, for brokk er vondt. Du bør nok helle være ærlig med deg selv. Jan Eggum har nå gitt ut første del av sin 2011-trilogi Kjærlighet & Ærlighet. Det er mulig at det er terapi å finne der. Uansett er det på tide å ta følelsene deres på alvor, for dette kan handle om resten av livet.lars_erik skrev:Herregud, jeg flirer på meg brokk ;DRoberten skrev:Det har du selvfølgelig helt rett i. Og en god ting kan da ikke sies for ofte. Mon tro hva soppen vil si når dandyen kommer drassende med en halvtam trønderbaluba skrev:@ Robert: Hvor mange måneder siden var det jeg foreslo det samme? Det begynner å bli en tid siden, og da var det enkelt som fant outingen min upassende. Men nå er det så opp i dagen at jeg tror alle skjønner hva jeg mente den gangen, og at jeg ikke var helt på jordet.![]()
![]()
Nei, på tide med whisky nå vel.
Helt enig med deg pus.Roberten skrev:Jeg synes i all anstendighets navn at det er på tide at Dag og understreken tar forholdet sitt ett skritt videre i steden for å trippe rundt grøten.
Det er nok enda mer å gå i dybden på her til gards. It burns burns burns, the ring of fire synger The Wagoneers passende akkurat nå.ErosLoveking skrev:Helt enig med deg pus.Roberten skrev:Jeg synes i all anstendighets navn at det er på tide at Dag og understreken tar forholdet sitt ett skritt videre i steden for å trippe rundt grøten.
Hvis bare alle på sentralen hadde hatt et så harmonisk og vakkert forhold som oss så ville vi vært spart for mye keitete avstandsflørting.ErosLoveking skrev:Helt enig med deg pus.Roberten skrev:Jeg synes i all anstendighets navn at det er på tide at Dag og understreken tar forholdet sitt ett skritt videre i steden for å trippe rundt grøten.
Slik skal det være, gutter. Ta litt lærdom av de som våger å være ærlige, streken og Dag.Roberten skrev:Hvis bare alle på sentralen hadde hatt et så harmonisk og vakkert forhold som oss så ville vi vært spart for mye keitete avstandsflørting.ErosLoveking skrev:Helt enig med deg pus.Roberten skrev:Jeg synes i all anstendighets navn at det er på tide at Dag og understreken tar forholdet sitt ett skritt videre i steden for å trippe rundt grøten.
*mjau*
Nei, nå roter jeg fælt gutter. Denne har jeg jo allerede hørt i kveld. Jeg er nok blitt litt forvirret av all heten av de romantiske forholdene som etterhvert åpenbarer seg i alle sin prakt på sentralen. Dermed må jeg finne en annen i samme genre, og da er The Wagoneers Good Fortune det naturlige valget. Og nå er vi kommet til 1989, og åttitallet er over. En ny æra begynner på flere måter.baluba skrev:Her følger jeg opp i samme spor. Det startet med Earles gitarer, fortsatte med vognfolket fra 1988, og ender nå med Yoakams gitarer og Cadillac-er. Og noe etc i tillegg. Ærlig og ekte musikk som også er fra 1986.
Eg blei ikkje veldig imponert. Vil gjerne høyre din oppfatning når du har ein.ErosLoveking skrev:Hjem fra jobb om men halvtimes tid, da skal denne få en første spinn på tallerkenen. Ingen store forhåpninger dog.
Fuzztones - "Preaching To The Perverted"
![]()
Du burde kanskje rengjøre apparatet ditt etter bruk, streken.lars_erik skrev:Et jævla strev med denne latexen...
Får spille denne i mens;