5,2, men den har katalysator 8)dag1234 skrev:En sterk søknad vil jeg si, men hvor mye bruker den på mila?
5,2, men den har katalysator 8)dag1234 skrev:En sterk søknad vil jeg si, men hvor mye bruker den på mila?
dag1234 skrev:Uncle Tupelo - No depression Det er lov å håpe jaffal.
WikipediaLenge etter at patenten på MDMA hadde gått ut og fram til 1986 var MDMA lovlig brukt i kombinasjon med psykologiskbehandling USA gitt til tusenvis av pasienter uten en eneste dokumentert klagesak, se boka PiHKAL - Phenethylamines I Have Known And Loved: A Chemical Love Story.
Baluba da! Jeg ønsker jo bare å få 'onkel' på besøk med 'utstyret' sitt. Jeg er jo helt klam i hakket etter det passfotoet han la ut av undersåtten. Det der lover hankypanky. Men som trøndere flest så blir det vel helst med snakket. Mannfolk asså! Så snart de har fått viljen sin så ser du ikke mer av dem.baluba skrev:dag1234 skrev:Uncle Tupelo - No depression Det er lov å håpe jaffal.
Funker ikke Seroxat-en kan du prøve den sterkere varianten, MDMA.
WikipediaLenge etter at patenten på MDMA hadde gått ut og fram til 1986 var MDMA lovlig brukt i kombinasjon med psykologiskbehandling USA gitt til tusenvis av pasienter uten en eneste dokumentert klagesak, se boka PiHKAL - Phenethylamines I Have Known And Loved: A Chemical Love Story.
Som forventet, greit nok, ikke det helt store. Tiden har nok forlengst gått fra Rudi Protrudi, de siste 20 åra mer eller mindre på tomgang. Plata burde kanskje hatt tittelen "Preaching To Myself" (I dobbel betydning....)Townes skrev:Eg blei ikkje veldig imponert. Vil gjerne høyre din oppfatning når du har ein.ErosLoveking skrev:Hjem fra jobb om men halvtimes tid, da skal denne få en første spinn på tallerkenen. Ingen store forhåpninger dog.
Fuzztones - "Preaching To The Perverted"
![]()
Det handler om å ha et fritt og åpent livdag1234 skrev:Roberten har funnet en annen...
Mulig det. De bruker i alle fall ikke mye penger på cover.... ;DErosLoveking skrev:Et av tidenes band, blodfersk utgivelse
Så tror de heller ikke på hobbiter og nisser, og trenger dermed heller ikke av den grunn tegne seg bort i myra. Heldigvis er det fortsatt forskjell på punk og prog.Voff skrev:Mulig det. De bruker i alle fall ikke mye penger på cover.... ;DErosLoveking skrev:Et av tidenes band, blodfersk utgivelse
Og på 70tallet sto jeg over både punk og prog. Jeg surra fremdeles rundt i 60tallet, stort sett.ErosLoveking skrev:Så tror de heller ikke på hobbiter og nisser, og trenger dermed heller ikke av den grunn tegne seg bort i myra. Heldigvis er det fortsatt forskjell på punk og prog.Voff skrev:Mulig det. De bruker i alle fall ikke mye penger på cover.... ;DErosLoveking skrev:Et av tidenes band, blodfersk utgivelse
Hun spiser vel når hun blir sulten ? Eller funker det ikke riktig slik med barn ?Townes skrev:Denne på kjøkkenet, mens eg prøver å overbevise ho eldste om at frukost faktisk er viktig
Spiser når hun er sulten ja, men tror hon fant resten av min siste walters mandler fra i går kveld då hon sto opp 0630.Roberten skrev:Hun spiser vel når hun blir sulten ? Eller funker det ikke riktig slik med barn ?Townes skrev:Denne på kjøkkenet, mens eg prøver å overbevise ho eldste om at frukost faktisk er viktig
J Mascis - Several Shades Of Why
Jeg trodde dinos Farm hadde dårlig cover, men det her tar nok kaka og hele kaffeslabberaset med.
![]()
Nettopp, så hun er ikke helt klar for lunsj riktig ennå. ForståeligTownes skrev:Spiser når hun er sulten ja, men tror hon fant resten av min siste walters mandler fra i går kveld då hon sto opp 0630.Roberten skrev:Hun spiser vel når hun blir sulten ? Eller funker det ikke riktig slik med barn ?Townes skrev:Denne på kjøkkenet, mens eg prøver å overbevise ho eldste om at frukost faktisk er viktig
J Mascis - Several Shades Of Why
Jeg trodde dinos Farm hadde dårlig cover, men det her tar nok kaka og hele kaffeslabberaset med.
![]()
Men viktigere enn frokost, kordan låter nye til Mascis?
Nope!!! det var dette:lars_erik skrev:Kanskje det beste albumet fra 1971
Kanskje...Men det er det ikkje. Og lang derifra også...lars_erik skrev:Kanskje det beste albumet fra 1971