Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.922
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Der is hope in hænging snåre - Nils Arne Eggen, før Rosenborg moste Real Madrid

Vedlegg

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.014
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    dag1234 skrev:
    Uncle Tupelo - No depression Det er lov å håpe jaffal.

Funker ikke Seroxat-en kan du prøve den sterkere varianten, MDMA.

Lenge etter at patenten på MDMA hadde gått ut og fram til 1986 var MDMA lovlig brukt i kombinasjon med psykologiskbehandling USA gitt til tusenvis av pasienter uten en eneste dokumentert klagesak, se boka PiHKAL - Phenethylamines I Have Known And Loved: A Chemical Love Story.
    Wikipedia

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    baluba skrev:
    dag1234 skrev:
    Uncle Tupelo - No depression Det er lov å håpe jaffal.

Funker ikke Seroxat-en kan du prøve den sterkere varianten, MDMA.

Lenge etter at patenten på MDMA hadde gått ut og fram til 1986 var MDMA lovlig brukt i kombinasjon med psykologiskbehandling USA gitt til tusenvis av pasienter uten en eneste dokumentert klagesak, se boka PiHKAL - Phenethylamines I Have Known And Loved: A Chemical Love Story.
    Wikipedia
    Baluba da! Jeg ønsker jo bare å få 'onkel' på besøk med 'utstyret' sitt. Jeg er jo helt klam i hakket etter det passfotoet han la ut av undersåtten. Det der lover hankypanky. Men som trøndere flest så blir det vel helst med snakket. Mannfolk asså! Så snart de har fått viljen sin så ser du ikke mer av dem. :(

Tror jeg heller få satse på kjemien. Jeg jobba en gang med en psykiater som fikk sausa i hop noe på labben på Haukeland. Han påsto det var utviklet som rakettdrivstoff av NASA. Det var ment for dem som selv ikke ECT hjalp på. Det har jeg vært med på noen ganger. En selsom opplevelse å sette strøm i hodet på folk. Det virker, men ikke si at det er bra med så mye guffe i knollen. Det er som å teppebombe psyken og satse på at du nok treffer noe som virker. Huff.
    Men nå er vi på vidden, OT-vidden.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Townes skrev:
    ErosLoveking skrev:
    Hjem fra jobb om men halvtimes tid, da skal denne få en første spinn på tallerkenen. Ingen store forhåpninger dog.

Fuzztones - "Preaching To The Perverted"
    Eg blei ikkje veldig imponert. Vil gjerne høyre din oppfatning når du har ein.
    Som forventet, greit nok, ikke det helt store. Tiden har nok forlengst gått fra Rudi Protrudi, de siste 20 åra mer eller mindre på tomgang. Plata burde kanskje hatt tittelen "Preaching To Myself" (I dobbel betydning....)

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    dag1234 skrev:
    Roberten har funnet en annen...
    Det handler om å ha et fritt og åpent liv

Dee Rangers - "Down In The Playground"

Fans av Strollers/Maharajas bør låne et halvt øre til denne. Ikke på samme (øverste) prishylle, men likevel.
    Knakende hyggelige folk som spiller musikk vi liker. Har hatt konserter med de et par ganger i tiggerstaden.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.922
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    John Lennons fantastiske godnatt sang til sønnen Sean på Double Fantasy. En sann tragedie at han ble drept like etter å ha vendt tilbake til musikken etter 5 års fravær. Vi har gått glipp av mye god musikk de siste 31 år pga Mark David Chapman :'( Og en mulig gjenforening av det største bandet verden har sett.

Tar med denne også;

Pedal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Antall liker
    4.954
    Torget vurderinger
    1
    "Hyttekos": Knopfler, Joplin, Armatrading, Van M, Tom Petty og Brucern.

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    På vei til sengs - uten lars_erik den luremusa og heller ikke med Roberten, verdens verste backup, jommen sa jeg lokkemann, grrr lytter jeg til

Porcupine Tree - In Absentia
    og teller på knappene angående Rolfozzy...de trusene til Marit, hvis du enda har de på...

Vedlegg

Voff

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.11.2006
    Antall liker
    8.945
    Torget vurderinger
    1
    ErosLoveking skrev:
    Et av tidenes band, blodfersk utgivelse
    Mulig det. De bruker i alle fall ikke mye penger på cover.... ;D

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Voff skrev:
    ErosLoveking skrev:
    Så tror de heller ikke på hobbiter og nisser, og trenger dermed heller ikke av den grunn tegne seg bort i myra. Heldigvis er det fortsatt forskjell på punk og prog.

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Denne på kjøkkenet, mens eg prøver å overbevise ho eldste om at frukost faktisk er viktig

Guy Clark - Boats to build

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.079
    Torget vurderinger
    2
    ErosLoveking skrev:
    Voff skrev:
    ErosLoveking skrev:
    Så tror de heller ikke på hobbiter og nisser, og trenger dermed heller ikke av den grunn tegne seg bort i myra. Heldigvis er det fortsatt forskjell på punk og prog.
    Og på 70tallet sto jeg over både punk og prog. Jeg surra fremdeles rundt i 60tallet, stort sett.

Jeg fortsetter med Steve Earle i dag også. Ble skuffa når denne kom, men Billy Austin er en av hans flotteste låter. Bra kjøremusikk denne plata, det skal den ha.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    Townes skrev:
    Denne på kjøkkenet, mens eg prøver å overbevise ho eldste om at frukost faktisk er viktig
    Hun spiser vel når hun blir sulten ? Eller funker det ikke riktig slik med barn ?

J Mascis - Several Shades Of Why

Jeg trodde dinos Farm hadde dårlig cover, men det her tar nok kaka og hele kaffeslabberaset med.

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Roberten skrev:
    Townes skrev:
    Hun spiser vel når hun blir sulten ? Eller funker det ikke riktig slik med barn ?

Jeg trodde dinos Farm hadde dårlig cover, men det her tar nok kaka og hele kaffeslabberaset med.

Spiser når hun er sulten ja, men tror hon fant resten av min siste walters mandler fra i går kveld då hon sto opp 0630.
    Men viktigere enn frokost, kordan låter nye til Mascis?

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    Townes skrev:
    Roberten skrev:
    Townes skrev:

Spiser når hun er sulten ja, men tror hon fant resten av min siste walters mandler fra i går kveld då hon sto opp 0630.
    Men viktigere enn frokost, kordan låter nye til Mascis?
    Nettopp, så hun er ikke helt klar for lunsj riktig ennå. Forståelig :)

Dette er første snurr, så langt låter det i all hovedsak akustisk og solo, ikke en bass eller tromme i mils omkrets.
    Fin kontrast til siste albumene fra dino. Noe mer tror jeg ikke at jeg skal begi meg ut på før jeg har hørt mer.

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.079
    Torget vurderinger
    2
    Dbl.CD. Ryan Adams-Gold. Antagelig hans beste og jevneste.

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.079
    Torget vurderinger
    2
    Streken strekker 60tallet til 1974, og jeg er ikke helt uenig i det.

Her er beste utgivelsen fra nettopp 1974. Eneste studioplata hvor Dylan har The Band med seg.

Brasse

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2008
    Antall liker
    9

Ei rapplate uten rap, men proppa full av autotune. Litt strengt, men fin óg.
    Blei mykje betre av å "sjå den" på VH1 Storytellers.

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.079
    Torget vurderinger
    2
    Mer fra 1974. Rod Stewart-Smiler. Den siste bra utgivelsen fra Roddern. Ikke på høyde med de tre foregående, som er klassikere. Men denne holder godt nivå. Senere ble det mer blondiner, disco og en musikalsk degenerering som har fortsatt opp til dagens maltraktering av The American Songbook Vol, ja jeg vet ikke riktig hvilket han har kommet til.

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn