I mange offisielle kåringer troner det øverstTownes skrev:Kanskje...Men det er det ikkje. Og lang derifra også...lars_erik skrev:Kanskje det beste albumet fra 1971
Deriblant min 8)
I mange offisielle kåringer troner det øverstTownes skrev:Kanskje...Men det er det ikkje. Og lang derifra også...lars_erik skrev:Kanskje det beste albumet fra 1971
Sånn helt ut i fra det blå og med lusne 3-4 timer på puten i natt, så er vel Zeppelin IV, Who's next, Sticky fingers, Surf's up, Teenage head og Little feat alle fra '71? Og de gruser Harrison plata by a landslide.lars_erik skrev:I mange offisielle kåringer troner det øverstTownes skrev:Kanskje...Men det er det ikkje. Og lang derifra også...lars_erik skrev:Kanskje det beste albumet fra 1971
Deriblant min 8)
Mange. Deriblant verdens-avisa Trønderavisa og min 8)Townes skrev:Sånn helt ut i fra det blå og med lusne 3-4 timer på puten i natt, så er vel Zeppelin IV, Who's next, Sticky fingers, Surf's up, Teenage head og Little feat alle fra '71? Og de gruser Harrison plata by a landslide.lars_erik skrev:I mange offisielle kåringer troner det øverstTownes skrev:Kanskje...Men det er det ikkje. Og lang derifra også...lars_erik skrev:Kanskje det beste albumet fra 1971
Deriblant min 8)
Men er det mange offisielle kåringer der den troner øverst altså?
Klart det, når konkurransen din begrenser seg til plater utgitt av Beatles medlemmer :lars_erik skrev:Ser nå at All Things Must Pass kom ut i 1970. Da er det selvsagt årets plate i 70 :![]()
;DTownes skrev:Klart det, når konkurransen din begrenser seg til plater utgitt av Beatles medlemmer :lars_erik skrev:Ser nå at All Things Must Pass kom ut i 1970. Da er det selvsagt årets plate i 70 :![]()
![]()
Nå er det klargjøring til 5mila. fram med Kvikklunsj, appelsiner, granbar i håret og noe og drikke til.baluba skrev:Hører på nettradio: Guttemusikken på Radio 102 Med Steinar og Johnny "Hazard" Liadal.
http://www.radio102.no/wp-content/themes/radio102/radio-popup.html
De som er på Haugalandet har muligheten til å nyte det over FM.
Enig. Fjernsyn trenger man kun til tour de France.ErosLoveking skrev:Unga sover, fastelavnsbollene i ovnen, ski-VM gjør seg best på TV med strømknappen på "Off"
Tror du ikke jeg forstår hva du prøver på.Roberten skrev:EDIT: live versjonen av I Am A Girlfriend gjør at tørsten sprenger på.ErosLoveking skrev:Unga sover, fastelavnsbollene i ovnen, ski-VM gjør seg best på TV med strømknappen på "Off"
Prøver og prøver...herfra virker det tross alt som at du kan komme til å trenge noe å skylde ned fastelavensbollene med sånn etterhvert...ErosLoveking skrev:Tror du ikke jeg forstår hva du prøver på.Roberten skrev:EDIT: live versjonen av I Am A Girlfriend gjør at tørsten sprenger på.ErosLoveking skrev:Unga sover, fastelavnsbollene i ovnen, ski-VM gjør seg best på TV med strømknappen på "Off"![]()
Dag, nå er det kvikklunsj og termos i sofaen. Det er en del huller i din dannelse....dag1234 skrev:Leonard Cohen - songs of love and hate Før jeg må ut og nyte den forbannede naturen i det føkka fineværet.
Du tar feil, det er en slags dannelse rundt alle hullene. Og de møkkatrusene kan du ha for deg selv!lars_erik skrev:Dag, nå er det kvikklunsj og termos i sofaen. Det er en del huller i din dannelse....dag1234 skrev:Leonard Cohen - songs of love and hate Før jeg må ut og nyte den forbannede naturen i det føkka fineværet.
Det vil være en utlodding av Northugs truser i løpet av sisterunden