RACONTEURS: Consolers of the Lonely.
Jack White er genial. Særlig m Raconteurs. 10/10!
Jack White er genial. Særlig m Raconteurs. 10/10!
Vedlegg
-
83.3 KB Visninger: 150
Aldeles herlig plate ;Ddag1234 skrev:David Gisman & Jerry Garcia - Not for kids only
Var ikke helt heldig den derBrasse skrev:kremen skal i munnen
Etter først å ha vært på den hjemmelagde karamellpuddingen 8)Brasse skrev:kremen skal i munnen
Den type kupp står pinadø i kupp for tiden. Både på kompaniet og Apollon er det mulig å blakke seg utelukkende på plater i den prisklassen uten å komme hjem med ene eneste likegyldighet. Det er utrolig hvor mye bra som selges til 60 kroner i dagens velassorterte platebutikker. Som mitt kupp for dagen, Pacific Ocean Blue.mikefish skrev:Dette er et av mine 60 kr's kupp i det siste.Liker det meste av Belle & Seb.Her er mer av det gode.
God Help The Girl - s/t
mvh. s,
Liker den jeg også. Kjenner ikke debuten, men dette er bra.Lyngen skrev:Wild Beasts - Smother
Flott abum alså. Litt bedre enn debuten. 8?
Sjelden god valuta for pengene, mikefish. Denne kan du ta deg råd til med god samvittighet. Du kommer til å spille den mye.mikefish skrev:Mangler denne i samlingen,baluba.Men husker da den ble gjenutgitt som du nenvte i '08 satt sekserene løst.Som de som har fulgt med på 'mine platekjøp' i de siste skjønner sikkert at jeg er blakk som ei kjerkerotte nå.Noterer Wilson-plata i bakhodet til neste raid pr.tastatur.
mvh. s,
Huu ?rolfozzy skrev:Blir stille her en stund. Forsterkeren gikk til helvete. ??? :'(
nei nei nei :'(rolfozzy skrev:Blir stille her en stund. Forsterkeren gikk til helvete. ??? :'(
Kan du jaggu si, Jan.JanR skrev:Huu ?rolfozzy skrev:Blir stille her en stund. Forsterkeren gikk til helvete. ??? :'(
/jan
Er jo faen meg avhengig av morgenens musikkdose. Ny eller gammel.Townes skrev:nei nei nei :'(rolfozzy skrev:Blir stille her en stund. Forsterkeren gikk til helvete. ??? :'(
Jævla kjedelige greier, fozzy.
Ja, faèn heller. Eg blir skikkelig kjip å ha med å gjøre dersom eg ikkje får startet dagen med noe musikk. Då blir eg jævli sur, i staden for bare sånn passe sur.rolfozzy skrev:Kan du jaggu si, Jan.JanR skrev:Huu ?rolfozzy skrev:Blir stille her en stund. Forsterkeren gikk til helvete. ??? :'(
/jan
Bias lar seg ikke justere. Blir for tøft og kjøre med over 100mV. Bagatell eller trafo.
Er jo faen meg avhengig av morgenens musikkdose. Ny eller gammel.Townes skrev:nei nei nei :'(rolfozzy skrev:Blir stille her en stund. Forsterkeren gikk til helvete. ??? :'(
Jævla kjedelige greier, fozzy.