Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Dagens lille fangst fra kompaniets rådende kampanje skal få snurre når den er ferdig rippet, Pacific Ocean Blue. Men kanskje jeg skal satse på bonus-platen Bambu først - en plate som egentlig var ment å være en egen utgivelse. Mannen dauer, tapene forsvinner og alle tror at alt er tapt. Men nei da, der dukker Bambu opp og blir gitt bort gratis sammen med nyutgivelsen av Pacific Ocean Blue for tre års tid siden (tags sier 2008). Men det er nok egentlig den mer kjente sounden til Pacific Ocean Blue jeg har lengtet etter å høre siden jeg gikk på bussen i sentrum. Spenningen på hva som skjuler seg i bambusen har enda ikke grepet meg, men det er jo gøy når slike myteomspunnede plater endelig kommer ut.

For å være ærlig så mener jeg det er viktigere at Pacific Ocean Blue kom ut på ny etter mange års fravær fra platebutikkene som ferskvare, enn at storebrors Smile kom ut til slutt. Har selvfølgelig Smile også, men det er noe spesielt med lillebror Dennis solodebut.

U

utgatt60135

Gjest
    Så du ikke på aktuelt ;). Ole Torp: Men han synger jo som ei kråke? Han fikk endel tyn for det men jeg er enig jeg da.

Får nok etter tre låter og går over til noe langt bedre;

Bon Iver er krem i øret :).

mikefish

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Antall liker
    517
    Dette er et av mine 60 kr's kupp i det siste.Liker det meste av Belle & Seb.Her er mer av det gode.

God Help The Girl - s/t

mvh. s,

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    mikefish skrev:
    Dette er et av mine 60 kr's kupp i det siste.Liker det meste av Belle & Seb.Her er mer av det gode.

God Help The Girl - s/t

mvh. s,
    Den type kupp står pinadø i kupp for tiden. Både på kompaniet og Apollon er det mulig å blakke seg utelukkende på plater i den prisklassen uten å komme hjem med ene eneste likegyldighet. Det er utrolig hvor mye bra som selges til 60 kroner i dagens velassorterte platebutikker. Som mitt kupp for dagen, Pacific Ocean Blue.

Jeg er ferdig med bonusplaten Bambu. Den må jeg nok høre flere ganger før jeg feller noen dom, men den bærer litt preg av å være et prosjekt som er beslektet med Pacific. Men etter en gjennomhøring har jeg ikke bitt meg merke i noe som låter så knall som det beste på Pacific Ocean Blue. Men jeg var nok litt for aktiv på tastaturet til at det kan kalles lytting, så den får få en ny sjanse en annen dag i uken. Men Bambu var ikke verre enn at jeg ble sulten på mer Wilson, så nå spilles den viktige disken i settet.

Alle bør kjenne sin besøkelsestid hos kompaniet mens de fortsatt har den til 60 kroner. Det er ikke uten grunn at denne platen er blitt en kultklassiker, og det er helt ubegripelig at den har vært ute av distribusjon i mange år. Det er nesten litt kriminelt av den typen som rettferdiggjør piratkopiering. Det var en av de få platene jeg kun hadde på mp3 fram til i dag.

Fint og innholdsrikt cover med en antatt tapt plate som bonus-cd gjør at dette er noe som bør eies i fysisk format, ikke kopieres av en god venn. Koster veldig lite, inneholder veldig mye.

mikefish

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Antall liker
    517
    Mangler denne i samlingen,baluba.Men husker da den ble gjenutgitt som du nenvte i '08 satt sekserene løst.Som de som har fulgt med på 'mine platekjøp' i de siste skjønner sikkert at jeg er blakk som ei kjerkerotte nå.Noterer Wilson-plata i bakhodet til neste raid pr.tastatur.

mvh. s,

U

utgatt60135

Gjest
    Wild Beasts - Smother

Flott abum alså :). Litt bedre enn debuten. 8?

U

utgatt60135

Gjest
    Avslutter med en vakker plate som blir bedre og bedre for hver gjennomlytting:

The Antlers - Burst Apart

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    mikefish skrev:
    Mangler denne i samlingen,baluba.Men husker da den ble gjenutgitt som du nenvte i '08 satt sekserene løst.Som de som har fulgt med på 'mine platekjøp' i de siste skjønner sikkert at jeg er blakk som ei kjerkerotte nå.Noterer Wilson-plata i bakhodet til neste raid pr.tastatur.

mvh. s,
    Sjelden god valuta for pengene, mikefish. Denne kan du ta deg råd til med god samvittighet. Du kommer til å spille den mye. :)

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.079
    Torget vurderinger
    2
    Blir stille her en stund. Forsterkeren gikk til helvete. ??? :'(

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.079
    Torget vurderinger
    2
    JanR skrev:
    rolfozzy skrev:
    Huu ?

/jan
    Kan du jaggu si, Jan.

Bias lar seg ikke justere. Blir for tøft og kjøre med over 100mV. Bagatell eller trafo.

Townes skrev:
    rolfozzy skrev:
    nei nei nei :'(

Jævla kjedelige greier, fozzy.
    Er jo faen meg avhengig av morgenens musikkdose. Ny eller gammel.

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    rolfozzy skrev:
    JanR skrev:
    rolfozzy skrev:
    Huu ?

/jan
    Kan du jaggu si, Jan.

Bias lar seg ikke justere. Blir for tøft og kjøre med over 100mV. Bagatell eller trafo.

Townes skrev:
    rolfozzy skrev:
    nei nei nei :'(

Jævla kjedelige greier, fozzy.
    Er jo faen meg avhengig av morgenens musikkdose. Ny eller gammel.
    Ja, faèn heller. Eg blir skikkelig kjip å ha med å gjøre dersom eg ikkje får startet dagen med noe musikk. Då blir eg jævli sur, i staden for bare sånn passe sur.
    Håper det er en bagatell da.

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn