|
If it aint stiff, it aint worth a fuck.rolfozzy skrev:Blir en nødløsning i vinduskarmen.
![]()
Musikken er jo bra.
Vil ikke bytte. ;DTownes skrev:If it aint stiff, it aint worth a fuck.rolfozzy skrev:Blir en nødløsning i vinduskarmen.
![]()
Musikken er jo bra.
Bedre enn Bremnes på anlegget til streken er det uansett![]()
Auda! Sure greier. ...men rørgreier lar seg vel alltids fikse. Robuste greier. Det er ikke for ingenting at russerne bygger MIG-er med rør i stedet for transistorer. De eneste flyene som kan ramle i bakken uten å kondemneres.rolfozzy skrev:Blir stille her en stund. Forsterkeren gikk til helvete. ??? :'(
Blir en tur til Haldens egen rørguru med den i løpet av dagen. Så blir den nok fiksa vil jeg tro.Dazed skrev:Auda! Sure greier. ...men rørgreier lar seg vel alltids fikse. Robuste greier. Det er ikke for ingenting at russerne bygger MIG-er med rør i stedet for transistorer. De eneste flyene som kan ramle i bakken uten å kondemneres.rolfozzy skrev:Blir stille her en stund. Forsterkeren gikk til helvete. ??? :'(
Håper det ordner seg fort!
En av mine favorittplater på 80-tallet. Stemmen til Maria....bluesbreaker skrev:Den fabelaktige Maria McKee m band.
Så bra. Og nå går det på batteri..?rolfozzy skrev:Back in bisniss.
Det var ikke ampen, det var PSU. Og det spiller bra uten også.
Nei, kobla fra den eksterne BP PSU, og satte et 5u4g i ampen. Funker det.united59 skrev:Så bra. Og nå går det på batteri..?rolfozzy skrev:Back in bisniss.
Det var ikke ampen, det var PSU. Og det spiller bra uten også.
Fin den der, unitedunited59 skrev:Switch til denne:
![]()
For å høre
"I Got A Mind To Give Up Living.
Yess, and go shopping instead.
Pick me a tumbstone, and be pronounced dead"
Da kan jeg gå på jobb med "blues in my mind".. :-\
Fin musikk. To Much Fun ble vel aldri gitt ut på vinyl, så vidt jeg vetBurnt_Island skrev:Green on Red, den ene på vinyl
ikke det jeg vet heller; skulle ønske jeg hadde hatt den, BBC sessions og scapegoats (og i og for seg two bibles) på vinyl så hadde jeg hatt komplett samling. men cd duger detrolfozzy skrev:Fin musikk. To Much Fun ble vel aldri gitt ut på vinyl, så vidt jeg vetBurnt_Island skrev:Green on Red, den ene på vinyl
Burnt_Island skrev:ikke det jeg vet heller; skulle ønske jeg hadde hatt den, BBC sessions og scapegoats (og i og for seg two bibles) på vinyl så hadde jeg hatt komplett samling. men cd duger detrolfozzy skrev:Fin musikk. To Much Fun ble vel aldri gitt ut på vinyl, så vidt jeg vetBurnt_Island skrev:Green on Red, den ene på vinyl![]()
her har jeg visst sovet i timen...rolfozzy skrev:Burnt_Island skrev:ikke det jeg vet heller; skulle ønske jeg hadde hatt den, BBC sessions og scapegoats (og i og for seg two bibles) på vinyl så hadde jeg hatt komplett samling. men cd duger detrolfozzy skrev:Fin musikk. To Much Fun ble vel aldri gitt ut på vinyl, så vidt jeg vetBurnt_Island skrev:Green on Red, den ene på vinyl![]()
Scapegoats finner du på vinyl. Jeg fant mitt eksemplar på ebay.
John Coltane er fin, men hører vel strengt tatt hjemme i "jazztråden".slowmotion skrev:![]()
På vinyl ...
Jeg har postet et par ganger i jazz eller klassisk trådene, men holder meg helst her.roesok skrev:John Coltane er fin, men hører vel strengt tatt hjemme i "jazztråden".
Eller gjør den det? Synes på mange måter denne oppdelingen "Hva lytter du til idag?" som sort sett er pop/rock, tråden "Jazz, hva hører du på?" og "Klassisk, hva hører du på nå" har en del uheldige sider.
Flere, undertegnede inkludert, hører på og har interesse for alle disse sjangre, for min del ca 1/3 lytting å pop/rock, 1/3 på klassisk og 1/3 på jazz.
Det uheldige er at mange trolig er innom kun "sin" sjanger og dermed går glipp av mye strålende musikk. Om en er en ihuga rocker så kan tips om gode innspillinger på klassisk eller jazz være spiren til økt interesse.
Hva med å slå de sammen?