Porcupine Tree.. Fear of a blank planet...
Blir ikke lei!
Blir ikke lei!
Vedlegg
-
4 KB Visninger: 138
Kordan sitter den no?dag1234 skrev:Ryan Adams - heartbreaker
Noen inntrykk?united59 skrev:El Cuero - From mountains to sand
![]()
Denne norske skiva kom i dag.
Denne er litt lettere i lydbildet enn de forrige, tror ikke man blir lyttetrett av denne, for å si det sånn. Men har spilt den bare en gang hittil.Townes skrev:Noen inntrykk?united59 skrev:El Cuero - From mountains to sand
![]()
Denne norske skiva kom i dag.
Har den forrige, men må innrømme den snurrer relativt sjeldent.
Jeg liker den veldig godt. Kanskje den beste, sammen med Cold Roses og den derre Jacksonville-greia.Townes skrev:Kordan sitter den no?dag1234 skrev:Ryan Adams - heartbreaker
;Ddag1234 skrev:Jeg liker den veldig godt. Kanskje den beste, sammen med Cold Roses og den derre Jacksonville-greia.Townes skrev:Kordan sitter den no?dag1234 skrev:Ryan Adams - heartbreaker
Din sikre smak slår sjelden feil, Townes. Vel, vel han der Townes er jeg bars så där fortjust i...men jeg kan jo tilgi deg den karakterbristen...Townes skrev:;Ddag1234 skrev:Jeg liker den veldig godt. Kanskje den beste, sammen med Cold Roses og den derre Jacksonville-greia.Townes skrev:Kordan sitter den no?dag1234 skrev:Ryan Adams - heartbreaker
Då har du jo kommet fram til fasiten...
Er det mulig ;D ;D ;Dcybervision_ skrev:Har headfi aften og nå snurrer faktisk:
![]()
Foten går faktisk... Skremmende...
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmunited59 skrev:Free - Tons of Sobs
![]()
Skal ikke krangle der nei....Townes skrev:Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmunited59 skrev:Free - Tons of Sobs
Kongeplate. Kongeband. Nuff said.
Er den så bra da?bluesbreaker skrev:All that you dream m Linda Ronstadt og Hank Williams låta Lonesome Whistle gjør denne til et must.
Den er garantert bra!united59 skrev:Er den så bra da?bluesbreaker skrev:All that you dream m Linda Ronstadt og Hank Williams låta Lonesome Whistle gjør denne til et must.
Trodde det bare var outtakes og demos på denne. Som kom et par år etter Lowell Gs død.
Må vel sjekkes da, de beste av LFeat står ikke tilbake for noeså det er jo litt å gå på...
Skal sjekke ut den LittleFeat-skiva ja.bluesbreaker skrev:Den er garantert bra!united59 skrev:Er den så bra da?bluesbreaker skrev:All that you dream m Linda Ronstadt og Hank Williams låta Lonesome Whistle gjør denne til et must.
Trodde det bare var outtakes og demos på denne. Som kom et par år etter Lowell Gs død.
Må vel sjekkes da, de beste av LFeat står ikke tilbake for noeså det er jo litt å gå på...
Hank Williams låta ble visstnok funnet i garasjen av Lowells frue. Alle trodde opptaket var tapt etter at husbåten sank!
HOY HOY ble gitt ut etter Lowells død, men her er han å høre som i levende live.
Kristin Berglund (RIP) sa til meg en gang at Lowell George var hennes all time favourite greatest male singer.(sa det sånn på engelsk).
Han var jo heller ikke borte med bottleneck.Ddenne plata er IKKE full av dårlige demoer, men derimot nødvendig om man liker Little Feat.
Et av mine favorittband-vel og merke før Lowell ble borte.
Har sett at "Thank`s I`ll Eat it Hear er tatt fram i tråden. En av mine mest spilte LPèr.