Gismo; jeg er en follower 8). Men kjedelig med samme cover...
Vedlegg
-
46.7 KB Visninger: 171
|
Ble inspirert.dag1234 skrev:David Bowie - Ziggy Stardust
bluesbreaker skrev:Noen lurte på om denne er litt kjedelig?
Synes ikke det. Dessuten veldig bra lyd.
Helt klartlars_erik skrev:bluesbreaker skrev:Noen lurte på om denne er litt kjedelig?
Synes ikke det. Dessuten veldig bra lyd.
En flott plate.
Juba juba...jippi ;Dlars_erik skrev:Nå er det Knutsen&Ludvigsen på Nrk1 ;D
Tenker dette falt i smak hos deg. Her kan det bli litt for glatt, kanskje.lars_erik skrev:Jeg likte Choices, så jeg prøver denne også. Gismo er ledestjernen 8)
Har sansen for slik jazz-funk. Likner en god del på John Scofield.dag1234 skrev:Tenker dette falt i smak hos deg. Her kan det bli litt for glatt, kanskje.lars_erik skrev:Jeg likte Choices, så jeg prøver denne også. Gismo er ledestjernen 8)
Ja du skal da alltid stikke deg ut litt ;D ;Dlars_erik skrev:Gismo; jeg er en follower 8). Men kjedelig med samme cover...
;Dgismo skrev:Ja du skal da alltid stikke deg ut litt ;D ;Dlars_erik skrev:Gismo; jeg er en follower 8). Men kjedelig med samme cover...
gismo
En udelt fordel, en svært sjelden gang, å bo i i nærheten av Fisketorget.baluba skrev:Van Morrison Live In London på NRK2 akkurat nå.
Har tilbrakt nok en kveld i Grieghallen. Er jeg den eneste på sentralen som går på festspillkonserter?
Takk for tipset, umiddelbar overgang til VanTheMan.baluba skrev:Van Morrison Live In London på NRK2 akkurat nå.
Har tilbrakt nok en kveld i Grieghallen. Er jeg den eneste på sentralen som går på festspillkonserter?
Som alltid!united59 skrev:Takk for tipset, umiddelbar overgang til VanTheMan.baluba skrev:Van Morrison Live In London på NRK2 akkurat nå.
Edit: for dårlig lyd, dessverre.
Jeg kjørte TV-lyden digitalt inn i dac for en gang skyld og ut på hovedanlegget i stua, og da syntes jeg opptaket hørtes ganske så flatt ut. Veldig tamt ift det albumet jeg spilte umiddelbart før på samme anlegg. Synd fordi det er en type konsert som burde kunne nytes for den store musikaliteten. Knallmusikere som Georgie Fame mfl.lars_erik skrev:Som alltid!united59 skrev:Takk for tipset, umiddelbar overgang til VanTheMan.baluba skrev:Van Morrison Live In London på NRK2 akkurat nå.
Edit: for dårlig lyd, dessverre.
Må da gå an å kutte ut dette komprimeringstyrraniet ???