Jeg gleder meg ustyrtelig til dag kommer til I never asked for the truth, but you owe that to me, og sporenstreks røsker soppen ut av dvalen og forklarer ham meningen med livet og hvorfor det er lov å være trist.dag1234 skrev:Guided by voices - Alien lanes
Hehe. Soppen er helt uten musikkinteresse. Han fordyper seg i kveld i gresk filosofi, H.P. Lovecrafts brev og har i en alder av 17 år lært seg latin! Hva galt har jeg gjort? Han er jo steike rar! Hvorfor kunne jeg ikke bare få en normal unge?? Æh... kanskje ikke lyst å få svaret på den siste...Roberten skrev:Jeg gleder meg ustyrtelig til dag kommer til I never asked for the truth, but you owe that to me, og sporenstreks røsker soppen ut av dvalen og forklarer ham meningen med livet og hvorfor det er lov å være trist.dag1234 skrev:Guided by voices - Alien lanes
Synes det virker som du har gjort alt rett, spør du meg. Klart han har musikkinteresse, han har bare ikke hørt GbV, Pavement, Mountain Goats, Built To Spill ennå. Men det kommer.dag1234 skrev:Hehe. Soppen er helt uten musikkinteresse. Han fordyper seg i kveld i gresk filosofi, H.P. Lovecrafts brev og har i en alder av 17 år lært seg latin! Hva galt har jeg gjort? Han er jo steike rar! Hvorfor kunne jeg ikke bare få en normal unge?? Æh... kanskje ikke lyst å få svaret på den siste...Roberten skrev:Jeg gleder meg ustyrtelig til dag kommer til I never asked for the truth, but you owe that to me, og sporenstreks røsker soppen ut av dvalen og forklarer ham meningen med livet og hvorfor det er lov å være trist.dag1234 skrev:Guided by voices - Alien lanes
Finner ikke den låten på min Spotify-versjon. Kan det være flere?
Her i sivilisasjonen drikkes det ikke hjemmebrent. Det måtte i tilfelle være kaffe, som jo skal være mest mulig brent. Til brent kaffe passer det med både røkelaks og gravlaks, som ikke må forveksles med rakfisk- som jo ikke er menneskeføde! Til den brente kaffen og laksen passer det også særdeles godt med øl.dag1234 skrev:Vær så god, men jeg har ikke uttalt meg om kvaliteten på selve fisken. Den er sikkert uovertruffen. Selv tar jeg ikke i kjøpe-"laks". Ikke med ildtang engang.baluba skrev:Her må jeg ta vår venn fra barteland i forsvar. Villaksen til LE er nok bedre enn det vomfyllet de selger i butikkene. Selv jeg tar gjerne en tur nord for sivilisasjonen for å høre på Lindeman hvis det serveres rikelige mengder hjemmerøkt villaks til heimerten.![]()
Det er fangstmetodene vi har drøftet de siste døgnene. Og om det ikke var en viss antikvarisk eim over de av lars_erik foretrukne. Det ha vært litt vanskelig å vinne gehør for en smule tilpasning til vår tids teknikk og nyere oppfinnelser. Han er visst for prosessorientert, noe med jakten og menneske og naturen og greier.
Ellers gremmes jeg over Morten Harket som synger på NRK i en affære fra Moods. Der sank gamlingen ganske mange hakk ned i anseelse.
Sivilisasjonen, liksom. Bare fordi du ikke drikker heimert, så bor du ikke i sivilisasjonen. For eksempel tror du Moods er noe du kan synge...lars_erik skrev:Her i sivilisasjonen drikkes det ikke hjemmebrent. Det måtte i tilfelle være kaffe, som jo skal være mest mulig brent. Til brent kaffe passer det med både røkelaks og gravlaks, som ikke må forveksles med rakfisk- som jo ikke er menneskeføde! Til den brente kaffen og laksen passer det også særdeles godt med øl.dag1234 skrev:Vær så god, men jeg har ikke uttalt meg om kvaliteten på selve fisken. Den er sikkert uovertruffen. Selv tar jeg ikke i kjøpe-"laks". Ikke med ildtang engang.baluba skrev:Her må jeg ta vår venn fra barteland i forsvar. Villaksen til LE er nok bedre enn det vomfyllet de selger i butikkene. Selv jeg tar gjerne en tur nord for sivilisasjonen for å høre på Lindeman hvis det serveres rikelige mengder hjemmerøkt villaks til heimerten.![]()
Det er fangstmetodene vi har drøftet de siste døgnene. Og om det ikke var en viss antikvarisk eim over de av lars_erik foretrukne. Det ha vært litt vanskelig å vinne gehør for en smule tilpasning til vår tids teknikk og nyere oppfinnelser. Han er visst for prosessorientert, noe med jakten og menneske og naturen og greier.
Ellers gremmes jeg over Morten Harket som synger på NRK i en affære fra Moods. Der sank gamlingen ganske mange hakk ned i anseelse.
Mannen har i sin prosessorienterte villmannsopplevelse i kveld sendt 4 lakser til de evige fryseres land.
Morten Harket synge Moods? Var nå det absolutt nødvendig da?
He he he, mulig dere kan stave, men mote har dere liten peiling på. Det finnes annet enn treklogger og skinnvest, vet du.lars_erik skrev:Mods 8)
Her i sivilisasjonen kan vi vår gramatikk![]()
Nå må du ikke glemme at jeg viet meg villmarken i vold, og så ikke dette åpenbart triste synet for vår meget klesbevisste felles venn.baluba skrev:He he he, mulig dere kan stave, men mote har dere liten peiling på. Det finnes annet enn treklogger og skinnvest, vet du.lars_erik skrev:Mods 8)
Dag er nok ikke så forferdet over å høre en Mods-låt. Det han huffer over er Morten Harket iført et antrekk fra Moods (of Norway).
Grammatikk hjelper ikke til alt. ;D
Morten Harken er jo fra både naturen og treningsstudioet en mann som har kommet særskilt godt fra det. Sånn sett skal det mye til at han ikke kler det han henger på seg.lars_erik skrev:Nå må du ikke glemme at jeg viet meg villmarken i vold, og så ikke dette åpenbart triste synet for vår meget klesbevisste felles venn.baluba skrev:He he he, mulig dere kan stave, men mote har dere liten peiling på. Det finnes annet enn treklogger og skinnvest, vet du.lars_erik skrev:Mods 8)
Dag er nok ikke så forferdet over å høre en Mods-låt. Det han huffer over er Morten Harket iført et antrekk fra Moods (of Norway).
Grammatikk hjelper ikke til alt. ;D
Ser det på kopekassa nå, og det blir jo helt feil. Jakken alt for kort i ermene, mens skjorten vulgært stikker ut gjennom de samme korte ermene. Er jo ikke rart Dag opplever dette som en tøff kveld.
Game of pricksdag1234 skrev:Hehe. Soppen er helt uten musikkinteresse. Han fordyper seg i kveld i gresk filosofi, H.P. Lovecrafts brev og har i en alder av 17 år lært seg latin! Hva galt har jeg gjort? Han er jo steike rar! Hvorfor kunne jeg ikke bare få en normal unge?? Æh... kanskje ikke lyst å få svaret på den siste...Roberten skrev:Jeg gleder meg ustyrtelig til dag kommer til I never asked for the truth, but you owe that to me, og sporenstreks røsker soppen ut av dvalen og forklarer ham meningen med livet og hvorfor det er lov å være trist.dag1234 skrev:Guided by voices - Alien lanes
Finner ikke den låten på min Spotify-versjon. Kan det være flere?
Nei, ikke vondt i ørene.Townes skrev:Game of pricksdag1234 skrev:Hehe. Soppen er helt uten musikkinteresse. Han fordyper seg i kveld i gresk filosofi, H.P. Lovecrafts brev og har i en alder av 17 år lært seg latin! Hva galt har jeg gjort? Han er jo steike rar! Hvorfor kunne jeg ikke bare få en normal unge?? Æh... kanskje ikke lyst å få svaret på den siste...Roberten skrev:Jeg gleder meg ustyrtelig til dag kommer til I never asked for the truth, but you owe that to me, og sporenstreks røsker soppen ut av dvalen og forklarer ham meningen med livet og hvorfor det er lov å være trist.dag1234 skrev:Guided by voices - Alien lanes
Finner ikke den låten på min Spotify-versjon. Kan det være flere?Fekk du vondt i ørene?
Det var en diamant så god som noen, Roberten. Nydelig sak. Litt å utsette på snitt og tilpasningen på antrekket, dog. Jeg er på ingen måte ferdig med Gbv, men trenger å konsentrere meg litt mer enn jeg klarte i går.Roberten skrev:En liten morgengave til dag, fordi han forsøkte seg på GbV, og til Townes fordi han er en go'gutt.