Takk for den fine sangen og sammenlikningen, morrogutt.Roberten skrev:En lystig perle for å feire at dag seiler frem som hfs Oscar Wilde.
Selv om du er hfs sin Oscar Wilde betyr jo ikke det at du er en blåkopi. Bevares.dag1234 skrev:Takk for den fine sangen og sammenlikningen, morrogutt.Roberten skrev:En lystig perle for å feire at dag seiler frem som hfs Oscar Wilde.
Selv om salige Oscar og jeg har en rekke interesser til felles, så er nok ulikhetene fler. Han hadde f eks to sønner og en kone, jeg har en sønn og ingen kone. Og jeg mangler fullstendig hans kreativitet og ikke minst hans slagferdiget. Ellers er mye likt. Men kanskje ikke så fargerike klær som han. Ellers ???
"I min fars hus er det mange rom. Hadde det vært annerledes hadde jeg sagt det til dere." Evangeliet etter Johannes, 14.kap. 2 vers.Roberten skrev:Selv om du er hfs sin Oscar Wilde betyr jo ikke det at du er en blåkopi. Bevares.dag1234 skrev:Takk for den fine sangen og sammenlikningen, morrogutt.Roberten skrev:En lystig perle for å feire at dag seiler frem som hfs Oscar Wilde.
Selv om salige Oscar og jeg har en rekke interesser til felles, så er nok ulikhetene fler. Han hadde f eks to sønner og en kone, jeg har en sønn og ingen kone. Og jeg mangler fullstendig hans kreativitet og ikke minst hans slagferdiget. Ellers er mye likt. Men kanskje ikke så fargerike klær som han. Ellers ???
Men han var jo opptatt av egenverdien til det estetiske, og han visste å sette pris på en god dress, ikke tror jeg han tok lett på skopussen heller. Katolikk ble han jammen til slutt også.
Men han holder seg trygt til Porcupine Tree Du og JanR må være tidenes Porcupine Tree misjonærer.vargen skrev:... og da har vargen hoppet videre til denne:
Vel, vi begge er nok i overkant glade i Porcupine Tree. Forhåpentligvis skaffer vi noen nye lyttere også.Roberten skrev:Men han holder seg trygt til Porcupine Tree Du og JanR må være tidenes Porcupine Tree misjonærer.vargen skrev:... og da har vargen hoppet videre til denne:
Jeg hører på gla'musikk.
Så tullingen har stengt kranen?dag1234 skrev:Hjemme fra de grønne enger til misjonmarkene.
Porcupine Tree - Stupid Dream
Det er min humor, og den forstår du ikke (fritt etter Roberten), for det har gått en dialog fra i dag tidlig.lars_erik skrev:Så tullingen har stengt kranen?dag1234 skrev:Hjemme fra de grønne enger til misjonmarkene.
Merkelig form for humor, den mannen.
Setter på denne, etter en god dag på jobb, som senere kompleteres med gjennsyn med drillpikene ;D
Var ikke din humor jeg siktet til, men O Store Værguds. 8)dag1234 skrev:Det er min humor, og den forstår du ikke (fritt etter Roberten), for det har gått en dialog fra i dag tidlig.lars_erik skrev:Så tullingen har stengt kranen?dag1234 skrev:Hjemme fra de grønne enger til misjonmarkene.
Setter på denne, etter en god dag på jobb, som senere kompleteres med gjennsyn med drillpikene ;D
Guided by voices - Alien Lane Vi prøver igjen.
Hva er det nå du babler om? Ikke min humor!? Skal jeg la det regne i 40 dager og 40 netter kanskje? Har gjort det før.lars_erik skrev:Var ikke din humor jeg siktet til, men O Store Værguds. 8)dag1234 skrev:Det er min humor, og den forstår du ikke (fritt etter Roberten), for det har gått en dialog fra i dag tidlig.lars_erik skrev:Så tullingen har stengt kranen?dag1234 skrev:Hjemme fra de grønne enger til misjonmarkene.
Guided by voices - Alien Lane Vi prøver igjen.
Må spille den da. Umiskjennelig 60-tallslyder.Roberten skrev:Gled deg til du kommer til denne, dag.