Det heter godlyderdag1234 skrev:Må spille den da. Umiskjennelig 60-tallslyder.Roberten skrev:Gled deg til du kommer til denne, dag.
![]()
|
Det heter godlyderdag1234 skrev:Må spille den da. Umiskjennelig 60-tallslyder.Roberten skrev:Gled deg til du kommer til denne, dag.
![]()
Nja... ikkje overtydd.Townes skrev:Det heter godlyderdag1234 skrev:Må spille den da. Umiskjennelig 60-tallslyder.Roberten skrev:Gled deg til du kommer til denne, dag.
![]()
![]()
Hver dag unge mann, hver dagvargen skrev:![]()
Porcupine Tree - Nil Recurring.
Ser ut som mange har en PT-dag i dag.![]()
Helt enig, Jan.JanR skrev:Hver dag unge mann, hver dagvargen skrev:![]()
Porcupine Tree - Nil Recurring.
Ser ut som mange har en PT-dag i dag.![]()
/jan
Skal du legge ut flere bilder av denn smålubne fyren, er det en god ide å fortsette å plassere han bak et piano. Og gi mannen en skjorte som passerdag1234 skrev:Ron Sexsmith - Exit strategy for the soul
Enig i at debuten til Malkmus er goknall. Alt etter det har vært skuldertrekk for min del. Foreløpig havner denne i skuldertrekk-kategorien den også. Og godt er det, siden eg er temmelig ute å kjøre ka budsjett angår.Roberten skrev:@Townes, jeg synes debutskiva til Malkmus er utrolig fin, hvor det riktige adjektivet er fin. Men andrealbumet fikk jeg aldri helt fot for, og jeg har vel egentlig ramlet av lasset etter det. Ganske merkelig i grunn, siden Pavement er verdens beste band, men sånn har det nå blitt.
Å ja, også hører jeg fortsatt på Beirut - The Rip Tide.
Passer fint det, jeg har såpass store hull i post debut diskografien til Malkmus at det hadde vært tungt å måtte begynne å tette de nå.Townes skrev:Enig i at debuten til Malkmus er goknall. Alt etter det har vært skuldertrekk for min del. Foreløpig havner denne i skuldertrekk-kategorien den også. Og godt er det, siden eg er temmelig ute å kjøre ka budsjett angår.Roberten skrev:@Townes, jeg synes debutskiva til Malkmus er utrolig fin, hvor det riktige adjektivet er fin. Men andrealbumet fikk jeg aldri helt fot for, og jeg har vel egentlig ramlet av lasset etter det. Ganske merkelig i grunn, siden Pavement er verdens beste band, men sånn har det nå blitt.
Å ja, også hører jeg fortsatt på Beirut - The Rip Tide.
Regner med det er John Lennon plata som er så som så...Lyngen skrev:![]()
![]()
En som så plate og en supergod.
Og de er jaggu bra også.united59 skrev:Etter 30 år i karantene har Rod Stewarts 40 år gamle gode skiver fått lov å slippe til igjen:
Gasoline Alley
![]()
Never a Dull Moment
![]()
Nå over til The Rod Stewart Album
![]()
SåvisstTownes skrev:Regner med det er John Lennon plata som er så som så...Lyngen skrev:![]()
![]()
En som så plate og en supergod.