bluesbreaker
Hundeeier
Natalie Merchant
Vedlegg
-
13.8 KB Visninger: 161
Jeg synes han er mildt sagt ujevn. Men denne har jeg hørt på en del og liker godt. Hvem er jr?Townes skrev:Sjelden vare at ei plate åpner med tre så sinnsjukt sterke spor som den der.dag1234 skrev:Steve Earl - I feel alright
Fått sansen for Earle sr.? Du får sjekke ut jr. også da. Han viser en solid formkurve...
Jr er vel muligens denne karen, Justin Townes Earl,-noe å slekte på som det heter.dag1234 skrev:Jeg synes han er mildt sagt ujevn. Men denne har jeg hørt på en del og liker godt. Hvem er jr?Townes skrev:Sjelden vare at ei plate åpner med tre så sinnsjukt sterke spor som den der.dag1234 skrev:Steve Earl - I feel alright
Fått sansen for Earle sr.? Du får sjekke ut jr. også da. Han viser en solid formkurve...
Nå går det i:
Gillian Welsh - The harrow & the harvest
Takk for det. Hvor begynner jeg å lytte hos denne karen da?bluesbreaker skrev:Jr er vel muligens denne karen, Justin Townes Earl,-noe å slekte på som det heter.dag1234 skrev:Jeg synes han er mildt sagt ujevn. Men denne har jeg hørt på en del og liker godt. Hvem er jr?Townes skrev:Sjelden vare at ei plate åpner med tre så sinnsjukt sterke spor som den der.dag1234 skrev:Steve Earl - I feel alright
Nå går det i:
Begynn med de to siste; Harlem river blues og Midnight at the movies. Tittelkuttet fra sistnevnte er snytande fint, men Someday I'll be forgiven for this tar kaka. Imponerende av en snottis som ikkje har bikka 30 ennå...dag1234 skrev:Takk for det. Hvor begynner jeg å lytte hos denne karen da?bluesbreaker skrev:Jr er vel muligens denne karen, Justin Townes Earl,-noe å slekte på som det heter.dag1234 skrev:Jeg synes han er mildt sagt ujevn. Men denne har jeg hørt på en del og liker godt. Hvem er jr?Townes skrev:Sjelden vare at ei plate åpner med tre så sinnsjukt sterke spor som den der.dag1234 skrev:Steve Earl - I feel alright
Nå går det i:
Ser man det, ser man det. Av og til treffer man blink, selv på sørvestspissen- og det mens man er i dyp sorg :dag1234 skrev:Dumdum boys - Schlägers
Det gjør han nok. En gammel venn av meg på Sotra kaller miksen for bummelunder, men da skal soppen ligge i flasker med god HB, og ikke vodka. Den skal være over 60 %, og den skal ligge en stund. Ingen forhåndslaget avkok, altså. Passelig nyttårsdram mener han. :zuzubolin skrev:En liten histore fra gamle dager:baluba skrev:Anbefalt alternativ medisin: Fire pils og en fleinsopp-pizza.
Nyttårsaften en gang på 70-tallet.
En kompis av min kjæreste på den tida hadde laget avkok av fleinsopp putta på ei vodkaflaske, som han tok med ut på gata når klokka nærma seg 12. En av naboene kom forbi, grabba flaska og glug, glug, glug, Godt Nytt År, og forsvant ut til venstre. Han lurer nok fremdeles på hva det var som traff ham..
Ja, nå har jeg vært gjennom det jeg fant noen ganger. Liker The good life best, men den har sine sider den der Harlem-affæren hans og.Townes skrev:Skal si du gikk grundig til verks...dag1234 skrev:Justin Townes Earle - Yuma Det var i alle fall en artig intro.