M
musicus
Gjest
mvh
Her nede har alt feil lukt og feil farge.dag1234 skrev:Dumdum boys - Schlägers
Haha. Skal ikke så mye å til får å sparke deg i gang, skjønner jeg.Burnt_Island skrev:Inspirert av Dag1234
Fine begge de to derJanR skrev:
Nå du får den kommetaren, da vet du at det har gått for lang tid siden siste dusj.baluba skrev:Her nede har alt feil lukt og feil farge.dag1234 skrev:Dumdum boys - Schlägers
jeg er kanskje litt lettsindig i dag..dag1234 skrev:Haha. Skal ikke så mye å til får å sparke deg i gang, skjønner jeg.Burnt_Island skrev:Inspirert av Dag1234
He he, er faktisk på vei ut i dusjen... ;Ddag1234 skrev:Nå du får den kommetaren, da vet du at det har gått for lang tid siden siste dusj.baluba skrev:Her nede har alt feil lukt og feil farge.dag1234 skrev:Dumdum boys - Schlägers
Men deilig musikk er det.
Townes; sannelig har det gått tapt en stor humorist i deg ;DTownes skrev:Pffffffffft. Sjøl "gode" gamle Tad er større:lars_erik skrev:Tar kvelden med denne fantastiske låta, fra verdens største band.
8)lars_erik skrev:Ser man det, ser man det. Av og til treffer man blink, selv på sørvestspissen- og det mens man er i dyp sorg :dag1234 skrev:Dumdum boys - Schlägers
Hm, noen dager er jeg litt misunnelig på dere som bor i hovedstaden. Sikkert en gøy konsert? Hvis det er de samme damene i bandet som på 90-tallet er de vel ferdig med tenåra nå, uten at det trenger å bety noe for musikkenRoberten skrev:
Fett og føkk som jeg gleder meg til konserten i kveld.
Det er denne også65finger skrev:super plate
Enda bedre faktisk 8)lars_erik skrev:Det er denne også65finger skrev:super plate