lars_erik
Rubinmedlem
Jepp ;D65finger skrev:Enda bedre faktisk 8)lars_erik skrev:Det er denne også65finger skrev:super plate
Nå er det Eric Clapton og venner live på SVT.
Jepp ;D65finger skrev:Enda bedre faktisk 8)lars_erik skrev:Det er denne også65finger skrev:super plate
dag1234 skrev:^ Da gjelder det å sku av tven og legge fjernkontrollen i saltsyre.
Chris Knight - A pretty good guy
Har du drept Justin Bieber!!? Er han dau nå igjen?? Du er en bad mean evil man. Du tålte ikke at vi endelig hadde fått vekket ham som Lazaus, neida. Måtte at han av dage. Du altså! Jeg tror det er all tvtittingen som gjør deg så aggressiv. Det er ikke bra for deg.lars_erik skrev:Fantomet er hard med de harde!
-Gammelt jungelord
I`am just a Mean Green Mother, from outer space. And I`am bad!! Real bad!!! ;DDu er en bad mean evil man
Håper virkelig dette skjer på radio.lars_erik skrev:Akkurat nå spilles denne, på SVT1. Fra Crossroads Festival 2010. Magisk!
Tv. Koblet til anlegget. I 24/48 oppløsning. Mens man pønsker ut mer evil.dag1234 skrev:Håper virkelig dette skjer på radio.lars_erik skrev:Akkurat nå spilles denne, på SVT1. Fra Crossroads Festival 2010. Magisk!
De derre affærene der er jo så støgge at de skulle gått med burka. Får lyst å stikke ut øynene mine nå jeg sser slikt.lars_erik skrev:Tv. Koblet til anlegget. I 24/48 oppløsning. Mens man pønsker ut mer evil.dag1234 skrev:Håper virkelig dette skjer på radio.lars_erik skrev:Akkurat nå spilles denne, på SVT1. Fra Crossroads Festival 2010. Magisk!
Er det ikke bedre at du tar av deg brillene?dag1234 skrev:De derre affærene der er jo så støgge at de skulle gått med burka. Får lyst å stikke ut øynene mine nå jeg sser slikt.lars_erik skrev:Tv. Koblet til anlegget. I 24/48 oppløsning. Mens man pønsker ut mer evil.dag1234 skrev:Håper virkelig dette skjer på radio.lars_erik skrev:Akkurat nå spilles denne, på SVT1. Fra Crossroads Festival 2010. Magisk!
Åttitallet tror jeg vi sier. Husker ikke helt om det var den første, men Burning Farm kom i alle fall på første halvdel av åttitallet.torem skrev:Hm, noen dager er jeg litt misunnelig på dere som bor i hovedstaden. Sikkert en gøy konsert? Hvis det er de samme damene i bandet som på 90-tallet er de vel ferdig med tenåra nå, uten at det trenger å bety noe for musikkenRoberten skrev:
Fett og føkk som jeg gleder meg til konserten i kveld.
Det er hans nye? Finnes kanskje på Spotify. Får sjekke det når Gina B er ferdig.lars_erik skrev:Denne var bra, som det meste fra denne herren.
Jepp. Blodfersk.baluba skrev:Det er hans nye? Finnes kanskje på Spotify. Får sjekke det når Gina B er ferdig.lars_erik skrev:Denne var bra, som det meste fra denne herren.
nei, det var fint driv i det her, men kanskje litt ambisiøst såpass tidlig på morgenen.65finger skrev:ikke verst dette roberten