That Handsome Devils nyeste. I samme gata som "dynamite" men kanskje liker jeg denne bedre
Vedlegg
-
99.9 KB Visninger: 186
dag1234 skrev:Jeg kom på navn til reisebideet; Snurrebassen! Var ikke det bra?
The Replacements - Juks og fanteri!
"Dersom de avdankede grinebiterne i Wilco i det hele tatt nærmer seg Spinning Wheel Motel skal jeg personlig overlevere en Glenlivet Archive 21 på døren din"Roberten skrev:Heihei, Townes. For at det i det hele tatt skal være snakk om en bra skive bør den være bra mye bedre enn YHF som vi jo alle vet ligger langt bak Summerteeth og Being There.Townes skrev:Roberten???decibelius skrev:Tror man må slite med å finne ett kulere band enn Wilco om dagen. Den nye skiva kan Dere bare bestille med en gang. Den er på høyde med Yankee Hotel, og DA snakker vi! Kan nesten ikke vente til den ligger på postkontoret.
![]()
lars_erik skrev:dag1234 skrev:Jeg kom på navn til reisebideet; Snurrebassen! Var ikke det bra?
The Replacements - Revolver
[size=10pt][size=10pt]Snurredassen[/size][/size] passer vel enda bedre?
dag1234 skrev:lars_erik skrev:dag1234 skrev:Jeg kom på navn til reisebideet; Snurrebassen! Var ikke det bra?
The Replacements - Revolver
[size=10pt][size=10pt]Snurredassen[/size][/size] passer vel enda bedre?
Snurredassen er alt oppfunnet! Jizziz!
Syntes navnet var bra jeg. Kan ha variabel og hels trinnløs hastighet, slik at den kan benyttes til mer enn intimhygiene.
Varmer du opp til nye plata?JanR skrev:![]()
Cd.
/jan
Bra valg!Burnt_Island skrev:to på rad..
Ny runde65finger skrev:Her postes det i viden sky. Det blir noen runder med denne for tiden.
Townes skrev:Dream Syndicate - Ghost stories
![]()
Min utgave har rett nok eit anna cover. Uansett, ei av dei beste platene frå 80 tallet. Syns eg i alle fall.
Tror jeg tar en runde med den jeg også.65finger skrev:Ny runde65finger skrev:Her postes det i viden sky. Det blir noen runder med denne for tiden.