Er der jeg også.Lyngen skrev:![]()
Er det bare jeg som er lyttetrett? Har ikke blitt noe begeistert for Wilco´s nye, selv om den synes bra.
Dødslengsel kan være deilig. Det vet jo bluesfolka.Burnt_Island skrev:på denne måten?
bra plate som får meg til å huske på at det var under spilling av "when the shit hits the fan" at Kloster-Jensen tømte pulverapparatet på Blæst og effektivt stoppet prisutdelingen til Natt & Dag
Jeg forstår jo at din langt framskredne alder, er det lett å begynne å se fram til å forlate jammerdalen. En annen løsning, er å skaffe seg en hørelurdag1234 skrev:Dødslengsel kan være deilig. Det vet jo bluesfolka.Burnt_Island skrev:på denne måten?
bra plate som får meg til å huske på at det var under spilling av "when the shit hits the fan" at Kloster-Jensen tømte pulverapparatet på Blæst og effektivt stoppet prisutdelingen til Natt & Dag
"Jobbing" er oppskrytt!decibelius skrev:Wilco skivene må det "jobbes" litt med. De går ikke rett inn på topplista di med en gang. Tweedy er en luring, akkurat som Farrar![]()
Heller skaffe meg Sov-i-ro, eventuelt Hvil-i-fred.lars_erik skrev:Jeg forstår jo at din langt framskredne alder, er det lett å begynne å se fram til å forlate jammerdalen. En annen løsning, er å skaffe seg en hørelurdag1234 skrev:Dødslengsel kan være deilig. Det vet jo bluesfolka.Burnt_Island skrev:på denne måten?
Snart sommerferie. 8)
Klippe, klippe sa kjerringa.lars_erik skrev:Etter alt gnålet og maset om Wilco, må jeg kanskje sette på denne?
Enda Grateful Dead er kongene i sjangeren.
Åja. Det går mot valg...lars_erik skrev:Partilederdebatten 8)
Flott å se og høre at debatten er mye mer respektfull enn før.dag1234 skrev:Åja. Det går mot valg...lars_erik skrev:Partilederdebatten 8)
Det var da også noe og kaste bort ttid på.lars_erik skrev:Partilederdebatten 8)
Når man er et politisk dyr, så hører den medrolfozzy skrev:Det var da også noe og kaste bort ttid på.lars_erik skrev:Partilederdebatten 8)