Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    35.922
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Starta musikkdagen i senga med BoB

En av de i bootlegsserien jeg liker best :)

Deretter ble det PJ Harvey - Stories From the City Stories From the Sea

Til dagens første matbit passer denne godbiten:
    Eddie Spaghetti - Sundowner

U

utgatt60135

Gjest
    Synes som det har vært nada av virkelige gode nye plater i sommer og det varer enda. Kjenner at det egentlig bare har vært godt med en pause siden jeg har mer en nok musikk å spille, men nå kan de snart komme :). Men da har jeg stort sett bare skummet over anmeldelser og ikke sjekket så mye selv.

Beirut var bra, men ikke særlig spennende. Sjekker nå ut den kommende plata til. St.Vincent, men er litt tvilende enda. Men dårlig synes den slettes ikke.

http://www.npr.org/2011/09/04/139946514/first-listen-st-vincent-strange-mercy

U

utgatt60135

Gjest
    Å kult, Burnt :D. Bytter med engang!!!

Edit; Money :(. Da venter jeg :).

Ny edit; tok den u.....g - ikke si det til noen :p (kjøper den fysiske selvsagt senere).

Spennende.................!!!

Lytter nå... :D

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.511
    Townes skrev:
    Burnt_Island skrev:
    Wilco- the Whole Love 320 kps mp3 Lovlig! ;D

Jeg synes jeg hører noe av den samme svevende eksperimenteringa som de hadde sammen med Jim' O Rourke. Liker den bedre enn Wilco (the album) i alle fall. Tror det er ei steike god plate faktisk :)
    Leser du dette Roberten???

;D
    Jeg er overhodet ikke nervøs/engstelig/foruroliget. Med andre ord, fortsatt sterk i troen.

BurntIsland

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.02.2006
    Antall liker
    13.355
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    3
    Lyngen skrev:
    Å kult, Burnt :D. Bytter med engang!!!

Edit; Money :(. Da venter jeg :).

Ny edit; tok den u.....g - ikke si det til noen :p (kjøper den fysiske selvsagt senere).

Spennende.................!!!

Lytter nå... :D
    ingen money her, man må bare være litt tålmodig om en vil ha den gratis nedlastingen..

Forøvrig gleder jeg meg til vinylen er i hus!

eksu

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.05.2007
    Antall liker
    1.001
    Torget vurderinger
    4
    Lissie - Catching A Tiger

BurntIsland

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.02.2006
    Antall liker
    13.355
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    3
    Lars_Erik vil vel mene at dette er riktig tittel men feil plate, men det er det ikke. Det er Paul Westerberg slik jeg møtte han første gangen. Altså riktig Paul og riktig Let It Be

Vedlegg

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.909
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Burnt_Island skrev:
    Lars_Erik vil vel mene at dette er riktig tittel men feil plate, men det er det ikke. Det er Paul Westerberg slik jeg møtte han første gangen. Altså riktig Paul og riktig Let It Be
    Blasfemiparagrafen, er den fortsatt gjeldende?! :mad: ???

decibelius

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.12.2007
    Antall liker
    1.679
    Sted
    Bislett
    Tror man må slite med å finne ett kulere band enn Wilco om dagen. Den nye skiva kan Dere bare bestille med en gang. Den er på høyde med Yankee Hotel, og DA snakker vi! Kan nesten ikke vente til den ligger på postkontoret.

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Burnt_Island skrev:

+1

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    decibelius skrev:
    Tror man må slite med å finne ett kulere band enn Wilco om dagen. Den nye skiva kan Dere bare bestille med en gang. Den er på høyde med Yankee Hotel, og DA snakker vi! Kan nesten ikke vente til den ligger på postkontoret.
    Roberten???

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.909
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Burnt_Island skrev:
    Dette er da skrekkelig, uhyrlig og jeg må på det sterkeste oppfordre til at man innser alvoret i denne situasjonen! Jeg kaller sammen stormtroppene, hærførerne fra Stiklestad, Frepperne i trafikk-aksjoner, Liv Svimle Navlesvette OG Yan Friis OG Finn Bjelke!! Alle legger vi ut på de tolv milene til Trondheim, gjennom bomringen! og mot Tiller? eller deromliggende trakter i den til nå fredelige Norges Hovedsete. De fredsomme dager er nå over, inntil man får sikret verdensfreden atter engang. Det blir brukt voldelige midler i stor grad; så som avspilling av høye lyder av rullende stener! Fram, mine menn, fram!

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    Burnt_Island skrev:
    Dette er da skrekkelig, uhyrlig og jeg må på det sterkeste oppfordre til at man innser alvoret i denne situasjonen! Jeg kaller sammen stormtroppene, hærførerne fra Stiklestad, Frepperne i trafikk-aksjoner, Liv Svimle Navlesvette OG Yan Friis OG Finn Bjelke!! Alle legger vi ut på de tolv milene til Trondheim, gjennom bomringen! og mot Tiller? eller deromliggende trakter i den til nå fredelige Norges Hovedsete. De fredsomme dager er nå over, inntil man får sikret verdensfreden atter engang. Det blir brukt voldelige midler i stor grad; så som avspilling av høye lyder av rullende stener! Fram, mine menn, fram!
    Tvers igjennom låt til seier.

Men hvor er bildene du la ved. Big Chief ute på oppdrag?

BurntIsland

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.02.2006
    Antall liker
    13.355
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    3
    lars_erik skrev:
    Burnt_Island skrev:
    Troppene dine skal få kakao og boller når de kommer frem :)

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.909
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Burnt_Island skrev:
    lars_erik skrev:
    Burnt_Island skrev:
    Troppene dine skal få kakao og boller når de kommer frem :)
    Nå, man prøver seg med avvæpnende vennlighet ::)
    Finn Bjelke desserterer nok raskt, den bollespiseren :-\

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.511
    Townes skrev:
    decibelius skrev:
    Roberten???

Heihei, Townes. For at det i det hele tatt skal være snakk om en bra skive bør den være bra mye bedre enn YHF som vi jo alle vet ligger langt bak Summerteeth og Being There.

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    35.922
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Skulle vært et helt annet sted enn på sofaen min nå, men denne ukes indisponerthet har sine sider. Kan feks spille mer musikk :)

True West - Drifters

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    35.922
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Bob Dylan & Tom Petty - True Confessions - 1985

Bootleg.
    Det var vel denne turneen som bragte dem til Skandinavium og Gøteborg (og meg), tror jeg. Men hukommelsen....

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn