Hiver den på her ogsåmotoren skrev:Rumer
mvh
lars_erik skrev:"Justin Bieber med gifteplaner."
http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10098517
Dette er da skrekkelig, Dag :;D
Sett på en action-film. Det blir aldrig kjedeliglars_erik skrev:Man trenger da ingen medisin mot detdag1234 skrev:Wilco - The album Disse hører jeg for sjelden på. De er jo gullgode, og hjelper mot alt. Også forkjølelse. Og for mye drilling av piker.
Gullgode? Den fugleflokken var gørr kjedelig. Denne er altså bedre?
Får gjøre det. Seneredecibelius skrev:Sett på en action-film. Det blir aldrig kjedeliglars_erik skrev:Man trenger da ingen medisin mot detdag1234 skrev:Wilco - The album Disse hører jeg for sjelden på. De er jo gullgode, og hjelper mot alt. Også forkjølelse. Og for mye drilling av piker.
Gullgode? Den fugleflokken var gørr kjedelig. Denne er altså bedre?![]()
Ka i frelseren Jesus Kristi navn. Vazelina! Mot Wilco!!? Har du fått AIDS eller!??lars_erik skrev:Får gjøre det. Seneredecibelius skrev:Sett på en action-film. Det blir aldrig kjedeliglars_erik skrev:Man trenger da ingen medisin mot detdag1234 skrev:Wilco - The album Disse hører jeg for sjelden på. De er jo gullgode, og hjelper mot alt. Også forkjølelse. Og for mye drilling av piker.
Akkurat nå er det Vazelina på NRK1 ;D
Ingen HTLV3 her, nei. Enda...dag1234 skrev:Ka i frelseren Jesus Kristi navn. Vazelina! Mot Wilco!!? Har du fått AIDS eller!??lars_erik skrev:Får gjøre det. Seneredecibelius skrev:Sett på en action-film. Det blir aldrig kjedeliglars_erik skrev:Man trenger da ingen medisin mot detdag1234 skrev:Wilco - The album Disse hører jeg for sjelden på. De er jo gullgode, og hjelper mot alt. Også forkjølelse. Og for mye drilling av piker.
Nå må du ta deg kraftg sammen, lars_erik. Dette sklir helt ut, altså...
Du er pinadø sjuk på sinnet. Fader meg så langt ute å kjøre etter å ha drillet alle disse pikene at du har blitt helt bløt på pæra. Jaja, ladidadidei. De gale har det godt, sier nå jeg. Mange divisjoner over, du liksom.lars_erik skrev:Ingen HTLV3 her, nei. Enda...dag1234 skrev:Ka i frelseren Jesus Kristi navn. Vazelina! Mot Wilco!!? Har du fått AIDS eller!??lars_erik skrev:Får gjøre det. Seneredecibelius skrev:Sett på en action-film. Det blir aldrig kjedeliglars_erik skrev:Man trenger da ingen medisin mot detdag1234 skrev:Wilco - The album Disse hører jeg for sjelden på. De er jo gullgode, og hjelper mot alt. Også forkjølelse. Og for mye drilling av piker.
Nå må du ta deg kraftg sammen, lars_erik. Dette sklir helt ut, altså...
Vazelina ligger mange divisjoner over den fugleflokken, som ble jakta på av ørna.
Om det er det Justin vil, må du la han gjøre det :dag1234 skrev:Rod Picott - [size=30pt]Wedding Burns[/size]
Tror Earle jr alt er gift, han har i alle fall alltid ei eller anne dame med på covrene sine. Dessuten er det ikke så kjekt å hele tiden bli mobbet for min dyslekssis.lars_erik skrev:Om det er det Justin vil, må du la han gjøre det :dag1234 skrev:Rod Picott - [size=30pt]Wedding Burns[/size];D
NEIhan har funnet ut hvordan han får farve på bokstavenelars_erik skrev:BB.King - One Kind Favor
Nei, nei ;D65finger skrev:NEIhan har funnet ut hvordan han får farve på bokstavenelars_erik skrev:BB.King - One Kind Favor