Hæ? ???dag1234 skrev:Den artige introen må blodpølserøde lars_erik lytte til. Hvis han vil, for vi er da ikke autoritære, er vi vel!!?
Eller skal du ha meg til å gjøre noe for deg..?
Justin Townes Earle - Yuma
Hæ? ???dag1234 skrev:Den artige introen må blodpølserøde lars_erik lytte til. Hvis han vil, for vi er da ikke autoritære, er vi vel!!?
Hva da Hæ??? Jeg siktet til din politiske tilhørighet så langt, langt ute på venstresiden. Ja faktisk så langt at du neste er på randen.lars_erik skrev:Hæ? ???dag1234 skrev:Den artige introen må blodpølserøde lars_erik lytte til. Hvis han vil, for vi er da ikke autoritære, er vi vel!!?
Langt ut på venstresiden ???dag1234 skrev:Hva da Hæ??? Jeg siktet til din politiske tilhørighet så langt, langt ute på venstresiden. Ja faktisk så langt at du neste er på randen.lars_erik skrev:Hæ? ???dag1234 skrev:Den artige introen må blodpølserøde lars_erik lytte til. Hvis han vil, for vi er da ikke autoritære, er vi vel!!?
Og det var en anbefaling. Ikke en befaling. Defor var det bare om du ville selv.
Herre Jesus, milde frelser, dette skal bli meg en lang natt skjønner jeg.lars_erik skrev:Langt ut på venstresiden ???dag1234 skrev:Hva da Hæ??? Jeg siktet til din politiske tilhørighet så langt, langt ute på venstresiden. Ja faktisk så langt at du neste er på randen.lars_erik skrev:Hæ? ???dag1234 skrev:Den artige introen må blodpølserøde lars_erik lytte til. Hvis han vil, for vi er da ikke autoritære, er vi vel!!?
Og det var en anbefaling. Ikke en befaling. Defor var det bare om du ville selv.
AP er vel nærmest et sentrumsparti :
Unnskyld; hva var anbefalingen og ikke minst; hva var befalingen?
Vi drikker vel ikke, gjør vi?
Gi meg styrke Herre! Man kan lede hesten til kilden, men ikke tvinge den til å drikke.lars_erik skrev:Jeg kjenner ikke denne herr Juma, eller entreen hans. Er den teppebelagt nekter jeg å gå der!
dag1234 skrev:Gi meg styrke Herre! Man kan lede hesten til kilden, men ikke tvinge den til å drikke.lars_erik skrev:Jeg kjenner ikke denne herr Juma, eller entreen hans. Er den teppebelagt nekter jeg å gå der!
Enigunited59 skrev:Pure Prairie League - Bustin' Out
![]()
Klassiker.
Helgens beste utalelse. ;D ;D ;Ddag1234 skrev:Ka i frelseren Jesus Kristi navn. Vazelina! Mot Wilco!!? Har du fått AIDS eller!??