- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Bobby Long - The Bounty of Mary Jane Dette var bra.
Vedlegg
-
16.8 KB Visninger: 126
|
Det var vel armkroken som gjorde utslaget da, cola er oppskrytt. Av drikke er det bare ny øl (eller sterkere) som hjelperRoberten skrev:Jeg trodde lenge at jeg hadde brukt opp Townes, men nå er han oppstanden. Utrolig hva en glasscola og en varm armkrok kan rette opp i.
Litt tamburiner før vi setter kursen mot fortapelsen.
![]()
Rettelse: spiller cd2 nå og her er det live så du trur det!united59 skrev:Slaid Cleaves - Sorrow & Smoke: Live at the Horseshoe Lounge
![]()
Live-dobbel-cd, men fungerer vel nesten mer som et greatest-hits-album. Og det har han jo ikke gjort før. Lite live-atmosfære.
Takk, jeg tror jammen vi enes om at det var armkroken som var prikken over i'en.united59 skrev:Det var vel armkroken som gjorde utslaget da, cola er oppskrytt. Av drikke er det bare ny øl (eller sterkere) som hjelperRoberten skrev:Jeg trodde lenge at jeg hadde brukt opp Townes, men nå er han oppstanden. Utrolig hva en glasscola og en varm armkrok kan rette opp i.
![]()
Det er vel Gutterballet som tar på?
Bor 3 min gange unna, så har egentlig ingen god unnskyldning for ikke å gå. Men kroppen vil ikke ut denne helga. Snørret renner og det er vanskelig å holde seg oppreist mer enn et kvarter av gangen. Men kanskje hvis jeg tar med meg hjørnesofaen min inn på Parkteatret? Tror det er greit for dere at jeg holder meg unna, jeg ;DRoberten skrev:Takk, jeg tror jammen vi enes om at det var armkroken som var prikken over i'en.united59 skrev:Det var vel armkroken som gjorde utslaget da, cola er oppskrytt. Av drikke er det bare ny øl (eller sterkere) som hjelperRoberten skrev:Jeg trodde lenge at jeg hadde brukt opp Townes, men nå er han oppstanden. Utrolig hva en glasscola og en varm armkrok kan rette opp i.
Gutterballet tar på kropp og sjel, men du milde himmel så godt det gjør også ! Spenstig program i kveld, så har du muligheten bør du absolutt svinge innom.
The Rationals - Out On The Floor
![]()
Ajabaja, det må vi nesten kalle godkjent fraværsgrunn, selv om hjørnesofaen din helt sikkert hadde tatt seg flott ut på Parkteateret ;Dunited59 skrev:Bor 3 min gange unna, så har egentlig ingen god unnskyldning for ikke å gå. Men kroppen vil ikke ut denne helga. Snørret renner og det er vanskelig å holde seg oppreist mer enn et kvarter av gangen. Men kanskje hvis jeg tar med meg hjørnesofaen min inn på Parkteatret? Tror det er greit for dere at jeg holder meg unna, jeg ;DRoberten skrev:Takk, jeg tror jammen vi enes om at det var armkroken som var prikken over i'en.united59 skrev:Det var vel armkroken som gjorde utslaget da, cola er oppskrytt. Av drikke er det bare ny øl (eller sterkere) som hjelperRoberten skrev:Jeg trodde lenge at jeg hadde brukt opp Townes, men nå er han oppstanden. Utrolig hva en glasscola og en varm armkrok kan rette opp i.
Gutterballet tar på kropp og sjel, men du milde himmel så godt det gjør også ! Spenstig program i kveld, så har du muligheten bør du absolutt svinge innom.
The Rationals - Out On The Floor
![]()
Trøster meg med litt pub-rock
![]()
Man trenger da ingen medisin mot detdag1234 skrev:Wilco - The album Disse hører jeg for sjelden på. De er jo gullgode, og hjelper mot alt. Også forkjølelse. Og for mye drilling av piker.