Roky Erickson with Okkervil River - True Love Cast Out All Evil

Kom jaggu på at jeg har ei skive her med M.A, cd riktig nok 8)vargen skrev:Litt musikk fra Spotify må til når man sitter og leser litt i The Handbook of Attitudes. Denne skiva spilles nå:
![]()
Enig. Har tatt en felice ettermiddag her også.rolfozzy skrev:Så bra. Likandes musikk.
![]()
I aller høyeste gradBent skrev:Spisemiddagmusikk.
Brooke Fraser - Albertine
![]()
Av deg?dag1234 skrev:Mens naboens unger bankes.
Robert Earl Keen - Ready for confetti
Sjekker denunited59 skrev:Snart tid for lunch, da kan dette nye albumet (meget bra plateslipp i dag) testes:
Girls - Father, Son, Holy Ghost
![]()
Du er så dramatisk, Dag. Finn deg noen drillpiker eller altergutter 8)dag1234 skrev:Mens naboens unger bankes.
Tør ikke yppe med Soppen, han er et hode høyere enn jeg. Så da gjelder det å finne noen som er et hode og to lavere - minst.united59 skrev:Av deg?dag1234 skrev:Mens naboens unger bankes.
De fortjener det?
Ja, jeg er en dramaqueen, det er visst - men det er altså hos naboen dette skjer. Naboens unger er altergutter og nå bankes de av pikene med drillen i huset ved siden av. Fryktelig flaut for guttene selvsagt, men kan Thomas Giertsen bankes av en jente, så vel kan de og.lars_erik skrev:Du er så dramatisk, Dag. Finn deg noen drillpiker eller altergutter 8)dag1234 skrev:Mens naboens unger bankes.
Dette må vi snakke om senere. En alvorlig sak!dag1234 skrev:Ja, jeg er en dramaqueen, det er visst - men det er altså hos naboen dette skjer. Naboens unger er altergutter og nå bankes de av pikene med drillen i huset ved siden av. Fryktelig flaut for guttene selvsagt, men kan Thomas Giertsen bankes av en jente, så vel kan de og.lars_erik skrev:Du er så dramatisk, Dag. Finn deg noen drillpiker eller altergutter 8)dag1234 skrev:Mens naboens unger bankes.
Den stilen her?dag1234 skrev:Ja, jeg er en dramaqueen, det er visst - men det er altså hos naboen dette skjer. Naboens unger er altergutter og nå bankes de av pikene med drillen i huset ved siden av. Fryktelig flaut for guttene selvsagt, men kan Thomas Giertsen bankes av en jente, så vel kan de og.lars_erik skrev:Du er så dramatisk, Dag. Finn deg noen drillpiker eller altergutter 8)dag1234 skrev:Mens naboens unger bankes.
Gubban! Hvem har plassert hemmelig kamera i stua???65finger skrev:Den stilen her?dag1234 skrev:Ja, jeg er en dramaqueen, det er visst - men det er altså hos naboen dette skjer. Naboens unger er altergutter og nå bankes de av pikene med drillen i huset ved siden av. Fryktelig flaut for guttene selvsagt, men kan Thomas Giertsen bankes av en jente, så vel kan de og.lars_erik skrev:Du er så dramatisk, Dag. Finn deg noen drillpiker eller altergutter 8)dag1234 skrev:Mens naboens unger bankes.
Denne må jeg også ta en lytt på, var ikke klar over at de hadde gitt ut ny plate, har debut albumet og liker det godt så er spent nå.united59 skrev:Snart tid for lunch, da kan dette nye albumet (meget bra plateslipp i dag) testes:
![]()
Bent skrev:Denne må jeg også ta en lytt på, var ikke klar over at de hadde gitt ut ny plate, har debut albumet og liker det godt så er spent nå.united59 skrev:Snart tid for lunch, da kan dette nye albumet (meget bra plateslipp i dag) testes:
![]()
![]()
Denne skal helt klart kjøpes, men foreløpig holder jeg en knapp på debuten. Mye kan dog forandre seg etter noen flere gjennomhøringer.dag1234 skrev:Bent skrev:Denne må jeg også ta en lytt på, var ikke klar over at de hadde gitt ut ny plate, har debut albumet og liker det godt så er spent nå.united59 skrev:Snart tid for lunch, da kan dette nye albumet (meget bra plateslipp i dag) testes:
![]()
![]()
Hiver meg på denne.
Et rimelig godt band jeg var tilstede når denne ble spilt innJanR skrev:Kom jaggu på at jeg har ei skive her med M.A, cd riktig nok 8)vargen skrev:Litt musikk fra Spotify må til når man sitter og leser litt i The Handbook of Attitudes. Denne skiva spilles nå:
![]()
![]()
/jan