Naivistisk møllars_erik skrev:Første lytt
Fountains Of Wayne- Sky Full of Holes
|
Naivistisk møllars_erik skrev:Første lytt
Fountains Of Wayne- Sky Full of Holes
Et usedvanlig godt valggismo skrev:DennePc og hodetelefoner 8)
Knallplate, men den kom vel i fjor? Da kan du rydde plass til nothing is wrong på topp 10 lista di, der den hører heme ;Dunited59 skrev:Otis Gibbs - Joe Hill's Ashes
![]()
Etter å ha gått over rørsoklene på to forsterkere, er det godt å sette seg ordentlig ned og lytte til et av årets store album. Kanskje jeg skal prøve meg på et glass rødt også? Må ikke komme helt ut av det....
Ha ha ha.Townes skrev:Reckless Kelly - Good Luck & True Love
Får se ka Steve Earle i lettutgava har kommet opp med denne gangen.
Trodde de bare har gitt en debutplate før denne. Delte ikke helt alt skrytet den fikk, men den nye virker mer "vanlig" om jeg husker riktig. Den nye Father, Son, Holy Ghost synes god uten at jeg fikk de helt store opplevelsene. Men skal gi den mer tid.united59 skrev:Jeg likte veldig godt Girls' Album, men ikke fått helt taket på den forrige. Usikker her også..
Jeg får heller ikke spilt bonuspora av på Spotify, men hvis du har tilgang på Wimp er de tilgjengelig der:Townes skrev:Ha ha ha.Townes skrev:Reckless Kelly - Good Luck & True Love
Får se ka Steve Earle i lettutgava har kommet opp med denne gangen.
Det kom en låt i Reckless Kelly plata som fikk meg til å lure på ka i he***** som foregikk. Første halvminuttet satt eg bare å ristet på hodet, så åpnet eg spotify for å slå av greia. Det viste seg at den hadde fortsatt på neste plate i 2011 playlista mi; siste Dream theater. Skjønte det måtte være noe :
Tar heller denne:
Imelda May - More mayhem
![]()
edit: Som forøvrig var pointless å sette på siden bonusspora er fjernet "in Norway". I alle fall på min Spotify.
Uff ja, tok det for gitt at den var ny iom at jeg ikke kjente til den før du viste den fram her i tråden. Flaut ja. :-[Townes skrev:Knallplate, men den kom vel i fjor? Da kan du rydde plass til nothing is wrong på topp 10 lista di, der den hører heme ;Dunited59 skrev:Otis Gibbs - Joe Hill's Ashes
![]()
Etter å ha gått over rørsoklene på to forsterkere, er det godt å sette seg ordentlig ned og lytte til et av årets store album. Kanskje jeg skal prøve meg på et glass rødt også? Må ikke komme helt ut av det....
Hvad tycker ni?Bent skrev:Israel Nash Gripka - Barn Doors And Concrete Floors
![]()
Lyngen skrev:Trodde de bare har gitt en debutplate før denne. Delte ikke helt alt skrytet den fikk, men den nye virker mer "vanlig" om jeg husker riktig. Den nye Father, Son, Holy Ghost synes god uten at jeg fikk de helt store opplevelsene. Men skal gi den mer tid.united59 skrev:Jeg likte veldig godt Girls' Album, men ikke fått helt taket på den forrige. Usikker her også..
united59 skrev:Felice Brothers - Celebration Florida
![]()
Foran Dawes i køen av gode plater anno 2011. ;D
Har vel hørt denne 3-4 ganger sålangt og jeg trives godt med denne plata, så thumps up.dag1234 skrev:Hvad tycker ni?Bent skrev:Israel Nash Gripka - Barn Doors And Concrete Floors
![]()
Nesten bare terg, hehe. De vaker nok der i terrenget fra ca 8-15 begge to, hvis jeg skulle skrevet en liste i dag.Townes skrev:united59 skrev:Felice Brothers - Celebration Florida
![]()
? ? ?
Seriøst?
Får gi den en ny sjans da, men for meg virket den på grensen til dårlig - der var det for mye digitalt fiksfakseri for min smak. Skal kaste fordommer på dør og gi den en lytt en dag.
united59 skrev:Nesten bare terg, hehe. De vaker nok der i terrenget fra ca 8-15 begge to, hvis jeg skulle skrevet en liste i dag.Townes skrev:united59 skrev:Felice Brothers - Celebration Florida
? ? ?
Seriøst?
Får gi den en ny sjans da, men for meg virket den på grensen til dårlig - der var det for mye digitalt fiksfakseri for min smak. Skal kaste fordommer på dør og gi den en lytt en dag.
Denne er litt "rørete" innimellom ja, men det som er bra på denne, er VELDIG bra![]()
Tror ikke du er ukjent med noen av de som jeg rangerer over.Townes skrev:united59 skrev:Nesten bare terg, hehe. De vaker nok der i terrenget fra ca 8-15 begge to, hvis jeg skulle skrevet en liste i dag.Townes skrev:united59 skrev:Felice Brothers - Celebration Florida
? ? ?
Seriøst?
Denne er litt "rørete" innimellom ja, men det som er bra på denne, er VELDIG bra![]()
Uansett, gleder meg til å se lista di. Vi har jo mye felles hva smak angår, og hvis du mener det er opp mot 14 bedre utgivelser enn Dawes plata til nå i år, har eg mye godt i vente ;D
Det er også en plate jeg liker veldig godt.Bent skrev:Eels - Daisies Of The Galaxy
![]()
Er ihvertfall den popplata jeg har hørt mest på i år, noe som nok også har en sammenheng med at det er samboerns favorittplate.united59 skrev:Adele - 21
![]()
Årets popplate?
Fin stemme, og en sympatisk person. Men litt kjedelig og kledelig (det må du ikke la lars_erik få vite, for da blir han så lei seg.).Bent skrev:Er ihvertfall den popplata jeg har hørt mest på i år, noe som nok også har en sammenheng med at det er samboerns favorittplate.united59 skrev:Adele - 21
![]()
Årets popplate?
Men jeg synes platen er bra jeg også.![]()