- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Ron Sexsmith - s/t
Vedlegg
-
22.4 KB Visninger: 124
|
Apropos liste: jeg noterte akkurat artistene med 2011-utgivelser som jeg liker og som bør være med på lista. Da fikk jeg ca 30 album som MÅ være med, 30 som BØR være med. Samt ca 10 som jeg er usikker på foreløpig. Feks Wilcos siste. I tillegg har jeg helt sikkert glemt noen, har bare drukket ei kanne kaffe i dag.united59 skrev:Tror ikke du er ukjent med noen av de som jeg rangerer over.Townes skrev:united59 skrev:Nesten bare terg, hehe. De vaker nok der i terrenget fra ca 8-15 begge to, hvis jeg skulle skrevet en liste i dag.Townes skrev:? ? ?united59 skrev:Felice Brothers - Celebration Florida
Foran Dawes i køen av gode plater anno 2011. ;D
Seriøst?
Får gi den en ny sjans da, men for meg virket den på grensen til dårlig - der var det for mye digitalt fiksfakseri for min smak. Skal kaste fordommer på dør og gi den en lytt en dag.
Denne er litt "rørete" innimellom ja, men det som er bra på denne, er VELDIG bra![]()
Uansett, gleder meg til å se lista di. Vi har jo mye felles hva smak angår, og hvis du mener det er opp mot 14 bedre utgivelser enn Dawes plata til nå i år, har eg mye godt i vente ;D
Ja kanskje jeg skal prøve å skrive en liste snart, har foreløpig en vag ide om 6-7 plater som må være øverst pga at de har gjort stort inntrykk på meg. Feks Israel Nash Gripka over her. Og kanskje 10 plater til som er i nærheten der, rett under, har vel plassert Dawes der, vet ikke helt hvorfor. Og 10-20 gode plater til er der jo, i tillegg. Men antallene i de forskjellige "gruppene" er bare gjetting, kanskje lista blir bare på 15 plater og ikke 40.
Fin stemme, og en sympatisk person. Men litt kjedelig og kledelig ;Ddag1234 skrev:Ron Sexsmith - s/t
WUT!!? Nå blir jeg lei meg. Han synger jo så nydelig... :'(united59 skrev:Fin stemme, og en sympatisk person. Men litt kjedelig og kledelig ;Ddag1234 skrev:Ron Sexsmith - s/t
Har foreløpig satt opp ca 50-60 stk. Og så kommer jo Wilco, Ryan, Tom Waits, Joe Henry og Black keys. Så trur topp 5 blir ganske braunited59 skrev:Apropos liste: jeg noterte akkurat artistene med 2011-utgivelser som jeg liker og som bør være med på lista. Da fikk jeg ca 30 album som MÅ være med, 30 som BØR være med. Samt ca 10 som jeg er usikker på foreløpig. Feks Wilcos siste. I tillegg har jeg helt sikkert glemt noen, har bare drukket ei kanne kaffe i dag.united59 skrev:Tror ikke du er ukjent med noen av de som jeg rangerer over.Townes skrev:united59 skrev:Nesten bare terg, hehe. De vaker nok der i terrenget fra ca 8-15 begge to, hvis jeg skulle skrevet en liste i dag.Townes skrev:? ? ?united59 skrev:Felice Brothers - Celebration Florida
Foran Dawes i køen av gode plater anno 2011. ;D
Seriøst?
Får gi den en ny sjans da, men for meg virket den på grensen til dårlig - der var det for mye digitalt fiksfakseri for min smak. Skal kaste fordommer på dør og gi den en lytt en dag.
Denne er litt "rørete" innimellom ja, men det som er bra på denne, er VELDIG bra![]()
Uansett, gleder meg til å se lista di. Vi har jo mye felles hva smak angår, og hvis du mener det er opp mot 14 bedre utgivelser enn Dawes plata til nå i år, har eg mye godt i vente ;D
Ja kanskje jeg skal prøve å skrive en liste snart, har foreløpig en vag ide om 6-7 plater som må være øverst pga at de har gjort stort inntrykk på meg. Feks Israel Nash Gripka over her. Og kanskje 10 plater til som er i nærheten der, rett under, har vel plassert Dawes der, vet ikke helt hvorfor. Og 10-20 gode plater til er der jo, i tillegg. Men antallene i de forskjellige "gruppene" er bare gjetting, kanskje lista blir bare på 15 plater og ikke 40.
Så det kan bli lang og vanskelig liste.
Et veldig bra musikkår altså, selv om kanskje topp5 kanskje ikke kommer til å bli SÅ utrolig sterk.![]()
Først får guttevalpen lære å kle seg!dag1234 skrev:WUT!!? Nå blir jeg lei meg. Han synger jo så nydelig... :'(united59 skrev:Fin stemme, og en sympatisk person. Men litt kjedelig og kledelig ;Ddag1234 skrev:Ron Sexsmith - s/t
;Dbluesbreaker skrev:"Guttevalpen" Sexsmith er født i 1964, og han kan kle på seg.
Springsteen, derimot, har vi aldri sett i noe annet enn flanellsskjorte m flakene utenpå,
- jo unntaksvis m svette T-shirt. Men platene som kom før "Born in the USA" er jo hørbare likevel.
Får muligens bite i skjorte-ermet, lukke øynene og la det stå til :-\bluesbreaker skrev:Jo, det har du muligens rett i, men flink til å synge er han.
Ja, se på dette antrekket!!! Han bryter omlagt alt der er av regler. Og så må han slutte å la mora knytte slipset, hun får det ikke til like vel. Det er en fin grense mellom å være velkledd og utkledd, det har stakkars Bolla ikke skjønt.bluesbreaker skrev:"Guttevalpen" Sexsmith er født i 1964, og han kan kle på seg.
Springsteen, derimot, har vi aldri sett i noe annet enn flanellsskjorte m flakene utenpå,
- jo unntaksvis m svette T-shirt. Men platene som kom før "Born in the USA" er jo høreverdige likevel.
Hu greia der er vel overlessa etter din smak 8).lars_erik skrev:Velkledd, slik enhver dame burde vært!
Verden ville vært et bedre sted da 8)
Jeg prøver å kjøre en anstendig linje :dag1234 skrev:Hu greia der er vel overlessa etter din smak 8).lars_erik skrev:Velkledd, slik enhver dame burde vært!
Mmm... det var litt mye med de lissene, ikke?lars_erik skrev:Jeg prøver å kjøre en anstendig linje :dag1234 skrev:Hu greia der er vel overlessa etter din smak 8).lars_erik skrev:Velkledd, slik enhver dame burde vært!
Pent og kledelig fottøy![]()
En av "de gode"...cybervision_ skrev:En av "de faste"...