Van Morrison - At Fillmore West 04-26-70
Vedlegg
-
41.5 KB Visninger: 138
|
Dekadent prior!!? Jeg ville heller si et ikke helt vellykket portrett og noe overtydelig budskap i en uheldig komposisjon. Men plata er god, med unntak av en låt...lars_erik skrev:Helt enig! Uten at det i seg selv skal mye til :Bent skrev:Er mye bedre enn coveret skulle tilsi.lars_erik skrev:Her deles intet!
Prøver denne nå. På tross av tvilsomt cover. Ligner på en dekadent prior :-\![]()
Men dette var flott musikk, som vil bli spilt flere ganger.
Vi har jo hele helga på oss, finger'n.65finger skrev:Dårlig tid til stafetten, her må det jobbes
Plukka faktisk med meg denne på vinyl fra Oslo City i dag. Nå skal vi se om Dere har god smak eller ikke, neida - mange som har peil herlars_erik skrev:Her deles intet!
Prøver denne nå. På tross av tvilsomt cover. Ligner på en dekadent prior :-\
Avett brothers plata?decibelius skrev:Plukka faktisk med meg denne på vinyl fra Oslo City i dag. Nå skal vi se om Dere har god smak eller ikke, neida - mange som har peil herlars_erik skrev:Her deles intet!
Prøver denne nå. På tross av tvilsomt cover. Ligner på en dekadent prior :-\![]()
Hehe ;DTownes skrev:Avett brothers plata?decibelius skrev:Plukka faktisk med meg denne på vinyl fra Oslo City i dag. Nå skal vi se om Dere har god smak eller ikke, neida - mange som har peil herlars_erik skrev:Her deles intet!
Den er dritbra, bare så det er sagtNå får vi se om du har god smak eller ikke
![]()
Den er fin den der, dag. Det ligger forøvrig en aldeles glimrende video av Murder in the city på youtube, skulle gjerne ha linket den opp, men IT avdelingen her er sterkt inspirert av nazitidens Tyskland, så den siden er ikkje lenger en del av internetten på jobb :'(dag1234 skrev:The Avett Brothers - The second gleam Denne deilige søskenflokken passer godt når solen er på fransk visitt i Rogaland. Denne er tidligere uhørt her i Tomannsbu.
Denne du tenkte på?Townes skrev:Den er fin den der, dag. Det ligger forøvrig en aldeles glimrende video av Murder in the city på youtube, skulle gjerne ha linket den opp, men IT avdelingen her er sterkt inspirert av nazitidens Tyskland, så den siden er ikkje lenger en del av internetten på jobb :'(dag1234 skrev:The Avett Brothers - The second gleam Denne deilige søskenflokken passer godt når solen er på fransk visitt i Rogaland. Denne er tidligere uhørt her i Tomannsbu.
Kanskje 8)dag1234 skrev:Denne du tenkte på?Townes skrev:Den er fin den der, dag. Det ligger forøvrig en aldeles glimrende video av Murder in the city på youtube, skulle gjerne ha linket den opp, men IT avdelingen her er sterkt inspirert av nazitidens Tyskland, så den siden er ikkje lenger en del av internetten på jobb :'(dag1234 skrev:The Avett Brothers - The second gleam Denne deilige søskenflokken passer godt når solen er på fransk visitt i Rogaland. Denne er tidligere uhørt her i Tomannsbu.
Det er bilde her hos meg, så da kan det ikke skyldes nazisme.Townes skrev:Kanskje 8)dag1234 skrev:Denne du tenkte på?Townes skrev:Den er fin den der, dag. Det ligger forøvrig en aldeles glimrende video av Murder in the city på youtube, skulle gjerne ha linket den opp, men IT avdelingen her er sterkt inspirert av nazitidens Tyskland, så den siden er ikkje lenger en del av internetten på jobb :'(dag1234 skrev:The Avett Brothers - The second gleam Denne deilige søskenflokken passer godt når solen er på fransk visitt i Rogaland. Denne er tidligere uhørt her i Tomannsbu.
Det er bare et blankt felt der det skulle vært noe youtubegreier. De sitter i alle fall med kver sin kassegitar på kjøkkenet eller noe...