K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Perfekt til ettermiddagsluren
Vedlegg
-
20 KB Visninger: 159
;D ;D ;Ddag1234 skrev:Mens jeg skviser inn luren i drillpikene.
Det coveret var da ikke helt uten assosiasjoner i samme leia da.Bent skrev:;D ;D ;Ddag1234 skrev:Mens jeg skviser inn luren i drillpikene.
Her er det hverken lur eller drillpiker, men derimot:
Santana - Abraxas
![]()
;Ddag1234 skrev:Det coveret var da ikke helt uten assosiasjoner i samme leia da.Bent skrev:;D ;D ;Ddag1234 skrev:Mens jeg skviser inn luren i drillpikene.
Her er det hverken lur eller drillpiker, men derimot:
Santana - Abraxas
![]()
Det er den ja! Den er rett og slett suveren, Bent! Du vil få mye glede av den der vil eg tro.Bent skrev:Første gangen jeg hører denne faktisk. :-[ Virker veldig lovende etter 3 sanger.
The Avett Brothers - I And Love And You
![]()
Har jo sett at den er blitt spilt en del, men tror nok det (imo) forferdelige cover-bildet har skremt meg unna. :Townes skrev:Det er den ja! Den er rett og slett suveren, Bent! Du vil få mye glede av den der vil eg tro.Bent skrev:Første gangen jeg hører denne faktisk. :-[ Virker veldig lovende etter 3 sanger.
![]()
Den er knallbra, og ikke glem Emotionalism heller.Townes skrev:Det er den ja! Den er rett og slett suveren, Bent! Du vil få mye glede av den der vil eg tro.Bent skrev:Første gangen jeg hører denne faktisk. :-[ Virker veldig lovende etter 3 sanger.
![]()
Takk, skal sjekke den ut.dag1234 skrev:Den er knallbra, og ikke glem Emotionalism heller.Townes skrev:Det er den ja! Den er rett og slett suveren, Bent! Du vil få mye glede av den der vil eg tro.Bent skrev:Første gangen jeg hører denne faktisk. :-[ Virker veldig lovende etter 3 sanger.
![]()
Endelig fått rippet den inn på Macen?Roberten skrev:@Townes, men er den like bra som debuten ?
Jeg hører på en av de bedre skivene jeg har hørt i høst, Pow Wows - Nightmare Soda. For første gang på propert format.
![]()
Søten :-*65finger skrev:Endelig fått rippet den inn på Macen?Roberten skrev:@Townes, men er den like bra som debuten ?
Jeg hører på en av de bedre skivene jeg har hørt i høst, Pow Wows - Nightmare Soda. For første gang på propert format.
![]()
Eg er neppe den rette til å svare på det, om det er "fasiten" du er ute etter. Debuten er jo en klassiker, og knallbra. Denne er jo nokså annerledes, men eg syns låtene /tekstene her er utrolig sterke. Er jo litt sånn kjipa 80tals sound til tider, men eg kan leve med det. Og så covrer han de derre "Nye Gitarkameratene"...Roberten skrev:@Townes, men er den like bra som debuten ?
Sterke låter er det viktigste, innpakningen sekundær, -med visse forbehold selvsagt. Jeg får se om jeg finner den på Ringstrøms.Townes skrev:Eg er neppe den rette til å svare på det, om det er "fasiten" du er ute etter. Debuten er jo en klassiker, og knallbra. Denne er jo nokså annerledes, men eg syns låtene /tekstene her er utrolig sterke. Er jo litt sånn kjipa 80tals sound til tider, men eg kan leve med det. Og så covrer han de derre "Nye Gitarkameratene"...Roberten skrev:@Townes, men er den like bra som debuten ?
Såg den der Pow Wows saken sto der. Var på nippet til å sjekke det ut på søndag, da du samlet krefter...
Det er jo hans beste.Townes skrev:Leonard Cohen - Various positions
![]()
Er ingen Cohen connoisseur, men eg syns denne plata er dritbra!
Ikke helt enig, syns den der er mer enn bare litt bedreBent skrev:Kveldens siste:
Girls - Album
![]()
Synes fremdeles denne er litt bedre enn den nye.
Men fy da!dag1234 skrev:Mens jeg skviser inn luren i drillpikene.
Skulle bare være grei med dem. Ikke vær sånn, 'a,lars_erik skrev:Men fy da!dag1234 skrev:Mens jeg skviser inn luren i drillpikene.![]()
De får det de trengerdag1234 skrev:Skulle bare være grei med dem. Ikke vær sånn, 'a,lars_erik skrev:Men fy da!dag1234 skrev:Mens jeg skviser inn luren i drillpikene.![]()
Så du er ikke med på å dele på godsakene, altsålars_erik skrev:De får det de trengerdag1234 skrev:Skulle bare være grei med dem. Ikke vær sånn, 'a,lars_erik skrev:Men fy da!dag1234 skrev:Mens jeg skviser inn luren i drillpikene.![]()
![]()
Er mye bedre enn coveret skulle tilsi.lars_erik skrev:Her deles intet!
Prøver denne nå. På tross av tvilsomt cover. Ligner på en dekadent prior :-\
Helt enig! Uten at det i seg selv skal mye til :Bent skrev:Er mye bedre enn coveret skulle tilsi.lars_erik skrev:Her deles intet!
Prøver denne nå. På tross av tvilsomt cover. Ligner på en dekadent prior :-\![]()