Førmiddagslur-musikk 8)
Vedlegg
-
29.9 KB Visninger: 185
Virkelig? På en fredag? Det er jo helg!lars_erik skrev:Førmiddagslur-musikk 8)
Fredag er sigenedisofan-dagen framfor noenBent skrev:Virkelig? På en fredag? Det er jo helg!lars_erik skrev:Førmiddagslur-musikk 8)![]()
Vellevenhet i den hellige fars tjenste du liksom.lars_erik skrev:Prøver meg på denne dekandente prioren igjen. Han ligner da vitterlig på Neil Young?
Flott musikk, selv med dekadensen dissende utover coveret. Slik er det vel å leve i vellevenhet i den hellige fars tjeneste :![]()
Tenkte det var kraftige saker så skvulpa rundt i hjernevindingene dine, ja. Åsså røyke røykelaks, da har du sunket lavt, asså. Tsk, tsk...lars_erik skrev:^Har ikke røyka noe annet enn laks på 9 år jeg. Ikke en gang sure sokker.
Ian Gillian ??? Han har en gudsbenådet stemme, hvilket denne prioren ikke har.
Men denne mannen har![]()
Det finnes ikke urbane saker som cannabis i den bøgda vår trøndervenn holder hus i, antar jeg... ;D Enkelte blir skrapnarkomane blandingsmisbrukere av det.dag1234 skrev:Tenkte det var kraftige saker så skvulpa rundt i hjernevindingene dine, ja. Åsså røyke røykelaks, da har du sunket lavt, asså. Tsk, tsk...lars_erik skrev:^Har ikke røyka noe annet enn laks på 9 år jeg. Ikke en gang sure sokker.
Ian Gillian ??? Han har en gudsbenådet stemme, hvilket denne prioren ikke har.
Men denne mannen har![]()
Gillian, gudebenådet, tja...i kke annen nåde enn den vi alle er omfattet av, njei, syns ikke det. Gnålete og selvhøytidelig søppelgruppe, med unntak av førsteplata, imo.
Grei pop musikk ? :Geir Kristiansen skrev:Da er flagget heist og Electrocompaniet varmet opp og jeg har kommet meg inn i sweetspot klar
for første gjennomlytt til:
![]()
Det vil være synd og si at jeg ikke har store forhåpninger til denne.
Du ofrer deg for øvrigheta, sikkert tegn på en kjernekar det, fozzy.rolfozzy skrev:Akk ja. Jeg får ta denne en gang til.
The Antlers-Burst Apart
![]()
Hardt med stafett ja.rolfozzy skrev:Akk ja. Jeg får ta denne en gang til.
The Antlers-Burst Apart
![]()
Setter på denne jeg og, dog på CD. Sitter forresten og glor på en nylig ankommet Porcupine Tree - Anesthetize (4LP). ;DJanR skrev:Nå er det fredag kveld.
![]()
Vinyl.
/jan
Godt selskap eller godt anlegg? I ekstreme tilfeller kan man ha to av to ;DRoberten skrev:Det aller viktigste med hifi-hobbyen er å være sammen med kompiser, sammenligne utstyr og innspillinger, lytte til kabler og sørge for at hvert eneste japanske paukeslag kommer til sin fulle rett. Forrige helg var det Townes som hospiterte foran hifi-alteret her i heimen, i dag er det Fingern og Brasse. Så langt har vi kommet frem til at anlegget låter absolutt best når det er avslått.
Northern Soul Story Vol 2 - The Golden Torch
Om jeg skal være forbasket ærlig så var det meste av det jeg skrev bare rør. Men veldig godt selskap, det skal de ha. Og veldig god musikk, det skal jeg ha. Anlegget har signalrøde høyttalere, det er det viktigste.united59 skrev:Godt selskap eller godt anlegg? I ekstreme tilfeller kan man ha to av to ;DRoberten skrev:Det aller viktigste med hifi-hobbyen er å være sammen med kompiser, sammenligne utstyr og innspillinger, lytte til kabler og sørge for at hvert eneste japanske paukeslag kommer til sin fulle rett. Forrige helg var det Townes som hospiterte foran hifi-alteret her i heimen, i dag er det Fingern og Brasse. Så langt har vi kommet frem til at anlegget låter absolutt best når det er avslått.
Det virket som om du hadde startet på fredagspilsen før pizzaen. Det var litt forunderlig syntes jeg. Så fikk jeg forklaringen. Den var også forunderlig.Roberten skrev:Om jeg skal være forbasket ærlig så var det meste av det jeg skrev bare rør. Men veldig godt selskap, det skal de ha. Og veldig god musikk, det skal jeg ha. Anlegget har signalrøde høyttalere, det er det viktigste.united59 skrev:Godt selskap eller godt anlegg? I ekstreme tilfeller kan man ha to av to ;DRoberten skrev:Det aller viktigste med hifi-hobbyen er å være sammen med kompiser, sammenligne utstyr og innspillinger, lytte til kabler og sørge for at hvert eneste japanske paukeslag kommer til sin fulle rett. Forrige helg var det Townes som hospiterte foran hifi-alteret her i heimen, i dag er det Fingern og Brasse. Så langt har vi kommet frem til at anlegget låter absolutt best når det er avslått.
@dag, nei -så altfor sent. Men jeg satser på å ta igjen det tapte.