- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Antlers - Burst apart
Vedlegg
-
79.2 KB Visninger: 132
|
Det var ikke en natt for tidlig, spør du meg. Du trenger litt mer åndelig føde, lars_erik.lars_erik skrev:Det klassiske øret våknet til live igjen i natt.
;Dbaluba skrev:Det var ikke en natt for tidlig, spør du meg. Du trenger litt mer åndelig føde, lars_erik.lars_erik skrev:Det klassiske øret våknet til live igjen i natt.![]()
Lyd til å gråte av :'(decibelius skrev:Dette må være en av de skralleste skivene jeg noensinne har lånt ørene til ;D
Terningkast X
;Ddecibelius skrev:I dag lytter jeg utelukkende til lars erik![]()
Kriseteamet er standby, klar til livreddende førstehjelp. Modig du, decibelius.decibelius skrev:I dag lytter jeg utelukkende til lars erik![]()
Åja. Men hvorfor har du lagt ut bilde av meg?lars_erik skrev:Dag! Nå er det Pop-Quiz!
Makan!!![]()
Ziltoids jakt på den ultimate kopp kaffe har blit erstattet med runde to på denne. Friskt hode etter en god natts søvn samt nybrygget rykende varm kaffe kaffe gir den beste rammen rundt runde to.Geir Kristiansen skrev:Da er flagget heist og Electrocompaniet varmet opp og jeg har kommet meg inn i sweetspot klar
for første gjennomlytt til:
![]()
Det vil være synd og si at jeg ikke har store forhåpninger til denne.
Jeg har ikke tatt sjansen på å høre på den. Tomorrow The Green Grass og Hollywood Town Hall er såpass bra at jeg er redd det blir hard nedtur.united59 skrev:The Jayhawks - Mockingbird Time
![]()
Kommer seg litt.
Fortsatt litt skuff.
Nedturer er undervurdert ;DRoberten skrev:Jeg har ikke tatt sjansen på å høre på den. Tomorrow The Green Grass og Hollywood Town Hall er såpass bra at jeg er redd det blir hard nedtur.united59 skrev:The Jayhawks - Mockingbird Time
![]()
Kommer seg litt.
Fortsatt litt skuff.
He ;D Såpass, ja.united59 skrev:Nedturer er undervurdert ;DRoberten skrev:Jeg har ikke tatt sjansen på å høre på den. Tomorrow The Green Grass og Hollywood Town Hall er såpass bra at jeg er redd det blir hard nedtur.united59 skrev:The Jayhawks - Mockingbird Time
![]()
Kommer seg litt.
Fortsatt litt skuff.
Ja gitt, nå til og med ute av sengen !65finger skrev:Jassågitt
Uten nedturer ingen oppturer!Roberten skrev:He ;D Såpass, ja.united59 skrev:Nedturer er undervurdert ;DRoberten skrev:Jeg har ikke tatt sjansen på å høre på den. Tomorrow The Green Grass og Hollywood Town Hall er såpass bra at jeg er redd det blir hard nedtur.united59 skrev:The Jayhawks - Mockingbird Time
![]()
Kommer seg litt.
Fortsatt litt skuff.
Innrøm det, understreken, det er ikke fritt for at du tar deg i å tenke på deg og dag666 i en slik omfavnelse ?lars_erik skrev:PILS på NRK P1