dag4711 ???Roberten skrev:Innrøm det, understreken, det er ikke fritt for at du tar deg i å tenke på deg og dag666 i en slik omfavnelse ?lars_erik skrev:PILS på NRK P1
dag4711 ???Roberten skrev:Innrøm det, understreken, det er ikke fritt for at du tar deg i å tenke på deg og dag666 i en slik omfavnelse ?lars_erik skrev:PILS på NRK P1
Ikke stjel min våte drøm!Burnt_Island skrev:dag4711 ???Roberten skrev:Innrøm det, understreken, det er ikke fritt for at du tar deg i å tenke på deg og dag666 i en slik omfavnelse ?lars_erik skrev:PILS på NRK P1
Dag666?Roberten skrev:Innrøm det, understreken, det er ikke fritt for at du tar deg i å tenke på deg og dag666 i en slik omfavnelse ?lars_erik skrev:PILS på NRK P1
Må jo tilstå at det har hendt at jeg har drømt at du kunne gå over streken.lars_erik skrev:Dag666?Roberten skrev:Innrøm det, understreken, det er ikke fritt for at du tar deg i å tenke på deg og dag666 i en slik omfavnelse ?lars_erik skrev:PILS på NRK P1
He,he. Dine våte drømmer må du selv oppfylle.
dag1234 skrev:Må jo tilstå at det har hendt at jeg har drømt at du kunne gå over streken.lars_erik skrev:Roberten skrev:Innrøm det, understreken, det er ikke fritt for at du tar deg i å tenke på deg og dag666 i en slik omfavnelse ?lars_erik skrev:PILS på NRK P1
Dag666?
Just presis.lars_erik skrev:dag1234 skrev:Må jo tilstå at det har hendt at jeg har drømt at du kunne gå over streken.lars_erik skrev:Roberten skrev:Innrøm det, understreken, det er ikke fritt for at du tar deg i å tenke på deg og dag666 i en slik omfavnelse ?lars_erik skrev:PILS på NRK P1
Dag666?
I stedet for under :
I følge Wikipedia: Etanol eller etylalkohol er den mest kjente alkoholen, og kalles i dagligtalen gjerne for «alkohol». Etanol er den viktigste bestanddelen i brennevin, f.eks. whisky og rom. De fleste sorter vin og øl inneholder også etanol i større eller mindre konsentrasjoner.dag1234 skrev:Richard Buckner - The Hill Alkohol, hva er vel det?
Det høres kjent ut, men jeg klarer ikke helt plassere det. Nesten som sex. Det skulle visst også være noen greier vi holdt på en gang...Bent skrev:I følge Wikipedia: Etanol eller etylalkohol er den mest kjente alkoholen, og kalles i dagligtalen gjerne for «alkohol». Etanol er den viktigste bestanddelen i brennevin, f.eks. whisky og rom. De fleste sorter vin og øl inneholder også etanol i større eller mindre konsentrasjoner.dag1234 skrev:Richard Buckner - The Hill Alkohol, hva er vel det?
;D ;D ;D
Det er så tårene spretter.lars_erik skrev:
Måtte til med den, siden noen spammer med dette unevnelige laget fra en av Liverpools nabobyer. Ikke kan de musikk der, og ikke kan de fotball ;Dbaluba skrev:Det er så tårene spretter.lars_erik skrev:![]()
Godt å se at noen fortsatt finner frem til den beste Wilco lp'en og ikke bare roter seg rundt i tristessen fra dette årtusenet.united59 skrev:Wilco - Summerteeth
![]()
Hva syns du om denne? Jeg er usikker, men syns kanskje den forrige var bedre.dag1234 skrev:Laura Marling - A creature I don't know
Jeg sovnet da jeg hørte den første gang.lars_erik skrev:Hva syns du om denne? Jeg er usikker, men syns kanskje den forrige var bedre.dag1234 skrev:Laura Marling - A creature I don't know
Huff ja, i din alder skjer vel det ofte 8)dag1234 skrev:Jeg sovnet da jeg hørte den første gang.lars_erik skrev:Hva syns du om denne? Jeg er usikker, men syns kanskje den forrige var bedre.dag1234 skrev:Laura Marling - A creature I don't know
Måtte sjekke om jeg fortsatt i det hele tatt liker Wilco. Og det gjør jeg faktisk!Roberten skrev:Godt å se at noen fortsatt finner frem til den beste Wilco lp'en og ikke bare roter seg rundt i tristessen fra dette årtusenet.united59 skrev:Wilco - Summerteeth
![]()
Vazelina Bilopphøggers - Fem Fyrer Med Ved
Jada. Men du skulle bare visst hva jeg drømte om...lars_erik skrev:Huff ja, i din alder skjer vel det ofte 8)dag1234 skrev:Jeg sovnet da jeg hørte den første gang.lars_erik skrev:Hva syns du om denne? Jeg er usikker, men syns kanskje den forrige var bedre.dag1234 skrev:Laura Marling - A creature I don't know
Being There og Summerteeth er knallgode album som det må være vanskelig å ikke like. Etter det har det gått spikrakt nedover for gutta.united59 skrev:Måtte sjekke om jeg fortsatt i det hele tatt liker Wilco. Og det gjør jeg faktisk!Roberten skrev:Godt å se at noen fortsatt finner frem til den beste Wilco lp'en og ikke bare roter seg rundt i tristessen fra dette årtusenet.united59 skrev:Wilco - Summerteeth
![]()
Samtidig nærmer jeg meg fælt kategorien "gamle grinebitere som syns at den(de) forrige platen(e) var mye bedre".
Hehe, en anerkjent hobby altså ;DRoberten skrev:Being There og Summerteeth er knallgode album som det må være vanskelig å ikke like. Etter det har det gått spikrakt nedover for gutta.united59 skrev:Måtte sjekke om jeg fortsatt i det hele tatt liker Wilco. Og det gjør jeg faktisk!Roberten skrev:Godt å se at noen fortsatt finner frem til den beste Wilco lp'en og ikke bare roter seg rundt i tristessen fra dette årtusenet.united59 skrev:Wilco - Summerteeth
Samtidig nærmer jeg meg fælt kategorien "gamle grinebitere som syns at den(de) forrige platen(e) var mye bedre".
Å være gammel grinebiter som namedropper de første utgivelsene og fnyser av resten er en av de fineste hobbyene som finnes. Æresord.