Siste til RHCP, fengende men langt fra fordums storhet.
Vedlegg
-
23.4 KB Visninger: 166
|
De er sikkert bra live, de. Men de er ikkje så gode at eg tar turen over fjellet. For alt eg vet spiller de i Bergen også, men mitt konsertbudsjett denne mnd går til Otis Gibbs kommende onsdagunited59 skrev:Rockefeller førstk. fredagAnonym skrev:Bra live band det der.Townes skrev:El Cuero - From Mountains To Sand![]()
Otis Gibbs i Bergen? Høres vel så bra ut jaTownes skrev:De er sikkert bra live, de. Men de er ikkje så gode at eg tar turen over fjellet. For alt eg vet spiller de i Bergen også, men mitt konsertbudsjett denne mnd går til Otis Gibbs kommende onsdagunited59 skrev:Rockefeller førstk. fredagAnonym skrev:Bra live band det der.Townes skrev:El Cuero - From Mountains To Sand![]()
Det trur eg blir bra.
Orka du ikke lenger Stones på TV du heller?Townes skrev:Whiskey Myers - Firewater
![]()
Skulle ikkje forundre meg om disse har hørt en Skynyrd plate eller to :![]()
Nei, det var nok Stones anno 20xx. Jack White gjorde sine saker bra ja, hadde nesten glemt at han faktisk er en bra mann.united59 skrev:Orka du ikke lenger Stones på TV du heller?Townes skrev:Whiskey Myers - Firewater
Var interessant i ca 15 min, særlig da Jack White kom innpå, men begynte fort å kjede meg. Gjør ofte det med musikk på TV da...
16 Horsepower - Yours Truly
Morsom samleplate. Utvalget på CD1 er stemt fram av fansen. CD2 er rariteter mm.
Enig. Gav vel opp ny (også live) Stones i 1981.Townes skrev:Nei, det var nok Stones anno 20xx. Jack White gjorde sine saker bra ja, hadde nesten glemt at han faktisk er en bra mann.united59 skrev:Orka du ikke lenger Stones på TV du heller?Townes skrev:Whiskey Myers - Firewater
Var interessant i ca 15 min, særlig da Jack White kom innpå, men begynte fort å kjede meg. Gjør ofte det med musikk på TV da...
16 Horsepower - Yours Truly
Morsom samleplate. Utvalget på CD1 er stemt fram av fansen. CD2 er rariteter mm.
Den dokuen som kommer etterpå ble jo vist bare for et halvt års tid siden. Får se om eg klarer å holde meg våken til den siste saken som begynner i 23 tida. Det er nok noen strå hvassere enn det Geriatri-showet som pågår nå.
Sette sånne skatter på loftet?Townes skrev:Gibbs blir bra ja
Mark Olson - The salvation blues
![]()
Ikkje hørt på evigheter, men var på loftet og ryddet litt, og da dukket denne opp i en kasse. Suveren plate! Dag?
Etter en del beinharde forhandlinger med smøyso måtte en del av cd-samlingen på loftet og i kjellerboden. 4 stk på 66 kvm blir stress etterkvert, og ungan skal jo boltre seg litt også. I den grad de kan boltre seg på 66 kvm. Så Olson havnet i en kassene som havnet på loftet. Ganske tilfeldig, for den fortjener absolutt en bedre skjebne. Burde jo hanket den inn på propert format også, så bra er den faktisk.united59 skrev:Sette sånne skatter på loftet?Townes skrev:Gibbs blir bra ja
Ikkje hørt på evigheter, men var på loftet og ryddet litt, og da dukket denne opp i en kasse. Suveren plate! Dag?
Bra du tar deg inn, den der står omtrent ikke tilbake for det beste Jayhawks gjorde. Selv om han har vært ujevn i prestasjonene, tror jeg M.Olsen greier seg best på egenhånd "these days".
Tom Russel - Blood & Candle Smoke
4 på 66 kvm står det respekt av ja!Townes skrev:Etter en del beinharde forhandlinger med smøyso måtte en del av cd-samlingen på loftet og i kjellerboden. 4 stk på 66 kvm blir stress etterkvert, og ungan skal jo boltre seg litt også. I den grad de kan boltre seg på 66 kvm. Så Olson havnet i en kassene som havnet på loftet. Ganske tilfeldig, for den fortjener absolutt en bedre skjebne. Burde jo hanket den inn på propert format også, så bra er den faktisk.united59 skrev:Sette sånne skatter på loftet?Townes skrev:Gibbs blir bra ja
Bra du tar deg inn, den der står omtrent ikke tilbake for det beste Jayhawks gjorde. Selv om han har vært ujevn i prestasjonene, tror jeg M.Olsen greier seg best på egenhånd "these days".
Tom Russel - Blood & Candle Smoke
Ikkje dum den Tom Russell plata heller, sjøl om den ikkje matcher Poor man's dream. Som er den beste.
Stones?dag1234 skrev:Liker de tidlige Stones, men synes de ble fort uinteressante og hadde ikke kommet på å bruke en hel kveld på dem.
David Bowie - Pin Ups Min tredje kassett.
Madamens favoritt også.... ;D ;D ;D ;D ;Ddag1234 skrev:Leonard Cohen - Various positions
Hold på henne.Proffen skrev:Madamens favoritt også.... ;D ;D ;D ;D ;Ddag1234 skrev:Leonard Cohen - Various positions
mvh
Proffen
Hadde hun nå bare vært interessert i musikk, så.......... ;D ;D ;D ;Ddag1234 skrev:Hold på henne.Proffen skrev:Madamens favoritt også.... ;D ;D ;D ;D ;Ddag1234 skrev:Leonard Cohen - Various positions
mvh
Proffen
Det er selveste kjærlighetssorgplata fra 80-tallet for meg.
Jojo, men hun har tydeligvis andre kvaliteter som gjør henne verd å holde på.Proffen skrev:Hadde hun nå bare vært interessert i musikk, så.......... ;D ;D ;D ;Ddag1234 skrev:Hold på henne.Proffen skrev:Madamens favoritt også.... ;D ;D ;D ;D ;Ddag1234 skrev:Leonard Cohen - Various positions
mvh
Proffen
Det er selveste kjærlighetssorgplata fra 80-tallet for meg.
mvh
Proffen
:JanR skrev: