Selv ikke ølbriller hadde hjulpet i forhod til den bønsjen der.lars_erik skrev:Til Cola Zero passer det med denne. Uten briller, selvsagt :-*
Dessuten passer ingenting godt med Cola Zero. Zero passer ikke i det hele tatt.dag1234 skrev:Selv ikke ølbriller hadde hjulpet i forhod til den bønsjen der.lars_erik skrev:Til Cola Zero passer det med denne. Uten briller, selvsagt :-*![]()
Tomt for Cola Zero er ikke noe å gråte for, din pyse. Tomt for brunt brennevin klokken et natt til søndag derimot, det er noe å gråte for.lars_erik skrev:Dette forstår man meget godt, selv etter at det er tomt for Cola Zero :'(
Onkel Finger ordner opp! ikke lytt på deg influensa før stafetten. JA! stafetten!! hvor er deltagerene. "jeg vil ikke være med" platen mi fikk dårlig score. Kom igjen JENTER!!! meld dere påTownes skrev:"Bånn" Iver
![]()
Må forberede meg på det værste i tilfelle max uflaks i stafetten.
Rigget meg til i sweet spot og det hele, etter at eg innså at eg ikkje gadd å gjøre alle pliktene mine.
65finger skrev:Onkel Finger ordner opp! ikke lytt på deg influensa før stafetten. JA! stafetten!! hvor er deltagerene. "jeg vil ikke være med" platen mi fikk dårlig score. Kom igjen JENTER!!! meld dere påTownes skrev:"Bånn" Iver
![]()
Rigget meg til i sweet spot og det hele, etter at eg innså at eg ikkje gadd å gjøre alle pliktene mine.
Dere snakker dere bort fra det som er viktig i livet. (HINT, se teksten ovenfor i store bokstaver)
1973 etter hva jeg kan finne ut av.mikefish skrev:Tøft Trane ! Jeg har denne lp'en.Den må vel være fra '74 eller deromkring.Den lå igjen etter ei dame som hadde leod hybel hos oss.
Hey,48 crash !
mvh. s,
Takk Gud for onkler.65finger skrev:Onkel Finger ordner opp! ikke lytt på deg influensa før stafetten. JA! stafetten!! hvor er deltagerene. "jeg vil ikke være med" platen mi fikk dårlig score. Kom igjen JENTER!!! meld dere påTownes skrev:"Bånn" Iver
![]()
Rart med det det der. Kjedelig er det jeg forbinder mye av din musikk med. Jeg liker musikk som har det lille ekstra, ikke bare standard erkekjedelig amerikansk gubberock. Som elg i solnedgang mot det rikere coverbildet til Justin Vernon.Townes skrev:"Bånn" Iver
![]()
Kom til femte låta før eg fikk akutt kjedsomhetsinfarkt.