Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.
    Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Roberten skrev:
    dag1234 skrev:
    Mens heimen gjøres klar til storinnrykk av hormonelle tenåringsgutter.

The Cynics - Spinning Wheel Motel
    Speed dating i kveld ? I så fall har du valgt helt rett skive, mye bra å riste løs til på siste Cynics.

Navigators - Second Nature

Hehe. Vennene til Soppen, men et par av dem er noen skikkelige kjekkaser ;). Jeg hadde ikke trengt speed der, nei.

Dennis Wilson - Pacific Osean Blue

Vedlegg

bambadoo

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Antall liker
    12.098
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Townes skrev:
    Har visstnok fått denne i stafetten

Feist - Metals

Er dette en slags snakkis for tida?

Hmmm. Mine første tanker er "fattigmanns Cat power" :-\

Veldig bra denne. Hører på den nå.

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    36.273
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Huset for meg selv og kan spille høy musikk igjen.
    Får vel være grei og venter med coverbilder av smiths til townes er logget ut.

Uansett, vel så bra med disse britene:

The Who - Quadrophenia

I kveld blir det konsert og øl om jeg så må tvinge dem i meg :)

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    36.273
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    dag1234 skrev:
    united59 skrev:
    Ikke gjør det. The Smiths berget meg gjennom det vaklevorne 80-tallet.

Hatful of Hollow
    Kan jo spille av uten å proklamere det da, hehe.
    Morrissey er United-fan ;D

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    united59 skrev:
    dag1234 skrev:
    united59 skrev:

Hatful of Hollow
    Whut! Liker han fotball!!? Der sank han en del hakk...
    Jaja, tanta fra Manchester må vel for en gang skyld følge flokken sin. Så lenge han bare ikke stiller i det andre laget, så er jeg likeglad, som hun sa bruda.

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    36.273
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    dag1234 skrev:
    united59 skrev:
    dag1234 skrev:
    united59 skrev:

Hatful of Hollow
    Jaja, tanta fra Manchester må vel for en gang skyld følge flokken sin. Så lenge han bare ikke stiller i det andre laget, så er jeg likeglad, som hun sa bruda.
    Er fra Manchester og holder ikke med de blå nei.
    Tviler på at han bryr seg særlig om fotball. Men om dyr og stygge dresser, virker det sånn...

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    united59 skrev:
    dag1234 skrev:
    united59 skrev:
    dag1234 skrev:
    united59 skrev:

Hatful of Hollow
    Tviler på at han bryr seg særlig om fotball. Men om dyr og stygge dresser, virker det sånn...
    Sygge dresser? Har sett han i noen litt spesi skjorter, eller heller fargesterke skjorter, men har i grunnen aldri lagt merke til hvilke dresser han bruker. Det må snuses opp ila kvelden. Om mulig.

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    36.273
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    dag1234 skrev:
    united59 skrev:
    dag1234 skrev:
    united59 skrev:
    dag1234 skrev:
    united59 skrev:

Hatful of Hollow
    Sygge dresser? Har sett han i noen litt spesi skjorter, eller heller fargesterke skjorter, men har i grunnen aldri lagt merke til hvilke dresser han bruker. Det må snuses opp ila kvelden. Om mulig.
    Jeg syns vel at de fleste dresser er stygge, men så trives jeg best i t-skjorte da.
    Kanskje er det helst skjortene hans ja, jeg husker dårlig og er lite opptatt av sånt. Syns han ser litt rar ut :)

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.014
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    dag1234 skrev:
    united59 skrev:
    dag1234 skrev:
    united59 skrev:

Hatful of Hollow
    Slapp av, han liker ikke fotball. Han liker United, og det er ikke noen grunn til å frykte filskifte fra hans side. I Uganda traff jeg en tidligere britisk soldat, som jobbet som property manager for filmen The Last King Of Scotland. Han var fra Manchester, og kunne fortelle meg at hvis en hetero mann overhodet likte fotball (rugby er jo tingen for ekte mannfolk på de trakter) i Manchester, så var det uaktuelt med United. Selv spilte han Rugby, men hadde hjertet hos de blå i fotball. For ladys and poofs, I say!

Tror jeg spiller litt Sinatra for svingende elskere (ehmm) mens jeg groomer meg litt. Det vil si en dusj med døren åpen inn mot stuen, slik at jeg kan høre musikken.
    Grooming og grooming. Ordinær hygiene tror jeg vi kaller det. ;D

slowmotion

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2009
    Antall liker
    3.721
    Mens dere foppalentusiastene koser dere med foppalen deres
    setter jeg på en plate til:

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    decibelius skrev:
    Townes skrev:
    jowil skrev:
    Ryan Adams - Ashes & Fire

Ryan Adams er tilbake med ei kanonplate. Kunne kanskje ønsket et par numre med litt mer tempo og trøkk, men han gjør jo det han kan best. Skal nok bli artig å spille masse denne her.
    Faèn, vinylen utsatt til 1.11. Spørs om eg gidder å vente helt til den dumper ned i kassa. Er jo på spotify alt.
    Er det alltid lurest å satse på EU pressing for europeiske artister, og US pressinger for US artister? De kan vel ikke ha brukt samme master.
    Usikker på om de bruker samme mastere (det ville eg kanskje tippet), men vet at de i alle fall benytter ulike trykkeri iblant. Siste dbt var presset på RTI i US utgave, og det fulgte med cd, mens det gjorde det ikkje for EU pressingen.

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    36.273
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Får tid til litt mer høy Who før vorspielet starter og lyden må ned noen dB (i begynnelsen, etter en stund har vi forhåpentligvis tatt igjen de tapte dB og meir til :)).

The Who - Who's Next

M

Mr-T

Gjest
    Fikk behov for litt laid-back stemning etter å ha vært voldelig i kveld. Jeg har slått.... og slått.... til den lå der flat og fin. Vi snakker om plenen da. Alt ugresset er trimmet ned så det ligger jevnt med mosen under. Snart kommer det vel snø og dekker over grønska.

J.J.Cale - #8

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    36.273
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    baluba skrev:
    dag1234 skrev:
    united59 skrev:
    dag1234 skrev:
    united59 skrev:

Hatful of Hollow
    Slapp av, han liker ikke fotball. Han liker United, og det er ikke noen grunn til å frykte filskifte fra hans side. I Uganda traff jeg en tidligere britisk soldat, som jobbet som property manager for filmen The Last King Of Scotland. Han var fra Manchester, og kunne fortelle meg at hvis en hetero mann overhodet likte fotball (rugby er jo tingen for ekte mannfolk på de trakter) i Manchester, så var det uaktuelt med United. Selv spilte han Rugby, men hadde hjertet hos de blå i fotball. For ladys and poofs, I say!

Tror jeg spiller litt Sinatra for svingende elskere (ehmm) mens jeg groomer meg litt. Det vil si en dusj med døren åpen inn mot stuen, slik at jeg kan høre musikken.
    Syns litt synd på Liverpool-tilhengerne (fex baluba) som skjelver foran neste helgs kamp. De er gjerne mer opptatt av å snakke tull om United enn å bry seg om sitt eget impotente og asexuelle lag. At de ser på City som noe bra, sier det meste ;D

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.014
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Jeg, som er en uhildet LFC og Brann-tilhenger? Det betyr ingenting hvem som vinner for meg, enten det er LFC eller Brann. De må gjerne begge vinne for min del, så uinteressert er jeg egentlig i fotball. Og det er jo ikke min skyld at heterogutta i Manchester foretrekker City? Igjen så bryr jeg meg ikke om hvem som vinner, United eller City. De må gjerne tape begge to for min del, så uinteressert er jeg i fotball.

;D

Jeg skal gi deg siste ord i denne diskusjonen:

united59 skrev:
    baluba skrev:
    dag1234 skrev:
    united59 skrev:
    dag1234 skrev:
    united59 skrev:

Hatful of Hollow

Syns litt synd på Liverpool-tilhengerne (fex baluba) som skjelver foran neste helgs kamp. De er gjerne mer opptatt av å snakke tull om United enn å bry seg om sitt eget impotente og asexuelle lag. At de ser på City som noe bra, sier det meste ;D

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    united59 skrev:

Uansett, vel så bra med disse britene:

The Who - Quadrophenia

I kveld blir det konsert og øl om jeg så må tvinge dem i meg :)
    ;D ;D ;D

Så så. Det går bra, eg har sett coverne før. Musikken er tross alt værre.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    dag1234 skrev:
    Fant dette! En grusom affære som burde kunne brukes som kjemisk kastrering i all sin impotents. Den har han gravd dypt i søpla for å finne, altså. Eller stjelt fra mor sin.
    dressen? og slipset?

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    36.273
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    dag1234 skrev:
    Og jeg istemmer med denne nydelige, så blir Townes atter tilsnakkendes:

Wilco - Sky Blue Sky
    Og nå har han tom. blitt venn med Affern, så nå kan helga starte. :)
    Wilco er ikke britisk, så nå blir det

The Kinks Are The Village Green Preservation Society

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    65finger skrev:
    dag1234 skrev:
    Fant dette! En grusom affære som burde kunne brukes som kjemisk kastrering i all sin impotents. Den har han gravd dypt i søpla for å finne, altså. Eller stjelt fra mor sin.
    dressen? og slipset?
    Se de buksene, Herrejemini. Og passformen på trøyen. Det er kun ett ord som som kan brukes her: mislykket. Huff og fysj.
    Og han som har penger til å få laget seg det beste som britisk skredderkunst kan oppvise, det er av det aller beste i verden.
    Ikke til å forstå. Må ha fått apopleksi eller noe tilsvarende. :'(

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.014
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    dag1234 skrev:
    Og jeg istemmer med denne nydelige, så blir Townes atter tilsnakkendes:

Wilco - Sky Blue Sky

Det bildet gir meg Roma-lengsel. Tror faktisk det er tatt av en italiensk kunstfotograf som har gjort fugleformasjoner i sorthvitt med høy kontrast til sitt uttrykk.

Fikk telefon i ettermiddag om at min beste venninne i Roma er død. Ingen vet hvordan enda, og hun var vel et par år yngre enn meg også. Kjipe saker, men jeg skal forsøke å holde humøret oppe for det. Forbruket hennes av brandy var ikke direkte sunt, så jeg hadde vel ventet et tidlig goodbye. Men et sjokk er det uansett, for det er jo ikke slikt man går rundt og tenker på. Fred over ditt minne, Albertina. :'(

Jeg får spille litt reggae for å minnes henne, kanskje en cd med mannen hennes, Ras "Rasta" Ely?

Må grissle litt inni platehyllene for å finne dem fram, slik at de kommer over på HDD. I mellomtiden lar jeg Uprising (Marley) rule i huset.

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Det var trist baluba.
    Har en kompis som akkurat berget seg fra strupekreft (så langt i alle fall). Det er små marginer mellom liv og død noen ganger.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.014
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    atonal skrev:
    Det var leit å høre, baluba. Kondolerer.
    Takker. Det har ikke fått synke skikkelig inn enda, merker jeg. Savnet etter Roma blir heller ikke mindre av dette. Skulle ønske jeg kunne være der sammen med Rasta og gjengen nå. :( Ja, Dag. Det er små marginer mellom liv og død. Får liksom ikke reist meg opp for å lete etter platene til Rasta, og det gir meg nesten dårlig samvittighet. Tror jeg går meg en tur i butikken heller.

bambadoo

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Antall liker
    12.098
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    united59 skrev:
    Townes skrev:
    Orka du ikke lenger Stones på TV du heller?
    Var interessant i ca 15 min, særlig da Jack White kom innpå, men begynte fort å kjede meg. Gjør ofte det med musikk på TV da...

16 Horsepower - Yours Truly

Morsom samleplate. Utvalget på CD1 er stemt fram av fansen. CD2 er rariteter mm.
    Hører på denne nå. Nytt for meg og veldig bra. Svinger utmerket.

bambadoo

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Antall liker
    12.098
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Må møtes en gang. Du bør (så vidt eg forstår på Karmøy?) . Selv bor jeg i HGSD og kjenner endel hifffi interesserte her.

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn