Prog er så mangt, prøver meg med denne, om hodet vil 
The Pentangle - Basket of Light
RIP Bert Jansch
The Pentangle - Basket of Light

RIP Bert Jansch
Hei, er kablene kommet? (de du sendte pm om?)dag1234 skrev:Porcupine Tree - Fear of a blank planet Nye kabler i hus, og det lyder framifrå.
Ja, Postens sporingssytem fungerte ikke. Skjønner ikke hvorfor.bambadoo skrev:Hei, er kablene kommet? (de du sendte pm om?)dag1234 skrev:Porcupine Tree - Fear of a blank planet Nye kabler i hus, og det lyder framifrå.
SÅ enig! Bobby "Blue" Bland er bare helt fantastisk, spesielt Duke innspillingene. Han synger fletta av de aller fleste. Fantastisk artist!decibelius skrev:Så bra att jeg blir nesten kvalm
Korleis er siste til galne Delaney da?Roberten skrev:Delaney Davidson - Bad Luck Man
![]()
@united59, hvordan er den Oldham saken ? Til min store forundring hoppet jeg over den i platebaren i går. Bør jeg angre ?
Oldham var veldig nedstrippet denne gangen. Perfekt bakrusmusikk var det i alle fall.Roberten skrev:Delaney Davidson - Bad Luck Man
@united59, hvordan er den Oldham saken ? Til min store forundring hoppet jeg over den i platebaren i går. Bør jeg angre ?
Laureen Hill er også digg.. :-*mikefish skrev:Pizza er digg..
![]()
Laureen Hill - the miseducation
mvh. s,
Bra kamerat. Han er ikke i førtiårene og har litt lengde på håret, vel ? Uten at jeg har hørt akkurat den Pollard skiva. Merkelig nok. OK, om den er topp 10 materiale må jeg nok hanke med meg wolfroy goes to town neste gang jeg er i baren.united59 skrev:Oldham var veldig nedstrippet denne gangen. Perfekt bakrusmusikk var det i alle fall.Roberten skrev:Delaney Davidson - Bad Luck Man
Må høre den flere ganger før jeg kan si noe sikkert, men tipper den kommer på topp10 hos meg i år.
En kamerat insisterte på denne Robert Pollard-skiva i natt. Var visstnok veldig bra da, men nå da, mon tro?
Boston Spaceships - Let It Beard
![]()
"bør ha" listen min er urovekkende lang. Siste Bonnie Prince Billy er sikkert på den også. Spent på den. Ble litt skuffet av Beware, men har trua på denne.Roberten skrev:Bra kamerat. Han er ikke i førtiårene og har litt lengde på håret, vel ? Uten at jeg har hørt akkurat den Pollard skiva. Merkelig nok. OK, om den er topp 10 materiale må jeg nok hanke med meg wolfroy goes to town neste gang jeg er i baren.united59 skrev:Oldham var veldig nedstrippet denne gangen. Perfekt bakrusmusikk var det i alle fall.Roberten skrev:Delaney Davidson - Bad Luck Man
Må høre den flere ganger før jeg kan si noe sikkert, men tipper den kommer på topp10 hos meg i år.
En kamerat insisterte på denne Robert Pollard-skiva i natt. Var visstnok veldig bra da, men nå da, mon tro?
![]()
Townes, rookie mistake. Du burde hatt den.
Fare for at denne her også havner på min topp10 (sammen med kanskje 30 andre album - blir en vond affære å rangere skikkelig)Townes skrev:"bør ha" listen min er urovekkende lang. Siste Bonnie Prince Billy er sikkert på den også. Spent på den. Ble litt skuffet av Beware, men har trua på denne.Roberten skrev:Bra kamerat. Han er ikke i førtiårene og har litt lengde på håret, vel ? Uten at jeg har hørt akkurat den Pollard skiva. Merkelig nok. OK, om den er topp 10 materiale må jeg nok hanke med meg wolfroy goes to town neste gang jeg er i baren.united59 skrev:Oldham var veldig nedstrippet denne gangen. Perfekt bakrusmusikk var det i alle fall.Roberten skrev:Delaney Davidson - Bad Luck Man
![]()
Townes, rookie mistake. Du burde hatt den.
Såpass. Og jeg som trodde jeg hadde bortimot kontroll på all things Pollard. Fett, godt å glede seg til å høre en Pollard skive igjenunited59 skrev:Fare for at denne her også havner på min topp10 (sammen med kanskje 30 andre album - blir en vond affære å rangere skikkelig)
Mye variert og bra her av Pollard. Men så har han fått hjelp av bla J. Mascis og Steve Wynn
Kameraten min er som meg - halvskalla, avdanka og rundet 50. Sikkert musikken som har knekt oss.
Min utebys kamerat (oslo pga cuero-konserten) hadde snappet opp at AllMusic hadde dette albumet på en liste over årets anbefalinger. Pollards beste post-GbV ble det påstått.Roberten skrev:Såpass. Og jeg som trodde jeg hadde bortimot kontroll på all things Pollard. Fett, godt å glede seg til å høre en Pollard skive igjenunited59 skrev:Fare for at denne her også havner på min topp10 (sammen med kanskje 30 andre album - blir en vond affære å rangere skikkelig)
Mye variert og bra her av Pollard. Men så har han fått hjelp av bla J. Mascis og Steve Wynn
Kameraten min er som meg - halvskalla, avdanka og rundet 50. Sikkert musikken som har knekt oss.![]()
Ok, jeg måtte bare sjekke om jeg visste om det var, GbV/Pollard sirkelen i Oslo er ikke så stor, men det med halvskalla avfeide det![]()